Przygotowanie środowiska IT Urzędu Gminy Kobierzyce na wdrożenie e-usług w roku 2018 z podziałem na dwa zadania: 1.Przygotowanie środowiska IT na uruchomienie i stabilne świadczenie e-usług 2. Wykonanie modernizacji systemu zarządzającego obiegiem dokumentów

Data publikacji 2018-06-22
Data zakończenia 2018-07-06 00:00:00
Instytucja Gmina Kobierzyce
Miejscowość Kobierzyce
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Stacje robocze,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Serwery WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577992-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302140002, 302331411, 488250007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia będzie modernizacja środowiska IT oraz wykonanie modernizacji eksploatowanego systemu do zarządzania obiegiem dokumentów dla Urzędu Gminy Kobierzyce w podziale na 2 zadania, dla których dopuszczone zostanie składanie ofert częściowych.
W efekcie postępowania powinny zostać zawarte maksymalnie 2 umowy z Wykonawcami, którzy dla poszczególnych zadań złożą najkorzystniejsze oferty.

1. Zadanie 1. Przygotowanie środowiska IT na uruchomienie i stabilne świadczenie e-usług
W związku z:
• wzrostem zatrudnienia w Urzędzie,
• zestarzeniem, się części eksploatowanego sprzętu IT i oprogramowania
• potrzebą zwiększenia niezawodności nowo utworzonego środowiska wirtualizacji serwerów i kanałów komunikacji z siecią publiczną
1.1 Dostarczenie macierzy dyskowej, dedykowanej do pełnienia roli centralnego zasobu dyskowego dla środowiska wirtualizacyjnego vSphre 6.5
1.2. Dostarczenie 20 sztuk stacji roboczych
1.3.Dostarczenie urządzenia klasy UTM i zasilacz rezerwowy
1.4. Dostarczenie i wymiana kaset akumulatorowych zasilacza bezprzerwowego (UPSa) podtrzymującego pracę serwerów i sprzętu telekomunikacyjnego w serwerowni
1.5. Dostarczenie - zapasowy przełącznik LAN oraz 2 zapasowe moduły zasilające dla stosu przełączników eksploatowanych przez Zamawiającego
1.6. Dostarczenie punktu dostępowego sieci bezprzewodowej (WiFi)

Zadanie 2 – Wykonanie modernizacji systemu zarządzającego obiegiem dokumentów


Cele modernizacji

1. Zapewnienie pełnej zgodności systemu z wymaganiami instrukcji kancelaryjnej (Dz.U.2011.14.67 z dnia 2011.01.20) dla jednostek samorządu terytorialnego w zakresie:
• Numerowania dokumentów i spraw
• Rejestracji dokumentów i opisywania ich metadanymi
• Dodawania załączników do dokumentów
• Tworzenia metryczek spraw
• Pełnienia roli systemu wspierającego pracę urzędu w systemie tradycyjnym – opartym o dokumenty papierowe
• Pełnienia roli EZD dla części lub całości struktury organizacyjnej zamawiającego
2. Spełnienie wymagań zapisanych w tzw. Krajowych Ramach Interoperacyjności (Dz.U.2017.2247 t.j. z dnia 2017.12.05)
3. Szersze, niż w eksploatowanym systemie, zintegrowanie EZD z ePUAP (elektroniczną Platformą Usług Administracji Publicznej)
4. Zintegrowanie EZD z systemem Ratusz firmy Rekord Systemy Informatyczne sp. z o.o. w zakresie wymaganych przepływów dokumentów pomiędzy tymi rozwiązaniami
5. Zwiększenie elastyczności narzędzi do zarządzania EZD
6. Uzupełnienie puli posiadanych licencji do ilości gwarantującej wdrożenie EZD na wszystkich stacjach roboczych i uzyskanie większej wydajności publikowania wybranych treści pochodzących z EZD
7. Przeniesienie dokumentów z obecnie eksploatowanego systemu MIS Partner 21/Urzędy do nowego lub rozbudowanego rozwiązania
