GuidZP400 |
80d4fc87-c6a4-46aa-bc08-e20d685e6417
|
Biuletyn |
614674-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
|
Regon |
19014161200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Powstania Styczniowego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-519
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 72 60 124
|
Zamawiajacy fax |
58 72 60 338
|
Zamawiajacy email |
zp@szpital-morski.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalepomorskie.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalepomorskie.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalepomorskie.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, budynek nr 6 pokój nr 4 (kancelaria szpitala)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia dla Banku Mleka
|
Numer referencyjny |
D25E/252/8-45rj/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla Banku Mleka w lokalizacji przy ul. Huzarskiej 1 w Gdyni.
2. Zamówienie obejmuje 3 zadania częściowe:
a) zadanie nr 1 – szafa mroźna z czujnikiem temperatury przeznaczona do przechowywania i schładzania preparatów laboratoryjnych - 3 kpl.
b) zadanie nr 2 – system do znakowania próbek - 1 kpl.
c) zadanie nr 3 – wózek do transportu materiałów - 1 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zwanego dalej Wyposażeniem, określony został w Załączniku nr 5 do SIWZ Zestawienie parametrów wymaganych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
63
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 3 do SIWZ), dotyczące wprowadzenia do obrotu i używania,
b) wypełnione Zestawienie parametrów wymaganych (Załącznik nr 5 do SIWZ),
c) Deklaracja zgodności CE
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w cz. IX ust. 1 (Załącznik nr 2 do SIWZ), ust. 3 (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz ewentualne oryginały pełnomocnictw. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP), co inni Wykonawcy w tym postępowaniu (wzór oświadczenia – Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Po dokonanej i odebranej dostawie przedmiotu umowy, w trakcie trwania okresu gwarancji i w przypadku braku możliwości wyposażenia Zamawiającego w którykolwiek z elementów składającego się na przedmiot umowy Wykonawca winien zgłosić niezwłocznie ten fakt Zamawiającemu i przedstawić możliwość wyposażenia Zamawiającego w ramach gwarancji w inny element o parametrach co najmniej takich jak przedmiot umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wyposażenia go w ramach umowy w element spełniający wymagania SIWZ, lecz o parametrach lepszych niż zadeklarowany w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że:
1) proponowany element spełniać będzie wymogi funkcjonalne, użytkowe, wymagania merytoryczno-formalne wynikające z uzgodnień z Zamawiającym;
2) element ten będzie dostarczony po cenie określonej w załączniku nr 1 – Formularz oferty
3. Termin dostawy ustalony w § 3 ust 1. umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia:
1) opóźnień wynikających z:
a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy, pod warunkiem do¬chowania wymogów opisanych w § 9 ust. 5;
2) skrócenia terminu realizacji gdy:
a) zaistnieje po stronie Zamawiającego i Wykonawcy możliwość wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy.
4. W przedstawionych w ust. 3 przypadkach wystąpienia opóźnień, Strony mogą ustalić nowy termin w drodze aneksu do umowy.
5. Zmiana wartości umowy nastąpi w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego.
6. Zamawiający przewiduje również zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) zmiany dotyczące określenia podmiotu lub osoby wykonującej w imieniu Zamawiającego czynności faktyczne i prawne związane z wykonywaniem umowy – w przypadku wystąpienia potrzeby dokonania zmiany takiego podmiotu lub osoby,
b) zmiany umowy są konieczne w związku ze zmianą odpowiednich przepisów prawa,
c) zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy,
d) przedłużających się realizacji odrębnych inwestycji związanych z uruchomieniem Oddziału Hematologii, które to opóźnienie uniemożliwia realizację nn umowy w terminach pierwotnie określonych; w takiej sytuacji Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji nn umowy,
e) w innych przypadkach dopuszczonych przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7. Zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane na drodze aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności w przypadkach wskazanych w art. 144 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) oraz w przypadkach wskazanych powyżej w niniejszej umowie.
|
IV 4 4 data |
2018-09-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 – szafa mroźna z czujnikiem temperatury przeznaczona do przechowywania i schładzania preparatów laboratoryjnych - 3 kpl.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
63
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zwanego dalej Wyposażeniem, określony został w Załączniku nr 5 do SIWZ Zestawienie parametrów wymaganych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – system do znakowania próbek - 1 kpl.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35126000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
63
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zwanego dalej Wyposażeniem, określony został w Załączniku nr 5 do SIWZ Zestawienie parametrów wymaganych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 – wózek do transportu materiałów - 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
63
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zwanego dalej Wyposażeniem, określony został w Załączniku nr 5 do SIWZ Zestawienie parametrów wymaganych.
|
| |