Dostawy warzyw i owoców oraz mrożonek dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach

Data publikacji 2018-09-24
Data zakończenia 2018-10-01 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
Miejscowość Gorzyce
Województwo śląskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 620833-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 32000003, 153310007, 153311709, 158960005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy warzyw i owoców świeżych, warzyw kiszonych i konserwowych, mrożonek warzyw i owoców oraz produktów głęboko mrożonych na okres 12 miesięcy, zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załącznikach nr 1 i 1a-1c do SIWZ oraz w asortymencie i ilościach zgodnie z załącznikami nr 2a-2d do SIWZ.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 9a1877bb-0b9c-4189-a0ae-3d9fe9b01a07
Biuletyn 620833-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
Regon 109208500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Gorzyce
Zamawiajacy kod pocztowy 44350
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 511 697
Zamawiajacy fax 324 511 696
Zamawiajacy email woloizol@woloizol.com.pl
Adres strony url www.woloizol.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.woloizol.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.woloizol.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Zamkowa 8, 44-350 Gorzyce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy warzyw i owoców oraz mrożonek dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach
Numer referencyjny 09/2018/SŻ/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Dostawy warzyw i owoców świeżych, warzyw kiszonych i konserwowych, mrożonek warzyw i owoców oraz produktów głęboko mrożonych na okres 12 miesięcy, zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załącznikach nr 1 i 1a-1c do SIWZ oraz w asortymencie i ilościach zgodnie z załącznikami nr 2a-2d do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada decyzję wydaną przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danym towarem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia tj. Zadanie nr 1-warzywa i owoce świeże, Zadanie nr 2-warzywa kiszone i konserwowe, Zadanie nr 3-mrożonki warzyw i owoców oraz Zadanie nr 4-produkty głęboko mrożone.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku jeżeli Wykonawca przedstawi Oświadczenie, że środki transportu, którymi Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia odpowiadają wymaganiom sanitarnym, określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. z 2018r. Dz. U. poz. 1541 ze zm.) i i rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319) – dla Zadań nr 1-4.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – dotyczy wszystkich Zadań.
Zakresie warunkow udzialu 1)decyzja właściwego organu tj. Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotycząca możliwości produkcji lub obrotu danym towarem spożywczym będącym przedmiotem umowy - dotyczy wszystkich Zadań; 2)oświadczenie, że Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia środkami transportu odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym, określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. z 2018r. Dz. U. poz. 1541 ze zm.) i i rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319) – dla Zadań nr 1-4.
Inne dokumenty niewymienione 1)wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy 2)wypełnione wyliczenie całkowitej wartości oferty dla zadania/zadań, na które składana jest oferta – Załącznik nr 2a-2d;
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej, jako aneks do umowy podpisany przez dwie strony. 2.Strony zgodnie ustalają, że zmianie mogą podlegać następujące postanowienia umowy: 1)zmiana oznaczenia stron umowy w wyniku następstwa prawnego, 2)ustawowa zmiana stawek VAT - o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania, 3)zmiana przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy, 4)zmiana ceny przewidziana w ust. 3. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych towarów, w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen. Powrót do cen określonych w załączniku*/załącznikach* nr ……. do umowy nie wymaga dodatkowych czynności.
IV 4 4 data 2018-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:15
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce świeże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy warzyw i owoców świeżych zgodnie z asortymentem i ilościami zawartymi w Załączniku nr 2a do SIWZ oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa kiszone i konserwowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy warzyw kiszonych i konserwowych zgodnie z asortymentem i ilościami zawartymi w Załączniku nr 2b do SIWZ oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mrożonki warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy mrożonek warzyw i owoców zgodnie z asortymentem i ilościami zawartymi w Załączniku nr 2c do SIWZ oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Produkty głęboko mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy produktów głęboko mrożonych zgodnie z asortymentem i ilościami zawartymi w Załączniku nr 2d do SIWZ oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1c do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)