Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego.

Data publikacji 2018-09-24
Data zakończenia 2018-10-05 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Stacje robocze,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 619873-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 488200002, 302140002, 302313000, 302300000, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego.
2. Zamówienie podzielono na 5 części wskazanych poniżej:
1) Część I zamówienia:
a) Serwer (główne przeznaczenie: hosting maszyn wirtualnych) – 1 szt.
b) Serwer (główne przeznaczenie: serwer plików) – 2 szt.
Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1 do SIWZ.
2) Część II zamówienia:
Komputer typu All In One (AIO) wraz z oprogramowaniem – 22 szt.
Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.2 do SIWZ.
3) Część III zamówienia:
Monitor LED 23,6” – 25” – 15 szt.
Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.3 do SIWZ.
4) Część IV zamówienia:
Macierz dyskowa/dysk sieciowy typu NAS (główne przeznaczenie: backup danych) – 1 szt.
Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.4 do SIWZ.
5) Część V zamówienia:
a) Oprogramowanie Microsoft Office 365 ProPlus OLP NL Gov (Q7Y-00006), subskrypcja roczna - 8 szt.
b) Oprogramowanie Microsoft Office 365 E3 OLP NL Gov (Q5Y-00006), subskrypcja roczna - 2 szt.
c) Oprogramowanie Microsoft Office 2016 Standard OLP NL Gov (021-10583) - 25 szt.
d) Oprogramowanie Microsoft Office Excel 2016 OLP NL Gov (065-08592) - 10 szt.
e) Oprogramowanie Microsoft Office Word 2016 OLP NL Gov (059-09096) - 10 szt.
f) Oprogramowanie Windows Server Datacenter Core OLP 16Lic NL Gov, CoreLic – 1 szt.
Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.5 do SIWZ.
3. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagane parametry techniczne, warunki i okres trwania gwarancji, obsługi serwisowej. Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wyższych parametrach.
4. Sprzęt komputerowy musi być jednorodny, fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty dostawy, nie używany, wolny od wad fizycznych i prawnych. Oprogramowanie dołączone do zaoferowanego sprzętu winno pochodzić z legalnego źródła dystrybucji oraz zapewniać jego legalne użytkowanie na terenie Polski.
5. Wykonawca dostarczy sprzęt własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność do budynku Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie przy ul. M. J. Piłsudskiego 59A, w godzinach od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
6. Zamówienie obejmuje również rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy, wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń.
7. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Wykonawca wskazuje w formularzu cenowo - ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ numer/y części, której/których oferta dotyczy.
8. Jeżeli w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w załącznikach do niej użyto do opisania zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, a także norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów i rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty i rozwiązania o parametrach spełniających wymagania Zamawiającego, co najmniej w tym zakresie, co produkt opisany w opisie przedmiotu zamówienia. W takim wypadku do oferty należy załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie równoważności.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0293f9e2-27f9-479e-ac0f-edc231e10e82
Biuletyn 619873-N-2018
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Regon 001022914
Zamawiajacy adres ulica al. Marszałka Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 59 A
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 52 54 100,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email ias.olsztyn@mf.gov.pl, tomasz.anszczak@mf.gov.pl
Adres strony url www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej na adres: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A, 10-950 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego.