8. Zachowanie możliwości dalszego użytkowania dodatkowych funkcjonalności dodanych samodzielnie przez Zamawiającego do eksploatowanego rozwiązania - po ich adaptacji do nowego EZD. Dopuszczamy również zastąpienie części tych dodatkowych funkcjonalności rozwiązaniami Wykonawcy w przypadku uznania ich, przez Zamawiającego, za równorzędne
9. Zachowanie prawa do rozbudowy EZD we własnym zakresie bez utraty wsparcia Wykonawcy dla dostarczonego rozwiązania
10. Osiągnięcie powyższych celów bez porzucania zakupionej i wdrożonej wcześniej platformy IBM Notes/Domino, za czym przemawiają:
• Koszty poniesione na licencje klienckie IBM Notes i zawarty w tych licencjach tytuł do skalowania serwerów stosownie do rosnących potrzeb organizacji
• Koszty poniesione na rozwój środowiska obejmujące licencje serwera w wersji Enterprise, licencje ochrony antywirusowej poczty IBM Domino, koszty aplikacji Extrafax z dedykowanym sprzętem, koszt aplikacji OCR
• Istniejące powiązanie aplikacji Extrafax z EZD zapewniające automatyczne rejestrowanie, w formie elektronicznej, przychodzących do Urzędu faksów
• Stworzone samodzielnie dodatkowe rozszerzenia dla eksploatowanego środowiska np.
o System rozpraszający załączniki rejestrowanych dokumentów EZD na pomocnicze bazy-kontenery (zasada zbliżona do mechanizmu DAOS) powiązany dodatkowo z automatycznym (nie obciążającym pracowników) wykonywaniem OCR rozpraszanych załączników – w efekcie skuteczność wyszukiwania dokumentów skanowanych znacznie wyższa niż skuteczność szukania opartego tylko na metadanych opisujących dokument
o Prosty CMS (content Management System) wbudowany w określone typy dokumentów tworzonych w EZD zapewniający możliwość publikowania takich dokumentów w Internecie i zarządzania takimi publikacjami z poziomu EZD (ich zmianiania, usuwania, weryfikacji dostępności w Internecie, śledzenia ilości odwiedzin.
o Dwukierunkowa integracja interfejsów EZD i programu Dysponent (część systemu Ratusz wykorzystywana na niemal wszystkich stanowiskach pracy) zapewniająca błyskawiczną nawigację pomiędzy reprezentacjami umów, zleceń i faktur w tych dwóch środowiskach, eliminująca konieczność dwukrotnego wpisywania tych samych danych, pozwalająca na wykorzystanie mechanizmów EZD do przekazywania pracy w obu systemach
o Usługa newsletter (również zrealizowana jako aplikacja środowiska IBM Domino) powiązana z EZD w taki sposób, że dla okreslonych typów publikacji tworzonych w EZD automatycznie tworzony jest i wysyłany newsletter do zarejestrowanych na stronie WWW subskrybentów danego typu dokumentów
• Zdobyte w trakcie 13 letniej eksploatacji obecnego rozwiązania doświadczenie użytkowników w korzystaniu z charakterystycznych cech środowiska IBM (lotus) Notes / Domino



Dodatkowe informacje

GuidZP400 ebe32c84-b145-449a-8524-2ec4dcf9939e
Biuletyn 577992-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Kobierzyce
Regon 93193507500000
Zamawiajacy adres ulica Al. Pałacowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kobierzyce
Zamawiajacy kod pocztowy 55-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 111 215
Zamawiajacy fax 713 111 252
Zamawiajacy email info@ugk.pl
Adres strony url www.ugk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu .Projekt „Zwiększenie dostępności i jakości elektronicznych usług publicznych dla mieszkańców i podmiotów gospodarczych Powiatu Wrocławskiego oraz 8 gmin: Czernicy, Długołęki, Jordanowa Śląskiego, Kątów Wrocławskich, Kobierzyc, Mietkowa, Siechnic i Żórawiny” realizowany jest przy udziale środków finansowych Unii Europejskiej w ramach RPO WD 2014-2020, oś priorytetowa 2. Technologie informacyjno-komunikacyjne, Priorytet inwestycyjny 2.1 e-usługi publiczne; poddziałanie 2.1.1. realizowany jest przy udziale środków finansowych Unii Europejskiej w ramach RPO WD 2014-2020, oś priorytetowa 2. Technologie informacyjno-komunikacyjne, Priorytet inwestycyjny 2.1 e-usługi publiczne; poddziałanie 2.1.1.