Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych Nr 4 w Skarżysku – Kamiennej z podziałem na części - zadania.
Miejsce dostawy: Przedszkole Publiczne Nr 4 im. Jana Brzechwy
ul. Sikorskiego 17
26-110 Skarżysko - Kamienna
Zadanie Nr 1: Dostawa warzyw i owoców
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-1 do Specyfikacji.
Zadanie Nr 2: Dostawa mięsa i wędlin
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-2 do Specyfikacji.
Zadanie Nr 3: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-3 do Specyfikacji.
Zadanie Nr 4: Dostawa nabiału
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-4 do Specyfikacji.
Zadanie Nr 5: Dostawa pozostałych artykułów spożywczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-5 do Specyfikacji.
Zadanie Nr 6: Dostawa mrożonek i ryb mrożonych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-6 do Specyfikacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa zał. Nr 7,8 i 4-1, 4-2, 4-3, 4-4, 4-5, 4-6 do SIWZ.
|
GuidZP400 |
237f9c88-689d-4dec-ad38-c4fe2f3239a9
|
Biuletyn |
621827-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Placówek Oświatowych nr 4
|
Regon |
29061909700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Norwida
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Skarżysko-Kamienna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 253 25 87
|
Zamawiajacy fax |
41 253 25 87
|
Zamawiajacy email |
sp_nr5@wp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://sp5skarzyskokamienna.szkolna.net ( zakładka BIP - przetargi )
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe , osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Norwida 3; 26-110 Skarżysko - Kamienna - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 4 w Skarżysku – Kamiennej – Przedszkole Publiczne Nr 4 im. Jana Brzechwy ”
|
Numer referencyjny |
ZP.271.2.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych Nr 4 w Skarżysku – Kamiennej z podziałem na części - zadania.
Miejsce dostawy: Przedszkole Publiczne Nr 4 im. Jana Brzechwy
ul. Sikorskiego 17
26-110 Skarżysko - Kamienna
Zadanie Nr 1: Dostawa warzyw i owoców
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-1 do Specyfikacji.
Zadanie Nr 2: Dostawa mięsa i wędlin
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-2 do Specyfikacji.
Zadanie Nr 3: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-3 do Specyfikacji.
Zadanie Nr 4: Dostawa nabiału
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-4 do Specyfikacji.
Zadanie Nr 5: Dostawa pozostałych artykułów spożywczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-5 do Specyfikacji.
Zadanie Nr 6: Dostawa mrożonek i ryb mrożonych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 4-6 do Specyfikacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa zał. Nr 7,8 i 4-1, 4-2, 4-3, 4-4, 4-5, 4-6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Uwaga: Termin zamówienia obejmuje również okres wakacji. Zamawiający nie ma obecnie możliwości jednoznacznego podania dyżuru 1 miesięcznego w okresie wakacyjnym ( będzie to lipiec lub sierpień 2019 r. ) dlatego też termin określony jest maksymalnie do końca sierpnia 2019 r. Dyżur w okresie wakacyjnym obejmuje 1 miesiąc.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zał. nr 3.
b) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. (Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. )
Wymagana forma dokumentów: - oświadczenia Wykonawcy – oryginał;
|
Zakresie warunkow udzialu |
A. w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
Nie dot. brak szczegółowego warunku.
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
c) zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania składane wraz z ofertą:
a) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych;
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców
występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia;
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
c) zobowiązanie podmiotu trzeciego – o ile dotyczy.
pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 22a Pzp, do oddania Wykonawcy
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca
będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. ( o ile dotyczy )
Wymagana form dokumentu – oryginał.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte są w Załącznik nr 7do SIWZ.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa - Załącznik nr 7 do siwz.
|
IV 4 4 data |
2018-10-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Na potrzeby oceny ofert – oferta musi zawierać formularz ofertowy sporządzony i wypełniony wg wzoru
stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ ( wymagana forma – oryginał ) wraz z kalkulacją ceny – formularz
rzeczowo-cenowy ( wymagana forma – oryginał ) zgodnie z liczbą zadań na które Wykonawca składa
ofertę.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 1: Dostawa warzyw i owoców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03212000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa zał. Nr 7,8 i 4-1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 2: Dostawa mięsa i wędlin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa zał. Nr 7,8 i 4-2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 3: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa zał. Nr 7,8 i 4-3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 4: Dostawa nabiału
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa zał. Nr 7,8 i 4-4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 5: Dostawa pozostałych artykułów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa zał. Nr 7,8 i 4-5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 6: Dostawa mrożonek i ryb mrożonych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa zał. Nr 7,8 i 4-6 do SIWZ.
|
| |