GuidZP400 |
087b6929-bb31-44af-bacc-bffb00035650
|
Biuletyn |
614548-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wrocławskie Centrum Integracji
|
Regon |
363307480
|
Zamawiajacy adres ulica |
Strzegomska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
49
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-611
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
717823518
|
Zamawiajacy fax |
717823512
|
Zamawiajacy email |
ewa.zmuda@wci.wroclaw.pl
|
Adres strony url |
www.wci.wroclaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Utworzenie Dziennego Domu Pomocy i Klubu Integracji Społecznej przy ul. Skoczylasa 8 we Wrocławiu oraz rozbudowa Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomska 49 we Wrocławiu” projekt dofinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
INVENI Sp. z o.o. Sp. k., ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 10, 52-204 Wrocław, Tel./faks: +48 71 795 09 92
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.wci.wroclaw.pl/lista/zamowienia-publiczne-dostawy/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wci.wroclaw.pl/lista/zamowienia-publiczne-dostawy/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej, osobiście w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem kuriera lub operatora pocztowego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
53-611 Wrocław, ul. Strzegomaska 49 - Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia dla potrzeb rozbudowy Wrocławskiego Centrum Integracji we Wrocławiu
|
Numer referencyjny |
1/09/2018/ZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego wyposażenia dla potrzeb rozbudowy Wrocławskiego Centrum Integracji we Wrocławiu realizowanego w ramach projektu pn.: „Utworzenie Dziennego Domu Pomocy i Klubu Integracji Społecznej przy ul. Skoczylasa 8 we Wrocławiu oraz rozbudowa Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomska 49 we Wrocławiu” dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Część 1. Zakup i dostawa mebli do pracowni ceramicznej, Część 2. Zakup i dostawa mebli biurowych, Część 3. Zakup i dostawa wyposażenia pracowni ceramicznej.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-10-24T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy dla części 1, 2, 3: - rozpoczęcie: z dniem zawarcia umowy, - zakończenie: do 24.10.2018 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Mając na uwadze fakt, iż Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu dotyczących: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej; 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 3) zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca nie składa oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ) (dokument składany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej http://bip.wci.wroclaw.pl/lista/zamowienia-publiczne-dostawy/ (art. 86 ust. 5 pzp). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej dopuszcza się złożenie oświadczenia wraz z ofertą o treści zgodnej z treścią formularza stanowiącego załącznik do SIWZ (załącznik nr 3.). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (art. 23 ust. 1 Ustawy Pzp), oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia (art. 25a ust. 6 Ustawy Pzp). 3) Do oferty należy złączyć wypełniony w zakresie części, na którą wykonawca składa ofertę załącznik nr 2. Kosztorys ofertowy. 4) W sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego do oferty należy załączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii. 5) Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126), zwanym dalej „MR” dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określono we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5. do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-09-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa mebli do pracowni ceramicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla Części 1: termin rozpoczęcia: w dniu zawarcia Umowy termin zakończenia: do 24.10.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem dostaw w ramach części 1. jest zakup i dostawa mebli do pracowni ceramicznej: - Stół roboczy, - regał ścienny ze skrzynek drewnianych, - półki na materiały, - plansze zabezpieczające blaty stołów roboczych. Przez dostawę Zamawiający rozumie zakup lub wykonanie, dostarczenie, wniesienie, rozmieszczenie, ustawienie i przytwierdzenie wyposażenia we właściwych pomieszczeniach oraz jego uruchomienie (pozycji, które wymagają uruchomienia) zgodnie ze szczegółowym zakresem zamówienia opisanego w załączniku nr 1. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa mebli biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla Części 2: termin rozpoczęcia: w dniu zawarcia Umowy termin zakończenia: do 24.10.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem dostaw w ramach części 2. jest zakup i dostawa mebli biurowych: - biurko z blatem łukowym i krzesłem (zestaw), - komody. Przez dostawę Zamawiający rozumie zakup lub wykonanie, dostarczenie, wniesienie, rozmieszczenie, ustawienie i przytwierdzenie wyposażenia we właściwych pomieszczeniach oraz jego uruchomienie (pozycji, które wymagają uruchomienia) zgodnie ze szczegółowym zakresem zamówienia opisanego w załączniku nr 1. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni ceramicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla Części 3: termin rozpoczęcia: w dniu zawarcia Umowy termin zakończenia: do 24.10.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem dostaw w ramach części 3. jest wyposażenia pracowni ceramicznej: - Koło garncarskie nożne drewniane z aluminiowym toczkiem - Toczek metalowy dwustronny - Toczek stalowy - Kawalet obrotowy rzeźbiarski drewniany - Stół z walcarką Przez dostawę Zamawiający rozumie zakup lub wykonanie, dostarczenie, wniesienie, rozmieszczenie, ustawienie i przytwierdzenie wyposażenia we właściwych pomieszczeniach oraz jego uruchomienie (pozycji, które wymagają uruchomienia) zgodnie ze szczegółowym zakresem zamówienia opisanego w załączniku nr 1. do SIWZ.
|
| |