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ugk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ugk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Kobierzyce, 55-040 Kobierzyce al. Pałacowa 1, pok.25 ( sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Przygotowanie środowiska IT Urzędu Gminy Kobierzyce na wdrożenie e-usług w roku 2018 z podziałem na dwa zadania: 1.Przygotowanie środowiska IT na uruchomienie i stabilne świadczenie e-usług 2. Wykonanie modernizacji systemu zarządzającego obiegiem dokumentów
Numer referencyjny RŚZiZP.271.0046.2018
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia będzie modernizacja środowiska IT oraz wykonanie modernizacji eksploatowanego systemu do zarządzania obiegiem dokumentów dla Urzędu Gminy Kobierzyce w podziale na 2 zadania, dla których dopuszczone zostanie składanie ofert częściowych. W efekcie postępowania powinny zostać zawarte maksymalnie 2 umowy z Wykonawcami, którzy dla poszczególnych zadań złożą najkorzystniejsze oferty. 1. Zadanie 1. Przygotowanie środowiska IT na uruchomienie i stabilne świadczenie e-usług W związku z: • wzrostem zatrudnienia w Urzędzie, • zestarzeniem, się części eksploatowanego sprzętu IT i oprogramowania • potrzebą zwiększenia niezawodności nowo utworzonego środowiska wirtualizacji serwerów i kanałów komunikacji z siecią publiczną 1.1 Dostarczenie macierzy dyskowej, dedykowanej do pełnienia roli centralnego zasobu dyskowego dla środowiska wirtualizacyjnego vSphre 6.5 1.2. Dostarczenie 20 sztuk stacji roboczych 1.3.Dostarczenie urządzenia klasy UTM i zasilacz rezerwowy 1.4. Dostarczenie i wymiana kaset akumulatorowych zasilacza bezprzerwowego (UPSa) podtrzymującego pracę serwerów i sprzętu telekomunikacyjnego w serwerowni 1.5. Dostarczenie - zapasowy przełącznik LAN oraz 2 zapasowe moduły zasilające dla stosu przełączników eksploatowanych przez Zamawiającego 1.6. Dostarczenie punktu dostępowego sieci bezprzewodowej (WiFi) Zadanie 2 – Wykonanie modernizacji systemu zarządzającego obiegiem dokumentów Cele modernizacji 1. Zapewnienie pełnej zgodności systemu z wymaganiami instrukcji kancelaryjnej (Dz.U.2011.14.67 z dnia 2011.01.20) dla jednostek samorządu terytorialnego w zakresie: • Numerowania dokumentów i spraw • Rejestracji dokumentów i opisywania ich metadanymi • Dodawania załączników do dokumentów • Tworzenia metryczek spraw • Pełnienia roli systemu wspierającego pracę urzędu w systemie tradycyjnym – opartym o dokumenty papierowe • Pełnienia roli EZD dla części lub całości struktury organizacyjnej zamawiającego 2. Spełnienie wymagań zapisanych w tzw. Krajowych Ramach Interoperacyjności (Dz.U.2017.2247 t.j. z dnia 2017.12.05) 3. Szersze, niż w eksploatowanym systemie, zintegrowanie EZD z ePUAP (elektroniczną Platformą Usług Administracji Publicznej) 4. Zintegrowanie EZD z systemem Ratusz firmy Rekord Systemy Informatyczne sp. z o.o. w zakresie wymaganych przepływów dokumentów pomiędzy tymi rozwiązaniami 5. Zwiększenie elastyczności narzędzi do zarządzania EZD 6. Uzupełnienie puli posiadanych licencji do ilości gwarantującej wdrożenie EZD na wszystkich stacjach roboczych i uzyskanie większej wydajności publikowania wybranych treści pochodzących z EZD 7. Przeniesienie dokumentów z obecnie eksploatowanego systemu MIS Partner 21/Urzędy do nowego lub rozbudowanego rozwiązania 8. Zachowanie możliwości dalszego użytkowania dodatkowych