GuidZP400 |
0e583e2f-9fd9-4084-a85d-ad575ff47197
|
Biuletyn |
614530-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Żukowo
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gdańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Żukowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83330
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 58 6858300
|
Zamawiajacy fax |
+48 58 6858300
|
Zamawiajacy email |
ugzukowo@zukowo.pl
|
Adres strony url |
www.zukowo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Mali Giganci w Gminie Żukowo”, realizowany na terenie Gminy Żukowo, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.1 Edukacja przedszkolna, Oś Priorytetowa 3. Edukacja.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.zukowo.pl/Article/id,2038.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.zukowo.pl/Article/id,2038.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. Wykonawca winien zamieścić ofertę w kopercie, która będzie posiadała oznaczenie „OFERTA – DOSTAWA TABLETÓW, LAPTOPÓW, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I PROJEKTORÓW ULTRAKRÓTKOOGNISKOWYCH. Nr sprawy: ZP.271.37.2017” . Koperta oferty powinna uniemożliwiać odczytanie zawartości, być zamknięta i zabezpieczona w sposób uniemożliwiający jej bezśladowe otwarcie.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Żukowo, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo. Biuro Obsługi Klienta - pok. 3.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tabletów, laptopów, urządzeń wielofunkcyjnych i projektorów ultrakrótkoogniskowych w ramach projektu „Mali Giganci w Gminie Żukowo”
|
Numer referencyjny |
ZP.271.37.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
trzy
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa tabletów, laptopów, urządzeń wielofunkcyjnych i projektorów ultrakrótkoogniskowych w ramach projektu „Mali Giganci w Gminie Żukowo”.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający wymaga dostawy urządzeń w terminie:
Część 1 – do 10 dni licząc od daty zawarcia umowy,
Część 2 – do 10 dni licząc od daty zawarcia umowy,
Część 3 – do 10 dni licząc od daty zawarcia umowy.
2. Wykonawca dostarczy urządzenia odrębnie do każdej szkoły. Wykaz szkół został podany w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Potwierdzeniem realizacji zamówienia będzie protokół zdawczo – odbiorczy podpisany przez osoby upoważnione przez zamawiającego do odbioru urządzeń w danej szkole i wykonawcę.
4. Podany w pkt 1 termin jest maksymalny. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego zrealizowania zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej., wykonawca składa oświadczenie, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument dotyczy, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Część 1
1. laptop:
a) karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający, że oferowany laptop spełnia wymagania zamawiającego,
b) potwierdzenie zgodności modelu laptopa z normą Energy Star – oświadczenie producenta laptopa,
c) dokument (np. Certyfikat / wydruk ze strony producenta / oświadczenie producenta) potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu laptopa z systemem operacyjnym,
d) oświadczenie wykonawcy, że serwis urządzeń będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta wraz z podaniem nazwy i adresu serwisu,
e) oświadczenie wykonawcy, że firma serwisująca posiada ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych;
f) formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ wraz z wydrukami testów
2) tablet:
a) karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający, że oferowany tablet spełnia wymagania zamawiającego,
b) oświadczenie wykonawcy, że serwis urządzeń będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta wraz z podaniem nazwy i adresu serwisu,
c) oświadczenie wykonawcy, że firma serwisująca posiada ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych;
d) formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ wraz z wydrukami testów
część 2
urządzenie wielofunkcyjne:
a) karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający, że oferowane urządzenie wielofunkcyjne spełnia wymagania zamawiającego.
b)formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ
Część 3
projektor ultrakrótkoogniskowy:
a) karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający, że oferowany projektor spełnia wymagania zamawiającego,
b) oświadczenie wykonawcy, że serwis urządzeń będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta wraz z podaniem nazwy i adresu serwisu,
c) oświadczenie wykonawcy, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych;
d) formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany w umowie mogą dotyczyć:
1) terminu wykonania zamówienia,
2) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,
3) urządzeń objętych dostawą.
2. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku:
1) przerwy w realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich i z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
2) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeżeli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i nie wynikają one z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
3) rezygnacji z realizacji części zamówienia.
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku:
1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
2) odstąpienia (rezygnacji) od części zamówienia.
4. Poza przypadkami określonymi w poprzedzających paragrafach umowy i ust. 3, zmiany umowy mogą wystąpić w następujących przypadkach:
1) zakończenia serii produkcyjnej danego urządzenia oraz rozpoczęcia produkcji urządzenia o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego, zmiany / aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, poprawy jakości, wydajności, bezpieczeństwa lub innych charakterystycznych parametrów urządzeń,
2) wydłużenia okresu gwarancji przez producenta lub Wykonawcę,
3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,
4) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w niniejszej umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie niniejszej umowy w celu jednoznacznej interpretacji zapisów przez strony umowy,
5) wystąpienia przyczyn niezależnych od stron umowy, które będą skutkowały koniecznością zastosowania innych rozwiązań,
6) zmiany podmiotu realizującego usługę serwisową ( dotyczy części 1)
7) wystąpią środki ochrony prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w postępowaniu.
5. Warunki dokonywania zmian:
1) inicjowanie zmian na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
2) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia,
3) w formie pisemnego aneksu do umowy.
6. Zmiany zapisów umowy, które nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności:
1) zmiana koordynatora za strony Zamawiającego / Wykonawcy,
2) zmiany adresowe.
|
IV 4 4 data |
2018-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Część 1 - Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy PZP oraz na podstawie art. 93 ust. 4 ustawy PZP, w przypadku, gdy cena jednostkowa laptopa z oprogramowaniem przekroczy 3.000,00 PLN brutto. Powyższe wynika z Regulaminu konkursu dotyczącego naboru wniosków o dofinansowanie projektów.
|