GuidZP400 |
29e22e84-4eb9-4981-8cde-7da418f4d4e5
|
Biuletyn |
576288-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
|
Regon |
28836600028
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2789171, 2789172, 2789193,
|
Zamawiajacy fax |
032 2789197, 2789198
|
Zamawiajacy email |
przetargi@io.gliwice.pl
|
Adres strony url |
www.io.gliwice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Badawczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się w formie pisemnej, pod rygorem nieważności w języku polskim.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Działu Nadzoru i Służb Technicznych Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
|
Numer referencyjny |
DO/DZ-381-1-119/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Działu Nadzoru i Służb Technicznych Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w „Specyfikacji asortymentowo – cenowej ” załączniki od nr 2.1 do nr 2. 6 do SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 odrębnych zadań, w tym:
1) Armatura, rury i inne
2) Artykuły malarskie i murarskie
3) Akcesoria ślusarskie, spawalnicze
4) Artykuły stolarskie
5) Materiały elektryczne
6) Chemia gospodarcza
4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane zadania, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w zadaniach, w poszczególnych zadaniach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego.
5. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym zadaniu zostaną odrzucone.
6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.
7. Zamawiający, na podstawie art. 147 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, żąda od Wykonawcy którego oferta zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 1% ceny brutto oferty ( w zakresie zadania nr 1).
|
Cpv glowny przedmiot |
44163000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
sukcesywnie przez 24 miesiące od dnia zawarcia umowy w zakresie zadania 1
sukcesywnie przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy w zakresie zadania 2,3,4,5,
sukcesywnie przez 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy w zakresie zadania 6
2. Dostawy częściowe realizowane będą wg potrzeb Zamawiającego określonych w „Specyfikacji Asortymentowej”, na podstawie składanego każdorazowo zapotrzebowania ilościowo asortymentowego w terminie:
- nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych w zakresie zadania nr 1,5,6
- nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych w zakresie zadania nr 2,3,4
od chwili przesłania zapotrzebowania przez Zamawiającego. Dostawy cząstkowe należy dostarczać w godzinach od 8:00 do 14:00.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3 stosuje się. 5. Wykonawca nie będzie obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.). 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy ( brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego ), skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Forma składania dokumentów została określona w SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) próbek zgodnie z poniższym wykazem:
zadanie nr 1 po 1 szt. do pozycji: 25,56, 61, 69, 79,
zadanie nr 2 po 1 szt. do pozycji: 2, 3, 4, 40, 42
Zamawiający wymaga dostarczenia próbek opisanych w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu, tj.
a) próbki muszą być zgodne z asortymentem zaoferowanym w druku specyfikacji asortymentowo - cenowej,
b) próbki należy opisać podając:
- numer zadania,
- numer pozycji w zadaniu,
- nazwę Wykonawcy
2) w zakresie zadania nr 1- Armatura, rury i inne dla asortymentu z pozycji poz. 34, poz. 35 , poz. 45 , poz. 56 -65, Zamawiający wymaga dostarczenia:
a) Atestów higienicznych PZH potwierdzający przeznaczenie do stosowania w pomieszczeniach budynków użyteczności publicznej, w tym obiektów służby zdrowia;
3) w zakresie zadania nr 5 – Artykuły malarskie i murarskie dla asortymentu: farby emulsyjne, Zamawiający wymaga dostarczenia:
a) Certyfikatu lub deklaracji zgodności potwierdzające spełnienie wymagań PN lub EN Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotowego certyfikatu osobno dla każdej pozycji
b) Certyfikatu jakości ISO
c) Atestów higienicznych PZH potwierdzający przeznaczenie do stosowania w pomieszczeniach budynków użyteczności publicznej, w tym obiektów służby zdrowia;
d) Deklaracji potwierdzającej odporność na szorowanie na mokro.
e) Podania klasy ścieralności według znaku PN
2. Dokumenty o którym mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonejza zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 - 20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( tekst jednolity: Dz. U. z 2018 poz. 798 ze zm. ). W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( tekst jednolity: Dz. U. z 2018 poz. 798 ze zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu chyba, że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Armatura, rury i inne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44163000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym przy ocenie ofert będzie stosował procedurę określoną w art. 24aa ustawy Pzp.
|
Zalacznik krotki opis |
czegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w „Specyfikacji asortymentowo – cenowej ” załączniki od nr 2.1 do nr 2. 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły malarskie i murarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym przy ocenie ofert będzie stosował procedurę określoną w art. 24aa ustawy Pzp.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w „Specyfikacji asortymentowo – cenowej ” załączniki od nr 2.1 do nr 2. 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria ślusarskie, spawalnicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44500000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym przy ocenie ofert będzie stosował procedurę określoną w art. 24aa ustawy Pzp.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w „Specyfikacji asortymentowo – cenowej ” załączniki od nr 2.1 do nr 2. 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły stolarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym przy ocenie ofert będzie stasował procedurę określoną w art. 24aa ustawy Pzp.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w „Specyfikacji asortymentowo – cenowej ” załączniki od nr 2.1 do nr 2. 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Materiały elektryczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31680000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym przy ocenie ofert będzie stosował procedurę określoną w art. 24aa ustawy Pzp.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w „Specyfikacji asortymentowo – cenowej ” załączniki od nr 2.1 do nr 2. 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Chemia gospodarcza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym przy ocenie ofert będzie stosował procedurę określoną w art. 24aa ustawy Pzp.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w „Specyfikacji asortymentowo – cenowej ” załączniki od nr 2.1 do nr 2. 6 do SIWZ.
|
| |