GuidZP400 |
edcdf43a-d690-4f38-948b-60a1336a2c95
|
Biuletyn |
620614-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
|
Regon |
27778200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek Główny
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31011
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
012 422 32 64
|
Zamawiajacy fax |
012 422 32 64
|
Zamawiajacy email |
przetargi@mhk.pl
|
Adres strony url |
www.mhk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Instytucja Kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mhk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mhk.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
NIE
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, ul. Pawia 5, wejście nr 5, II piętro, 31-154 Kraków, Sekretariat Dyrekcji.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie oprogramowania Cyfrowego Archiwum KL Płaszów wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich oraz realizacją usług dodatkowych.
|
Numer referencyjny |
ZP-271-19/18
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie oprogramowania Cyfrowego Archiwum KL Plaszow (zwanego dalej CA) wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich oraz realizacją usług dodatkowych. Zamówienie obejmować będzie w szczególności następujące obszary:
a) Realizacja oprogramowania CA według wytycznych zawartych w niniejszym OPZ.
b) Import do CA ustrukturyzowanych danych (w formacie MS Access oraz SQL) przekazanych przez Zamawiającego. Ustrukturyzowane dane będą pochodziły z bazy:
i. KL Plaszow – format MS Access
ii. Archiwum ofiar terroru nazistowskiego i komunistycznego w Krakowie 1939 - 1956 – format eksportowy My SQL
c) Konfiguracja środowiska informatycznego udostępnionego przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia instalacji i wdrożenia oprogramowania CA.
d) Przekazanie dokumentacji użytkownika i administratora w zakresie: obsługi i konfiguracji oprogramowania, wymagań co do środowiska informatycznego (serwer i baza danych), przekazanie
kodów źródłowych.
e) Usługa wdrożenia oprogramowania na zasobach serwerowych i dyskowych udostępnionych przez Zamawiającego.
f) Usługa przeszkolenia użytkowników w zakresie działania CA prowadzona w siedzibie Zamawiającego.
g) Usługa wsparcia technicznego w zakresie dostarczonego oprogramowania oraz aktualizacji oprogramowania w okresie minimum 24 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia potwierdzonego protokołem odbioru końcowego Przedmiotu zamówienia.
h) Usługa gwarancji i rękojmi w okresie minimum 24 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwany dalej „OPZ”.
|
Cpv glowny przedmiot |
72420000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy pzp zamówienia polegającego powtórzeniu podobnych usług, zgodnego z przedmiotem zamówienia o wartości nie większej niż 100.000,00 zł brutto
|
Okres w miesiacach |
6
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający, z uwagi na przejściowy termin realizacji projektu (lata 2018 i 2019) dokona częściowego odbioru przedmiotu zamówienia w terminie nie później niż do 10 grudnia 2018 r. Szczegółowe informacje dot. m.in. zakresu przedmiotu zamówienia do wykonania w poszczególnych latach zawiera Załącznik nr 1 do siwz.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:
minimum 2 strony internetowe lub portale, każde prezentujące pliki multimedialne z metadanymi wraz z wyszukiwarką.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie wykonawcy w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdziale 5 – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 7 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu usług wykonanych stanowi załącznik nr 5 do siwz.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zostały określone w § 12 wzoru umowy, załącznika nr 4 do siwz .
|
IV 4 4 data |
2018-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego, Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Galeria Krakowska, ul. Pawia 5, wejście nr 5, Kraków, II piętro w Sali konferencyjnej w terminie: 02.10.2018 r. o godz. 11:00.
|