GuidZP400 |
ff547182-57a2-4d85-90c6-32daa1ca654b
|
Biuletyn |
621192-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miejska Złotoryja
|
Regon |
39064765300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Orląt Lwowskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Złotoryja
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
768 779 138
|
Zamawiajacy fax |
768 783 120
|
Zamawiajacy email |
um@zlotoryja.pl
|
Adres strony url |
www.zlotoryja.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zlotoryja.bip.info.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Złotoryi, pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja, pokój nr 1 (Biuro obsługi interesantów) lub pokój nr 9 (Sekretariat).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa infrastruktury serwerowej na potrzeby wprowadzenia e-usług w Urzędzie Miasta Złotoryja.
|
Numer referencyjny |
BSI.271.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
W ramach zamówienia Wykonawca przeprowadzi instalację dostarczonego systemu oraz jego konfigurację pozwalającą na jego użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem,
w środowisku Zamawiającej.
Wykonawca przeprowadzi warsztaty z zakresu instalacji, konfiguracji i administracji dostarczonego systemu dla wskazanych pracowników Zamawiającej.
Dostarczony system musi być objęty minimum 12-miesięczną gwarancją i asystą producenta, liczoną od dnia zakończenia wdrożenia.
Przedmiot zamówienia dokładnie opisany jest w załączniku nr 1 do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiająca nie wymaga przedłożenia takiej informacji.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiająca nie wymaga przedłożenia takiej informacji.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca:
1. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej:
a) dwa zamówienia obejmujące: dostawę i uruchomienie macierzy dyskowych
o wartości co najmniej 250.000 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) każde oraz
b) dwa zamówienia obejmujące: dostawę i uruchomienie serwerów wraz
z oprogramowaniem do wirtualizacji i backupu o wartości co najmniej 250.000 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) każde.
2. wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi podane poniżej warunki:
a) co najmniej jedna osoba pełniąca rolę specjalisty ds. serwerów i macierzy posiadająca doświadczenie w udziale w co najmniej dwóch projektach teleinformatycznych, których przedmiotem była dostawa i instalacja serwerów
i macierzy o wartości co najmniej 500 000 brutto PLN,
b) co najmniej jedna osoba pełniąca rolę specjalisty ds. wirtualizacji posiadająca doświadczenie w udziale w co najmniej dwóch projektach teleinformatycznych, których przedmiotem było wdrożenie oprogramowania do wirtualizacji o wartości projektu co najmniej 100 000 brutto PLN każdy.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca przedkłada oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawcę przedkłada:
a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
b) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia,
a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wraz z OFERTĄ Wykonawca składa: a) oświadczenie, aktualne na dzień składania ofert, o którym mowa w art. 25a ust 1, wstępnie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu; b) zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywaniu zamówienia; c) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieni, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której wynika przedmiotowe pełnomocnictwo; d) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem”) oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiająca przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy
w formie pisemnego aneksu w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
a) ustawowej zmiany stawek podatku VAT.
b) innych zmian w umowie, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym.
c) w razie wystąpienia siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na realizację umowy.
d) wystąpienie innej okoliczności niemożliwej do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie.,
e) zmiany podmiotu Wykonawcy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 4 lit b) ustawy Pzp.
2. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie aneks wraz z uzasadnieniem podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającą.
|
IV 4 4 data |
2018-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w/s ochrony osób fizycznych w/z z przetwarzaniem danych osobowych i w/s swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),
Urząd Miejski w Złotoryi informuje o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych:
1. Administratorem Danych (AD) osobowych jest Urząd Miejski w Złotoryi oraz Gmina Miejska Złotoryja, pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja.
2. W Urzędzie powołany jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych (IOD).
3. Jeśli mają Państwo pytania dot. sposobu przetwarzania danych osobowych, należy kontaktować się z IOD (iod@zlotoryja.pl).
4. Państwa dane przetwarzane są:
a) w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie oraz Gminie
Miejskiej;
b) w celu realizacji umów zawartych z kontrahentami Gminy Miejskiej;
c) w oparciu o zgody na przetwarzanie danych osobowych;
5. Odbiorcami Państwa danych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z AD przetwarzają dane dla których Administratorem Danych jest Urząd Miejski oraz Gmina Miejska Złotoryja;
6. Państwa dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 5, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
7. W związku z przetwarzaniem danych przysługuje Państwu:
a) prawdo dostępu do danych osobowych w tym prawo uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do sprostowania lub poprawienia danych;
c) prawo do usunięcia danych osobowych, ograniczenia ich przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania (w przypadkach i na zasadach określonych w RODO);
8. W przypadku, jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, przysługuje Państwu prawo cofnięcia tej zgody w dowolnym czasie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
9. W przypadku naruszenia prawa w zakresie przetwarzania danych osobowych, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
10. Dalszych informacji nt. przetwarzania danych osobowych udzielą Państwu IOD oraz pracownicy merytoryczni.
|