Numer referencyjny 2801-ILZ.260.31.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego. 2. Zamówienie podzielono na 5 części wskazanych poniżej: 1) Część I zamówienia: a) Serwer (główne przeznaczenie: hosting maszyn wirtualnych) – 1 szt. b) Serwer (główne przeznaczenie: serwer plików) – 2 szt. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1 do SIWZ. 2) Część II zamówienia: Komputer typu All In One (AIO) wraz z oprogramowaniem – 22 szt. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.2 do SIWZ. 3) Część III zamówienia: Monitor LED 23,6” – 25” – 15 szt. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.3 do SIWZ. 4) Część IV zamówienia: Macierz dyskowa/dysk sieciowy typu NAS (główne przeznaczenie: backup danych) – 1 szt. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.4 do SIWZ. 5) Część V zamówienia: a) Oprogramowanie Microsoft Office 365 ProPlus OLP NL Gov (Q7Y-00006), subskrypcja roczna - 8 szt. b) Oprogramowanie Microsoft Office 365 E3 OLP NL Gov (Q5Y-00006), subskrypcja roczna - 2 szt. c) Oprogramowanie Microsoft Office 2016 Standard OLP NL Gov (021-10583) - 25 szt. d) Oprogramowanie Microsoft Office Excel 2016 OLP NL Gov (065-08592) - 10 szt. e) Oprogramowanie Microsoft Office Word 2016 OLP NL Gov (059-09096) - 10 szt. f) Oprogramowanie Windows Server Datacenter Core OLP 16Lic NL Gov, CoreLic – 1 szt. Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.5 do SIWZ. 3. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagane parametry techniczne, warunki i okres trwania gwarancji, obsługi serwisowej. Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wyższych parametrach. 4. Sprzęt komputerowy musi być jednorodny, fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty dostawy, nie używany, wolny od wad fizycznych i prawnych. Oprogramowanie dołączone do zaoferowanego sprzętu winno pochodzić z legalnego źródła dystrybucji oraz zapewniać jego legalne użytkowanie na terenie Polski. 5. Wykonawca dostarczy sprzęt własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność do budynku Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie przy ul. M. J. Piłsudskiego 59A, w godzinach od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 6. Zamówienie obejmuje również rozładunek przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy, wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń. 7. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Wykonawca wskazuje w formularzu cenowo - ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ numer/y części, której/których oferta dotyczy. 8. Jeżeli w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w załącznikach do niej użyto do opisania zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, a także norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów i rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty i rozwiązania o parametrach spełniających wymagania Zamawiającego, co najmniej w tym zakresie, co produkt opisany w opisie przedmiotu zamówienia. W takim wypadku do oferty należy załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie równoważności.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim charakterem przedmiotowi zamówienia dla każdej części o wartości minimum każda: 1. Część I zamówienia - 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Część II zamówienia - 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) 3. Część III zamówienia - 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 4. Część IV zamówienia - 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) 5. Część V zamówienia - 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) wraz z załączeniem poświadczeń, że usługi zostały wykonane należycie, oraz określających ich wartość i daty wykonania dostaw, bądź oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEiDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (CEiDG), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawcy samodzielnie, bez oczekiwania na wezwanie Zamawiającego przekażą Zamawiającemu aktualne na dzień złożenia oferty, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp na wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Na potwierdzenie zdolności technicznej – wykazu wykonanych lub również wykonywanych dwóch dostaw, odpowiadających swoim charakterem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum wskazanej w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2) (odpowiednio dla danej części zamówienia), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci .
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Szczegółowe dane techniczne oferowanego sprzętu przez Wykonawcę – zgodnie z Załącznikiem nr 8.1 – 8.4 do SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych, w art. 22a ustawy Pzp (wykorzystuje potencjał podmiotu trzeciego), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: 1) dokumenty wymienione w Rozdziale VIII, ETAP 3 - ust. 1 SIWZ w odniesieniu do tych podmiotów; 2) odpowiednie dokumenty wymienione w Rozdziale VIII, ETAP 3 – ust. 2 SIWZ w odniesieniu do tych podmiotów, 3) w celu oceny, czy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może zażądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą, - jeżeli nie wynika to z treści zobowiązania, o którym mowa w Rozdziale VIII, ETAP I ust. 1 pkt 5) SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1.Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1) Część I zamówienia - 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) 2) Część II zamówienia - 1 300,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) 3) Część III zamówienia - 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100) 4) Część IV zamówienia - 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100) 5) Część V zamówienia - 1 600,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240.). 3. Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu nie zaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za nie wniesione. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Odział Okręgowy Olsztyn nr rachunku: 25 1010 1397 0033 0413 9120 0000 Tytuł przelewu: „Wadium na dostawę sprzętu komputerowego - część ……" 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, do oferty należy dołączyć oryginalny dokument gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Pzp. 6. Wniesienie wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących Zamawiającemu, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą) w wymaganej wysokości lub w innej niż dopuszczalna formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. 8. Wadium, z wyjątkiem przelewu pieniężnego, składa się w oryginale w siedzibie Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia wniesienia wadium, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, była dołączona do oferty. 9. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, w treści dokumentu powinno zostać zawarte zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 10. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w ust. 4 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stanowiącą dowód wniesienia wadium była dołączona do oferty. 11. Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (a nie na jednego czy kilku spośród nich). 12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 13. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli zajdą przesłanki określone w art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz o koszt prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. W oparciu art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: 1) wystąpienia zmian organizacyjnych Stron np. zmiana formy działalności gospodarczej, reprezentacji lub siedziby poszczególnych jednostek Zamawiającego, powstanie nowych (dodatkowych) jednostek Zamawiającego, 2) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) zmiana terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od stron umowy, oraz zmiany terminu umowy spowodowane zaistnieniem siły wyższej. Siłą wyższą w rozumieniu Stron jest zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, zwłaszcza zdarzenia o charakterze katastrofalnych w skutkach działań przyrody (m.in.: powodzie, pożary, wyładowania elektryczne w czasie burzy, powodujące uszkodzenia ważnych urządzeń itp.), zdarzenia nadzwyczajne w postaci zaburzeń życia zbiorowego (m.in. działania wojenne, zamieszki krajowe, rewolty, itp.), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie, embargo informacyjne lub towarowe itp.), przy czym chodzi tu w szczególności o niemożność zapobieżenia szkodliwym następstwom siły wyższej, 4) zmiany dostarczanych produktów (materiałów) wyłącznie w sytuacji, gdy w chwili realizacji zamówienia dany produkt (materiał) zaoferowany przez Wykonawcę nie będzie dostępny (np. z powodu wycofania produktu z rynku przez producenta lub zaprzestania jego produkcji). Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia tego produktu (materiału) innym o parametrach nie gorszych od produktu (materiału) zaoferowanego pierwotnie pod warunkiem udokumentowania ww. okoliczności (np. pismo od producenta) i zachowania cen jednostkowych wynikających ze złożonej oferty, 5) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, w sytuacji uzasadniającej wprowadzenie takiej zmiany, 6) dopuszcza się zmiany w umowie dotyczące poprawienia błędów ortograficznych i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, 7) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w treści umowy, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy, 8) jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, niepowodujących zmiany celu ani istoty umowy, dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy, 9) zmiany podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego oraz pod warunkiem zgodności z postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 10) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych lub zgodnych z art. 144 ust. 1e ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Serwery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1) Serwer (główne przeznaczenie: hosting maszyn wirtualnych) – 1 szt. 2) Serwer (główne przeznaczenie: serwer plików) – 2 szt. 3) Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Komputery typu All In One (AIO)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1) Komputer typu All In One (AIO) wraz z oprogramowaniem – 22 szt. 2) Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Monitory LED 23,6” – 25”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1) Monitor LED 23,6” – 25” – 15 szt. 2) Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Macierz dyskowa/dysk sieciowy typu NAS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1) Macierz dyskowa/dysk sieciowy typu NAS (główne przeznaczenie: backup danych) – 1 szt. 2) Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Oprogramowanie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1) Oprogramowanie Microsoft Office 365 ProPlus OLP NL Gov (Q7Y-00006), subskrypcja roczna - 8 szt. 2) Oprogramowanie Microsoft Office 365 E3 OLP NL Gov (Q5Y-00006), subskrypcja roczna - 2 szt. 3) Oprogramowanie Microsoft Office 2016 Standard OLP NL Gov (021-10583) - 25 szt. 4) Oprogramowanie Microsoft Office Excel 2016 OLP NL Gov (065-08592) - 10 szt. 5) Oprogramowanie Microsoft Office Word 2016 OLP NL Gov (059-09096) - 10 szt. 6) Oprogramowanie Windows Server Datacenter Core OLP 16Lic NL Gov, CoreLic – 1 szt. 7) Szczegółowy opis tej części zamówienia zawiera Załącznik nr 1.5 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 12,00
  
Kryteria wydłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 28,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)