funkcjonalności dodanych samodzielnie przez Zamawiającego do eksploatowanego rozwiązania - po ich adaptacji do nowego EZD. Dopuszczamy również zastąpienie części tych dodatkowych funkcjonalności rozwiązaniami Wykonawcy w przypadku uznania ich, przez Zamawiającego, za równorzędne 9. Zachowanie prawa do rozbudowy EZD we własnym zakresie bez utraty wsparcia Wykonawcy dla dostarczonego rozwiązania 10. Osiągnięcie powyższych celów bez porzucania zakupionej i wdrożonej wcześniej platformy IBM Notes/Domino, za czym przemawiają: • Koszty poniesione na licencje klienckie IBM Notes i zawarty w tych licencjach tytuł do skalowania serwerów stosownie do rosnących potrzeb organizacji • Koszty poniesione na rozwój środowiska obejmujące licencje serwera w wersji Enterprise, licencje ochrony antywirusowej poczty IBM Domino, koszty aplikacji Extrafax z dedykowanym sprzętem, koszt aplikacji OCR • Istniejące powiązanie aplikacji Extrafax z EZD zapewniające automatyczne rejestrowanie, w formie elektronicznej, przychodzących do Urzędu faksów • Stworzone samodzielnie dodatkowe rozszerzenia dla eksploatowanego środowiska np. o System rozpraszający załączniki rejestrowanych dokumentów EZD na pomocnicze bazy-kontenery (zasada zbliżona do mechanizmu DAOS) powiązany dodatkowo z automatycznym (nie obciążającym pracowników) wykonywaniem OCR rozpraszanych załączników – w efekcie skuteczność wyszukiwania dokumentów skanowanych znacznie wyższa niż skuteczność szukania opartego tylko na metadanych opisujących dokument o Prosty CMS (content Management System) wbudowany w określone typy dokumentów tworzonych w EZD zapewniający możliwość publikowania takich dokumentów w Internecie i zarządzania takimi publikacjami z poziomu EZD (ich zmianiania, usuwania, weryfikacji dostępności w Internecie, śledzenia ilości odwiedzin. o Dwukierunkowa integracja interfejsów EZD i programu Dysponent (część systemu Ratusz wykorzystywana na niemal wszystkich stanowiskach pracy) zapewniająca błyskawiczną nawigację pomiędzy reprezentacjami umów, zleceń i faktur w tych dwóch środowiskach, eliminująca konieczność dwukrotnego wpisywania tych samych danych, pozwalająca na wykorzystanie mechanizmów EZD do przekazywania pracy w obu systemach o Usługa newsletter (również zrealizowana jako aplikacja środowiska IBM Domino) powiązana z EZD w taki sposób, że dla okreslonych typów publikacji tworzonych w EZD automatycznie tworzony jest i wysyłany newsletter do zarejestrowanych na stronie WWW subskrybentów danego typu dokumentów • Zdobyte w trakcie 13 letniej eksploatacji obecnego rozwiązania doświadczenie użytkowników w korzystaniu z charakterystycznych cech środowiska IBM (lotus) Notes / Domino
Cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 3
Okreslenie warunkow wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego tj.150.000,00zł ( taka sama wysokość ubezpieczenia obowiązuje dla każdej z części jak również jeśli Wykonawca składa ofertę na dwie części łącznie).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę tego warunku zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta jest najkorzystniejsza do złożenia następujących dokumentów: a. wykazu dostaw lub usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - dla części I wymagana jest realizacja przynajmniej dwóch dostaw sprzętu serwerowego i/lub telekomunikacyjnego o wartości brutto nie mniejszej niż 300.000,00zł każda. -dla części II wymagana dwóch realizacji polegających na wdrożeniu lub modernizacji systemów EOD/EOZ opartych o środowisko IBM Notes/Domino, każde obejmujące co najmniej 60 użytkowników .
