GuidZP400 |
a6fd24e2-c9f1-4eac-a2dc-0601214b13fc
|
Biuletyn |
620441-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Bydgoska Agencja Rozowju Regionalnego sp. z o.o.
|
Regon |
341515088
|
Zamawiajacy adres ulica |
Unii Lubelskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4C
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-059
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 52 585 88 23
|
Zamawiajacy email |
edyta.wiwatowska@barr.pl, mklimkiewicz1@op.pl
|
Adres strony url |
http://bip.barr.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5. Opracowywanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałania 1.5.2. Promocja gospodarcza regionu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.barr.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego sp. z o.o. ul. Unii Lubelskiej 4c 85-059 Bydgoszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie materiałów promocyjno-informacyjnych w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz”
|
Numer referencyjny |
SMB/3/PN/01/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych (w tym skład, przygotowanie do druku, drukowanie) tłumaczeniem na język angielski na podstawie projektów dostarczonych przez wykonawcę wybranego przez Zamawiającego w odrębnym postępowaniu:
1) - 21 rodzajów ulotek dwustronnych A4 w j. polskim – 5.000 szt. każdego rodzaju
2) - Ulotki z pkt. 1 w j. angielskim – 5.000 szt. każdego rodzaju
3) - Katalog polski A4, druk dwustronny, liczba stron: 44 strony środkowe + 4 strony okładki – 500 egz.
4) - Katalog angielski – katalog z pkt. 3 w j. angielskim - 500 egz.
5) – Teczki ofertowe - Format: mieszczący wewnątrz elementy formatu A-4 (teczka powinna pomieścić min. 23 kartki formatu A-4 o gramaturze 200g/m2), wymiary po złożeniu minimum 215 x 303 mm – 5.000 egz. (2.500 egz. w j. polskim + 2.500 egz. w j. angielskim)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy, do wartości 100 % wynagrodzenia całkowitego wynikającego z oferty Wykonawcy
|
Okres w dniach |
42
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia – 42 dni od zawarcia umowy według harmonogramu stanowiącego załącznik do umowy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawę materiałów promocyjnych, w tym ulotek, katalogów lub teczek biurowych o wartości całkowitej dostawy w kwocie nie mniejszej niż 50.000 zł netto, przy czym przez dostawę rozumiemy wykonywanie zamówienia dla jednego odbiorcy przez okres 12 miesięcy, chyba że umowa z odbiorcą została zawarta na dłuższy okres.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.
2) oświadczenie - według wzoru określonego Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
Wraz z wykazem dostaw wykonawca załącza dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
Wykaz dostaw stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu – załącznik nr 1 do siwz.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000 zł (słownie jeden tysiąc złotych).
2. Wykonawca, który nie wniósł wadium we właściwej wysokości, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.
3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale.
6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności,
2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego sp. z o.o. nr rachunku: 84 1240 6452 1111 0010 5487 9493 z dopiskiem „wadium w postępowaniu na Wykonanie materiałów promocyjno-informacyjnych, a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Harmonogram wykonania zamówienia może ulec zmianie na podstawie zgodnych ustaleń Stron w przypadku opóźnienia w przekazaniu Wykonawcy projektów graficznych.
|
IV 4 4 data |
2018-10-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
15:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|