Budowa systemu wczesnego ostrzegania przed zjawiskami katastrofalnymi złożonego z zestawu syren alarmowych wraz z wyposażeniem w ramach projektu „Bezpieczny powiat koniński – wsparcie systemu wczesnego ostrzegania”

Data publikacji 2018-09-11
Data zakończenia 2018-09-20 00:00:00
Instytucja Powiat Koniński - Starostwo Powiatowe w Koninie
Miejscowość Konin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615136-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1.Dostawa dedykowanego oprogramowania dla systemu integrującego zdefiniowane funkcjonalności.
2.Dostawa, instalacja i konfiguracja oprogramowania, niezbędnych podzespołów punktów alarmowych (syren elektronicznych, anten, masztów, okablowania, urządzeń sterujących, radiotelefonów, urządzeń zasilających).
3.Dokonanie niezbędnych uzgodnień z osobami zarządzającymi obiektami, na których będą instalowane punkty alarmowe.
4.Dostawa, instalacja i konfiguracja dostarczonych punktów alarmowych we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach, zgodnie z warunkami wydanymi przez zarządzających obiektami, na których będą instalowane punkty alarmowe.
5.Dostawa instalacja i konfiguracja urządzeń i oprogramowania sterującego punktami alarmowymi dla Zamawiającego oraz Partnerów projektu (Centrala Alarmowa -1kpl., Program Dyspozytorski - 14 kpl.).
6.Dostawa i instalacja niezbędnego okablowania oraz anten służących do podłączenia budowanych elementów Systemu, zgodnie z warunkami wydanymi przez zarządzających obiektami, na których będą budowane punkty alarmowe.
7.Konfiguracja Systemu na szczeblu powiatowym i gminnym.
8.Integracja budowanego Systemu Powiatowego z Systemem Wojewódzkim.
9.Sporządzenie dokumentacji powykonawczej zawierającej: wszystkie dokonane uzgodnienia, protokoły odbiorów lub potwierdzenia należytego wykonania prac wydane przez właścicieli (zarządców) obiektów wykorzystanych do instalacji punktów alarmowych, wykonanych pomiarów elektrycznych oraz toru antenowego oraz oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzeniu prac zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
10.Przeprowadzenie instruktaży dla administratorów i użytkowników Systemu wskazanych przez Zamawiającego.
11. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg kodu CPV:
•72268000 – 1 – Usługi dostawy oprogramowania;
•35120000 – 1 – Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa;
•35240000 – 8 – Syreny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SOPZ, stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4758e40d-917f-423c-9d68-1c00143fcec5
Biuletyn 615136-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Koniński - Starostwo Powiatowe w Koninie
Regon 31102291400000
Zamawiajacy adres ulica Al. 1 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Konin
Zamawiajacy kod pocztowy 62-510
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 63 240 32 12
Zamawiajacy fax 63 240 33 00
Zamawiajacy email zamowienia@powiat.konin.pl
Adres strony url www.powiat.koniński.pl
Adres strony internetowej www.bip.powiat.konin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Bezpieczny powiat koniński – wsparcie systemu wczesnego ostrzegania”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat.konin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.konin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Koninie, Al.1 Maja 9,62-510 Konin
Nazwa nadana zamowieniu Budowa systemu wczesnego ostrzegania przed zjawiskami katastrofalnymi złożonego z zestawu syren alarmowych wraz z wyposażeniem w ramach projektu „Bezpieczny powiat koniński – wsparcie systemu wczesnego ostrzegania”
Numer referencyjny WO.272.11.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: 1.Dostawa dedykowanego oprogramowania dla systemu integrującego zdefiniowane funkcjonalności. 2.Dostawa, instalacja i konfiguracja oprogramowania, niezbędnych podzespołów punktów alarmowych (syren elektronicznych, anten, masztów, okablowania, urządzeń sterujących, radiotelefonów, urządzeń zasilających). 3.Dokonanie niezbędnych uzgodnień z osobami zarządzającymi obiektami, na których będą instalowane punkty alarmowe. 4.Dostawa, instalacja i konfiguracja dostarczonych punktów alarmowych we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach, zgodnie z warunkami wydanymi przez zarządzających obiektami, na których będą instalowane punkty alarmowe. 5.Dostawa instalacja i konfiguracja urządzeń i oprogramowania sterującego punktami alarmowymi dla Zamawiającego oraz Partnerów projektu (Centrala Alarmowa -1kpl., Program Dyspozytorski - 14 kpl.). 6.Dostawa i instalacja niezbędnego okablowania oraz anten służących do podłączenia budowanych elementów Systemu, zgodnie z warunkami wydanymi przez zarządzających obiektami, na których będą budowane punkty alarmowe. 7.Konfiguracja Systemu na szczeblu powiatowym i gminnym. 8.Integracja budowanego Systemu Powiatowego z Systemem Wojewódzkim. 9.Sporządzenie dokumentacji powykonawczej zawierającej: wszystkie dokonane uzgodnienia, protokoły odbiorów lub potwierdzenia należytego wykonania prac wydane przez właścicieli (zarządców) obiektów wykorzystanych do instalacji punktów alarmowych, wykonanych pomiarów elektrycznych oraz toru antenowego oraz oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzeniu prac zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 10.Przeprowadzenie instruktaży dla administratorów i użytkowników Systemu wskazanych przez Zamawiającego. 11. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg kodu CPV: •72268000 – 1 – Usługi dostawy oprogramowania; •35120000 – 1 – Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa; •35240000 – 8 – Syreny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SOPZ, stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Data zakonczenia 2018-12-20T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem tj. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie na dostawę wraz z montażem systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach i sytuacjach kryzysowych (należy dołączyć wykaz usług z referencjami).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe na podstawie art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, przedłożenia kart katalogowych urządzeń sterujących oraz syren alarmowych 600W, na potwierdzenie spełnienia wymagań zawartych w treści SIWZ i SOPZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik Wykonawcy;
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zamówienie na dostawę wraz z montażem systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach i sytuacjach kryzysowych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dla wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz dostaw należy sporządzić zgodnie ze wzorem - /zał. nr 6/;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci karty katalogowe urządzeń sterujących oraz syren alarmowych 600W na potwierdzenie spełnienia wymagań zawartych w treści SIWZ i SOPZ – załącznik Wykonawcy
Inne dokumenty niewymienione 1. zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. – wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ 2. stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru - załącznik Wykonawcy
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości 12 000,00 złotych. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować okres związania ofertą. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 20.09.2018r. godz. 09:00. Wniesienie wadium będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)Pieniądzu; 2)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)Gwarancjach bankowych; 4)Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: 18 1320 1016 2790 0001 2000 0005, z dopiskiem „WADIUM” i oznaczyć WO.272.11.2018 – "Bezpieczny powiat koniński – wsparcie systemu wczesnego ostrzegania". Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty 'Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Zwrot wadium (art. 46): 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji, w której Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3)Jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta Wykonawcy, któremu zostało zwrócone wadium, została wybrana jako najkorzystniejsza - Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 4)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę; 6)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1)zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na niemożliwą do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawną, ekonomiczną lub techniczną, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; 2)zmiany świadczenia na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia; 3)zmiany wynagrodzenia w przypadku niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy konieczności zmiany zakresu zamówienia, o ile jest ona korzystna dla realizacji zamówienia.
IV 4 4 data 2018-09-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)