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Zakresie warunkow udzialu a. dokumentu, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego tj.150.000,00zł ( taka sama wysokość ubezpieczenia obowiązuje dla każdej z części jak również jeśli Wykonawca składa ofertę na dwie części łącznie). b.wykazu dostaw lub usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - dla części I wymagana jest realizacja przynajmniej dwóch dostaw sprzętu serwerowego i/lub telekomunikacyjnego o wartości brutto nie mniejszej niż 300.000,00zł każda. -dla części II wymagana dwóch realizacji polegających na wdrożeniu lub modernizacji systemów EOD/EOZ opartych o środowisko IBM Notes/Domino, każde obejmujące co najmniej 60 użytkowników .
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w zad.1 Dostarczenie 20 sztuk stacji roboczych 1. Deklarację zgodności CE (załączyć do oferty) 2. Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 6.1 Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej 3. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie "Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych", pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram, Certyfikat ISO9001, ISO 17025 dla sprzętu (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu) 4.Firma serwisująca musi posiadać certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. 5.Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta - do oferty należy dołączyć oświadczenie Producenta potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta Dla monitora - Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty) - Certyfikat TCO 6.0 lub TCO 5.0 lub TCO 03 dla oferowanego modelu monitora. Należy dołączyć do oferty. Może być wydruk ze strony prezentującej monitory z certyfikacją TCO - Energy Star 6.0 - dołączyć do oferty - WHQL - dołączyć do oferty - ISO 13406-2 lub ISO 9241 – dołączyć do oferty - Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta monitora - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst umowa A 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w następujących przypadkach: 1) Wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” dla celów niniejszej umowy oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, 2) W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: a) poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia lub zmiana technologii - poprawa musi zostać stwierdzona przez Zamawiającego, b) zmiany stawek podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych., c) zmiany terminu realizacji umowy (wydłużenie trwania umowy) , w przypadku wady fabrycznej sprzętu serwerowego, której nie można wykryć przed montażem tego sprzętu o czas wymiany sprzętu na wolny od wad. d) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zdarzenia losowego, takiego jak długotrwały brak zasilania lub brak dostępu do Internetu lub sieci komputerowej Zamawiającego, które uniemożliwi konfigurowanie i sprawdzanie sprzętu - o czas trwania tego zdarzenia. e) przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia. f) zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia pod warunkiem że nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia. g) zmiany osób (wskazanych w ofercie) odpowiedzialnych za wykonanie umowy ze strony wykonawcy, która może nastąpić tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego, na osoby, które mają doświadczenie i kwalifikacje co najmniej takie jakie wymagane były przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia. h) zastosowania sprzętu równoważnego w stosunku do sprzętu wskazanego w ofercie, w uzasadnionych przypadkach: w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji, niedostępności na rynku itp.) – pod warunkiem, że równoważny sprzęt będzie miał parametry nie niższe niż podane w ofercie a koszty eksploatacji, utrzymania i utylizacji będą nie wyższe niż koszty sprzętu oferowanego przez Wykonawcę w ofercie i Wykonawca udowodni Zamawiającemu ten fakt, a zmiana nie prowadzi do zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Dopuszcza się zmiany umowy wskazane w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP 3.Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. umowa B „Zmiana umowy” 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w następujących przypadkach: 1) Wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” dla celów niniejszej umowy oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, 2) W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: a) poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia lub zmiana technologii - poprawa musi zostać stwierdzona przez Zamawiającego, b) zmiany stawek podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych., c) zmiany terminu realizacji umowy (wydłużenie trwania umowy) , w przypadku wady fabrycznej sprzętu serwerowego, której nie można wykryć przed montażem tego sprzętu o czas wymiany sprzętu na wolny od wad. d) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zdarzenia losowego, takiego jak długotrwały brak zasilania lub brak dostępu do Internetu lub sieci komputerowej Zamawiającego, które uniemożliwi konfigurowanie i sprawdzanie sprzętu - o czas trwania tego zdarzenia. e) przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia. f) zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia pod warunkiem że nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia. g) zmiany osób (wskazanych w ofercie) odpowiedzialnych za wykonanie umowy ze strony wykonawcy, która może nastąpić tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego, na osoby, które mają doświadczenie i kwalifikacje co najmniej takie jakie wymagane były przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia. h) zastosowania sprzętu równoważnego w stosunku do sprzętu wskazanego w ofercie, w uzasadnionych przypadkach: w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji, niedostępności na rynku itp.) – pod warunkiem, że równoważny sprzęt będzie miał parametry nie niższe niż podane w ofercie a koszty eksploatacji, utrzymania i utylizacji będą nie wyższe niż koszty sprzętu oferowanego przez Wykonawcę w ofercie i Wykonawca udowodni Zamawiającemu ten fakt, a zmiana nie prowadzi do zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Dopuszcza się zmiany umowy wskazane w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP 3.Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.
IV 4 4 data 2018-07-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa - Przygotowanie środowiska IT na uruchomienie i stabilne świadczenie e-usług
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233141-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis 1.1. Dostarczenie macierzy dyskowej, dedykowanej do pełnienia roli centralnego zasobu dyskowego dla środowiska wirtualizacyjnego vSphre 6.5 1.2. Dostarczenie 20 sztuk stacji roboczych spełniających następujące wymagania 1.3.Dostarczenie urządzenia klasy UTM i zasilacza rezerwowego 1.4. Dostarczenie i wymiana kaset akumulatorowych zasilacza bezprzerowego (UPSa) podtrzymującego pracę serwerów i sprzętu telekomunikacyjnego w serwerowni 1.5. Dostarczenie zapasowego przełącznika LAN oraz 2 zapasowych modułów zasilających dla stosu przełączników eksploatowanych przez Zamawiającego 1.6. Dostarczenie punktu dostępowego sieci bezprzewodowej (WiFi)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wykonanie modernizacji systemu zarządzającego obiegiem dokumentów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48825000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis 1.1.Zapewnienie pełnej zgodności systemu z wymaganiami instrukcji kancelaryjnej (Dz.U.2011.14.67 z dnia 2011.01.20) dla jednostek samorządu terytorialnego w zakresie: • Numerowania dokumentów i spraw • Rejestracji dokumentów i opisywania ich metadanymi • Dodawania załączników do