GuidZP400 |
d4772a62-6f5d-4acf-bd1c-dea81821f6e1
|
Biuletyn |
620803-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Areszt Śledczy
|
Regon |
62649000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kurkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80803
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
058 3231000, 3231260
|
Zamawiajacy fax |
583 025 125
|
Zamawiajacy email |
dkw_gdansk@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka organizacyjna SW nie posiadająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Inny sposób : operator pocztowy, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Areszt Śledczy w Gdańsku ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawy pieczywa, bułki tartej, sucharów i wafli ryżowych
|
Numer referencyjny |
3/DKw/Ż/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy pieczywa, bułki tartej, sucharów i wafli ryżowych (CPV 15810000-9 ) do bloku żywnościowego Aresztu Śledczego w Gdańsku w okresie od dnia 01.11.2018r. do dnia 02.11.2019r.
Lp.
Przedmiot zamówienia
Ilość w kg
Kod CPV
Polska Norma
Forma/opakowanie
1
Chleb zwykły pszenno-żytni, bochenki o wadze 350g, krojony, pakowany w woreczki foliowe - porcje po 175g (½ bochenka)
124 800
15811100-7
PN-93/A-74103
Kształt owalny – niedopuszczalny chleb z foremki
2
Chleb pszenny, bochenki o
wadze 350g, krojony,
pakowany w
woreczki foliowe – porcje
po 175g (½ bochenka)
13 200
15811100-7
PN-92/A-74105
Kształt owalny –
niedopuszczalny
chleb z foremki
3
Bułka tarta
1 800
15890000-3
PN-A-74113:1997/ Az1:1999
Pakowana w worki lub torby z tworzywa sztucznego lub papierowe zszywane lub zgrzewane o wadze 0,5-50kg/szt.
4
Suchary bezcukrowe
120
15821150-5
PN-A 74126:1998
Średnia waga 1 szt. suchara powinna wynosić ok. 15g, pakowane w worki lub torby z tworzywa sztucznego lub papierowe zszywane lub zgrzewane o wadze 0,2-0,3kg/opakowanie musi być zabezpieczone przed połamaniem, pokruszeniem, zawilgoceniem sucharów
5
Wafle ryżowe -produkt bezglutenowy bez dodatków
120
15820000-2
PN-A 74123:1997
Średnia waga 1 szt. wafla powinna wynosić ok. 10g, pakowane w worki lub torby z tworzywa sztucznego lub papierowe zszywane lub zgrzewane o wadze 0,13-0,2kg/opakowanie musi być zabezpieczone przed połamaniem, pokruszeniem, zawilgoceniem wafli
|
Cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-11-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-11-02T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada stosowną dla charakteru swojej działalności decyzję organu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jeśli przepisy nakładają na Wykonawcę obowiązek posiadania w/w decyzji.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił szczególnego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego transportem spełniającym wymogi sanitarne zgodne z obowiązującymi przepisami i indywidualną decyzją Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w odniesieniu do danego środka transportu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) stosowną dla charakteru swojej działalności decyzję organu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jeśli przepisy nakładają na Wykonawcę obowiązek posiadania w/w decyzji;
b) stosowną dla charakteru swojej działalności decyzję organu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o spełnieniu wymagań sanitarno - higienicznych środka/środków transportu, którym/którymi będą realizowane dostawy;
b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Zakresie warunkow udzialu |
- oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (na załączniku nr 4 do SIWZ)
- oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
|
Inne dokumenty niewymienione |
-wypełniony formularz ofertowy (na załączniku nr 2 do SIWZ)
- dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. Zobowiązanie w/w wykonawców do oddania własnych zasobów winno być sporządzone na piśmie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Warunkiem takiej zmiany jest podpisanie aneksu do istniejącej umowy oraz udokumentowanie w/w okoliczności.
|
IV 4 4 data |
2018-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:30
|
IV 4 5 okres |
30
|