GuidZP400 |
666e9c39-e9fc-4908-91b4-a5feb8eb86da
|
Biuletyn |
621101-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
|
Regon |
000313348
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bielska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Cieszyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 854 92 00
|
Zamawiajacy fax |
33 852 12 24
|
Zamawiajacy email |
zampubl@szpitalslaski.pl
|
Adres strony url |
http://www.szpitalslaski.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpitalslaski.pl/index.php/2015-03-11-15-18-18/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria ZZOZ w Cieszynie, ul. Bielska 4, 43-400 Cieszyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa respiratorów do sali nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
|
Numer referencyjny |
ZP 1227/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 sztuk - Respirator przeznaczony do wspomagania wentylacji okresowej lub okresowej i ciągłej oraz 2 sztuk - Respirator do NWM.
W ramach realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) dostarczenia na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie przy ul. Bielskiej 4 w Cieszynie fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2018 r. sprzętu. Zaoferowany sprzęt musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 r. poz. 211 tekst jednolity ze zm.) i być oznakowany znakiem CE, w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny,
b) dostarczenia instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej,
c) udzielenia okresu gwarancji na dostarczony sprzęt zgodnie z zaoferowanym w ofercie okresem gwarancji wynoszącym min. 24 miesięcy, licząc od dnia przekazania sprzętu do eksploatacji.
W okresie obowiązywania gwarancji, Wykonawca gwarantuje nieodpłatną obsługę serwisową, polegającą na naprawie sprzętu poprzez przywrócenie jego pełnej sprawności. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii sprzętu do 72 godzin w dni robocze. Usunięcie zgłoszonej awarii w terminie do 48 godzin, licząc od momentu podjęcia naprawy. W przypadku braku możliwości naprawy sprzętu w wyżej określonym terminie, przez cały okres trwania naprawy Wykonawca zapewnia w pełni sprawny sprzęt zastępczy, o nie gorszych parametrach. Każdorazowa interwencja serwisu musi być zakończona spisaniem stosownego protokołu,
d) dostarczenia dokumentów określających zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym – kart gwarancyjnych sprzętu,
e) przekazania sprzętu na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego podpisanego przez obie strony, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT.
Szczegółowy opis wymagań, które oferowany sprzęt musi spełniać, zawarto w Formularzu cenowym – załączniku nr 2 do SIWZ oraz w Formularzu parametrów technicznych stanowiącym Załącznik nr 2_1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w terminie 3 dni od dnia ukazania się informacji z sesji otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie, dokumenty i oświadczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące oświadczenia i dokumenty, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a)oświadczenie, że zaoferowany sprzęt jest dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, b)opisy zaoferowanego sprzętu, potwierdzające parametry wymagane przez Zamawiającego (np. karta katalogowa, opisy, itd.). W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie, dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie a) i b) składają łącznie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Wypełniony formularz parametrów technicznych Załącznik nr 2_1 do SIWZ.
4. Dokument, z którego wynika uprawnienie do składania oświadczenia woli.
5. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku: a)zmian w nazwach lub adresach stron, zmian związanych z przekształceniem podmiotowym stron, b)konieczności zmian umowy na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy, c)zaistnienia siły wyższej rozumianej jako wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu i mogą obejmować w szczególności: wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki oraz oficjalne decyzje organów władzy państwowej. W takim przypadku zmianie może ulec termin realizacji umowy poprzez jego wydłużenie o okres występowania siły wyższej, d)konieczności wprowadzenia zapisów do umowy, które zostaną narzucone warunkami umowy o dofinansowanie lub jej zmianami, e)zmiany ustawowej stawki podatku VAT (wówczas do cen netto zostanie doliczona nowa stawka podatku VAT), f)wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę. 2.Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
|
IV 4 4 data |
2018-10-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|