dokumentów • Tworzenia metryczek spraw • Pełnienia roli systemu wspierającego pracę urzędu w systemie tradycyjnym – opartym o dokumenty papierowe • Pełnienia roli EZD dla części lub całości struktury organizacyjnej zamawiającego 1.2.Spełnienie wymagań zapisanych w tzw. Krajowych Ramach Interoperacyjności (Dz.U.2017.2247 t.j. z dnia 2017.12.05) 1.3.Szersze, niż w eksploatowanym systemie, zintegrowanie EZD z ePUAP (elektroniczną Platformą Usług Administracji Publicznej) 1.4.Zintegrowanie EZD z systemem Ratusz firmy Rekord Systemy Informatyczne sp. z o.o. w zakresie wymaganych przepływów dokumentów pomiędzy tymi rozwiązaniami 1.5.Zwiększenie elastyczności narzędzi do zarządzania EZD 1.6.Uzupełnienie puli posiadanych licencji do ilości gwarantującej wdrożenie EZD na wszystkich stacjach roboczych i uzyskanie większej wydajności publikowania wybranych treści pochodzących z EZD 1.7.Przeniesienie dokumentów z obecnie eksploatowanego systemu MIS Partner 21/Urzędy do nowego lub rozbudowanego rozwiązania 1.8.Zachowanie możliwości dalszego użytkowania dodatkowych funkcjonalności dodanych samodzielnie przez Zamawiającego do eksploatowanego rozwiązania - po ich adaptacji do nowego EZD. Dopuszczamy również zastąpienie części tych dodatkowych funkcjonalności rozwiązaniami Wykonawcy w przypadku uznania ich, przez Zamawiającego, za równorzędne 1.9.Zachowanie prawa do rozbudowy EZD we własnym zakresie bez utraty wsparcia Wykonawcy dla dostarczonego rozwiązania 1.10.Osiągnięcie powyższych celów bez porzucania zakupionej i wdrożonej wcześniej platformy IBM Notes/Domino, za czym przemawiają: • Koszty poniesione na licencje klienckie IBM Notes i zawarty w tych licencjach tytuł do skalowania serwerów stosownie do rosnących potrzeb organizacji • Koszty poniesione na rozwój środowiska obejmujące licencje serwera w wersji Enterprise, licencje ochrony antywirusowej poczty IBM Domino, koszty aplikacji Extrafax z dedykowanym sprzętem, koszt aplikacji OCR • Istniejące powiązanie aplikacji Extrafax z EZD zapewniające automatyczne rejestrowanie, w formie elektronicznej, przychodzących do Urzędu faksów • Stworzone samodzielnie dodatkowe rozszerzenia dla eksploatowanego środowiska np. o System rozpraszający załączniki rejestrowanych dokumentów EZD na pomocnicze bazy-kontenery (zasada zbliżona do mechanizmu DAOS) powiązany dodatkowo z automatycznym (nie obciążającym pracowników) wykonywaniem OCR rozpraszanych załączników – w efekcie skuteczność wyszukiwania dokumentów skanowanych znacznie wyższa niż skuteczność szukania opartego tylko na metadanych opisujących dokument o Prosty CMS (content Management System) wbudowany w określone typy dokumentów tworzonych w EZD zapewniający możliwość publikowania takich dokumentów w Internecie i zarządzania takimi publikacjami z poziomu EZD (ich zmianiania, usuwania, weryfikacji dostępności w Internecie, śledzenia ilości odwiedzin. o Dwukierunkowa integracja interfejsów EZD i programu Dysponent (część systemu Ratusz wykorzystywana na niemal wszystkich stanowiskach pracy) zapewniająca błyskawiczną nawigację pomiędzy reprezentacjami umów, zleceń i faktur w tych dwóch środowiskach, eliminująca konieczność dwukrotnego wpisywania tych samych danych, pozwalająca na wykorzystanie mechanizmów EZD do przekazywania pracy w obu systemach o Usługa newsletter (również zrealizowana jako aplikacja środowiska IBM Domino) powiązana z EZD w taki sposób, że dla okreslonych typów publikacji tworzonych w EZD automatycznie tworzony jest i wysyłany newsletter do zarejestrowanych na stronie WWW subskrybentów danego typu dokumentów • Zdobyte w trakcie 13 letniej eksploatacji obecnego rozwiązania doświadczenie użytkowników w korzystaniu z charakterystycznych cech środowiska IBM (lotus) Notes / Domino
  

Criterion

Kryteria pozacenowe wynikające ze specyfiki i podzielone na części
Znaczenie 40,00
  
Kryteria caena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)