Dostawa wyposażenia do pracowni w Centrum Zawodów Medycznych i Społecznych - Szkoła Policealna Województwa Podlaskiego w Białymstoku

Data publikacji 2018-09-17
Data zakończenia 2018-09-25 00:00:00
Instytucja Centrum Zawodów Medycznych i Społecznych - Szkoła Policealna Województwa Podlaskiego w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617617-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331900008, 302131006, 330000000, 331821000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego, tj. Centrum Zawodów Medycznych i Społecznych - Szkoła Policealna Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy
ul. Ogrodowej 23, wyposażenia/sprzętu:
1) CZĘŚĆ I: do pracowni dydaktycznej TIK, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ,
2) CZĘŚĆ II: do pracowni kosmetycznej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ,
3) CZĘŚĆ III: do pracowni masażu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ.
4) CZĘŚĆ IV: do pracowni pierwszej pomocy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ.
2. Dostarczone wyposażenie/sprzęt objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2017, sprawne technicznie, muszą spełniać wymagania określone w OPZ, muszą być wolne od wad fizycznych i wad prawnych, w oryginalnych opakowaniach producenta, na których widoczne będzie logo i nazwa producenta, opis zawartości i numer katalogowy.
3. Wykonawca gwarantuje, że oferowane wyposażenie/sprzęt w dniu złożenia oferty nie był przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
4. Sprzęt musi zostać dostarczony wraz z certyfikatami spełniania warunków normy jakościowej wydanymi przez firmę będącą ich producentem lub innymi dokumentami równoważnymi wydanymi przez uprawnioną jednostkę, licencjami, deklaracjami zgodności CE, kartami gwarancyjnymi oraz instrukcjami w języku polskim lub języku angielskim i innymi dokumentami niezbędnymi do przejęcia sprzętu do używania, a także ze wszystkimi akcesoriami stanowiącymi komplet sprzedażowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c376753a-27da-4a47-b9b1-7d12ee14a587
Biuletyn 617617-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Zawodów Medycznych i Społecznych - Szkoła Policealna Województwa Podlaskiego w Białymstoku
Regon 000290009
Zamawiajacy adres ulica Ogrodowa
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-027
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 742 18 81,
Zamawiajacy fax 85 742 18 81
Zamawiajacy email medstuzaw@wp.pl,
Adres strony url http://bip.sp1oz.wrotapodlasia.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt: „Absolwent z fachem” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szkoła Ponadpostawowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.sp1oz.wrotapodlasia.pl/Przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Zawodów Medycznych i Społecznych - Szkoła Policealna Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Ogrodowa 23, 15-027 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do pracowni w Centrum Zawodów Medycznych i Społecznych - Szkoła Policealna Województwa Podlaskiego w Białymstoku
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego, tj. Centrum Zawodów Medycznych i Społecznych - Szkoła Policealna Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Ogrodowej 23, wyposażenia/sprzętu: 1) CZĘŚĆ I: do pracowni dydaktycznej TIK, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, 2) CZĘŚĆ II: do pracowni kosmetycznej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ, 3) CZĘŚĆ III: do pracowni masażu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ. 4) CZĘŚĆ IV: do pracowni pierwszej pomocy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ. 2. Dostarczone wyposażenie/sprzęt objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2017, sprawne technicznie, muszą spełniać wymagania określone w OPZ, muszą być wolne od wad fizycznych i wad prawnych, w oryginalnych opakowaniach producenta, na których widoczne będzie logo i nazwa producenta, opis zawartości i numer katalogowy. 3. Wykonawca gwarantuje, że oferowane wyposażenie/sprzęt w dniu złożenia oferty nie był przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 4. Sprzęt musi zostać dostarczony wraz z certyfikatami spełniania warunków normy jakościowej wydanymi przez firmę będącą ich producentem lub innymi dokumentami równoważnymi wydanymi przez uprawnioną jednostkę, licencjami, deklaracjami zgodności CE, kartami gwarancyjnymi oraz instrukcjami w języku polskim lub języku angielskim i innymi dokumentami niezbędnymi do przejęcia sprzętu do używania, a także ze wszystkimi akcesoriami stanowiącymi komplet sprzedażowy.
Cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1) Część I postępowania: do dnia 30 dni od daty podpisania umowy, 2) Część II, III i IV postępowania: 2 miesiące od dnia podpisania umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie wstępne, o którym mowa w Rozdz. VII SIWZ (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ); 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu (na lub wg załącznika nr 4 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a) opóźnienia związane z czynnościami Zamawiającego, od których uzależniona jest możliwość wykonania obowiązków nałożonych umową na Wykonawcę, b) zawieszenia terminu realizacji zamówienia przez Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych, 2) zmiany wyposażenia/sprzętu objętych przedmiotem zamówienia pod warunkiem zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy oraz pod warunkiem, że cena przedmiotu umowy o nowych parametrach technicznych nie ulegnie zmianie. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności oraz przedstawi na piśmie propozycje istotnych zmian w zakresie parametrów technicznych w stosunku do parametrów technicznych sprzętu zaoferowanego przez niego w ofercie, 3) zmiany w zakresie podwykonawców wskazanych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjująca zmianę i wyrażenie zgody przez drugą stronę umowy oraz sporządzenie przez strony stosownego protokołu.
IV 4 4 data 2018-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznej TIK.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego, tj. Centrum Zawodów Medycznych i Społecznych - Szkoła Policealna Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Ogrodowej 23, wyposażenia/sprzętu do pracowni dydaktycznej TIK, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do pracowni kosmetycznej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego, tj. Centrum Zawodów Medycznych i Społecznych - Szkoła Policealna Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Ogrodowej 23, wyposażenia/sprzętu do pracowni kosmetycznej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ,
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do pracowni masażu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego, tj. Centrum Zawodów Medycznych i Społecznych - Szkoła Policealna Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Ogrodowej 23, wyposażenia/sprzętu do pracowni masażu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia do pracowni pierwszej pomocy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33182100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego, tj. Centrum Zawodów Medycznych i Społecznych - Szkoła Policealna Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Ogrodowej 23, wyposażenia/sprzętu do pracowni pierwszej pomocy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin naprawy
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)