Dostawa środków higieny indywidualnej i ochrony przeciwko HIV dla policjantów i pracowników Policji województwa dolnośląskiego

Data publikacji 2018-09-27
Data zakończenia 2018-10-05 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Rękawice,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623084-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337119006, 184243000, 244550008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest dostawa środków higieny indywidualnej i ochrony przeciwko HIV dla pracowników i policjantów woj. dolnośląskiego zgodnie ze specyfikacją określoną w formularzach ofertowych (załączniki nr 1.1. – 1.3. do SIWZ); sprawa numer PU-2380-164-002-113/2018/AB.
2. Postępowanie podzielono na 3 (trzy) części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną, dwie albo na trzy części postępowania:
2.1. Część 1 postępowania – dostawa mydła toaletowego, kremu ochronnego do rąk i pasty BHP mydlanej, w ilościach i zgodnych z minimalnymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.1. do SIWZ.
2.2. Część 2 postępowania – dostawa rękawiczek lateksowych jednorazowych diagnostycznych oraz rękawiczek nitrylowych jednorazowych diagnostycznych, w ilościach i zgodnych z minimalnymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.2. do SIWZ.
2.3. Część 3 postępowania – dostawa preparatu do odkażania rąk i skóry (roztwór do natychmiastowego użycia), w ilościach i zgodnych z minimalnymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.3. do SIWZ.
3. Rodzaj asortymentu, jego ilości i opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania jakościowe i funkcjonalne, określono w formularzach ofertowych (załączniki nr 1.1. – 1.3. do SIWZ) i w Istotnych Postanowieniach Umowy – dalej w tekście: IPU – (załącznik nr 2 do SIWZ), które stanowią integralną część/treść SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aa9fbb57-b544-47c0-bf24-f73a1887770a
Biuletyn 623084-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Regon 930156216
Zamawiajacy adres ulica Podwale
Zamawiajacy adres numer domu 31-33
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48713403716
Zamawiajacy fax +48717824171
Zamawiajacy email eliza.sciborska@wr.policja.gov.pl
Adres strony url www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków higieny indywidualnej i ochrony przeciwko HIV dla policjantów i pracowników Policji województwa dolnośląskiego
Numer referencyjny sprawa numer Pu-2380-164-002-113/2018/AB
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem umowy jest dostawa środków higieny indywidualnej i ochrony przeciwko HIV dla pracowników i policjantów woj. dolnośląskiego zgodnie ze specyfikacją określoną w formularzach ofertowych (załączniki nr 1.1. – 1.3. do SIWZ); sprawa numer PU-2380-164-002-113/2018/AB. 2. Postępowanie podzielono na 3 (trzy) części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną, dwie albo na trzy części postępowania: 2.1. Część 1 postępowania – dostawa mydła toaletowego, kremu ochronnego do rąk i pasty BHP mydlanej, w ilościach i zgodnych z minimalnymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.1. do SIWZ. 2.2. Część 2 postępowania – dostawa rękawiczek lateksowych jednorazowych diagnostycznych oraz rękawiczek nitrylowych jednorazowych diagnostycznych, w ilościach i zgodnych z minimalnymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.2. do SIWZ. 2.3. Część 3 postępowania – dostawa preparatu do odkażania rąk i skóry (roztwór do natychmiastowego użycia), w ilościach i zgodnych z minimalnymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.3. do SIWZ. 3. Rodzaj asortymentu, jego ilości i opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania jakościowe i funkcjonalne, określono w formularzach ofertowych (załączniki nr 1.1. – 1.3. do SIWZ) i w Istotnych Postanowieniach Umowy – dalej w tekście: IPU – (załącznik nr 2 do SIWZ), które stanowią integralną część/treść SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 3. Termin i miejsce dostawy. 3.1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy jednorazowo w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. 3.2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy na własny koszt do siedziby zamawiającego, tj. magazynu Wydziału Zaopatrzenia KWP we Wrocławiu z siedzibą: 53-676 Wrocław, ul. Sokolnicza 12. Towar należy dostarczyć w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione ROZDZIAŁ VIII: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT 1. Formularz ofertowy. Wykonawca składa formularz ofertowy (ofertę) odpowiednio wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (załączniki numer 1.1, 1.2, lub 1.3 do SIWZ). 2. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). Do oferty Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dołącza aktualne na dzień składania ofert ww. oświadczenie. Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 3. Oświadczenie o podwykonawcach. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, składa oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 4 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo. W przypadku gdy formularz ofertowy (ofertę), oświadczenia lub dokumenty podpisują bądź poświadczają za zgodność – osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu określającego status prawny wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: 5.1. Są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 5.2. Są zobowiązani dołączyć do oferty pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika, o którym mowa wyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie pisemnej (oryginału) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5.3. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 5.3.1. Łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 5.3.2. Oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). 5.4. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert – Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). 5.5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 5.6. Zgodnie z art. 141 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy złożyć wraz z ofertą: 6.1. W przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników – pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie pisemnej (oryginał) bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6.2. Każdy ze wspólników spółki cywilnej składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert – Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). ROZDZIAŁ IX: GRUPA KAPITAŁOWA. 1. Zgodnie z art. 4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229) pod pojęciem grupy kapitałowej rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. 2. Przedsiębiorcą, zgodnie z art. 4 pkt 1 powołanej ustawy, jest przedsiębiorca w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, a także: 2.1. Osobę fizyczną, osobę prawną, a także jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, organizującą lub świadczącą usługi o charakterze użyteczności publicznej, które nie są działalnością gospodarczą w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, 2.2. Osobę fizyczną wykonującą zawód we własnym imieniu i na własny rachunek lub prowadzącą działalność w ramach wykonywania takiego zawodu, 2.3. Osobę fizyczną, która posiada kontrolę, w rozumieniu pkt 4 tejże ustawy, nad co najmniej jednym przedsiębiorcą, choćby nie prowadziła działalności gospodarczej, jeżeli podejmuje dalsze działania podlegające kontroli koncentracji, o której mowa w art. 13 ustawy uokik, 2.4. związek przedsiębiorców w rozumieniu pkt 2 ustawy uokik (tj. izby, zrzeszenia i inne organizacje zrzeszające przedsiębiorców, o których mowa w ustawie, jak również związki tych organizacji) – na potrzeby przepisów dotyczących praktyk ograniczających konkurencję oraz praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. 3. Pod pojęciem przejęcia kontroli, zgodnie z art. 4 pkt 4 uokik, rozumie się wszelkie formy bezpośredniego lub pośredniego uzyskania przez przedsiębiorcę uprawnień, które osobno albo łącznie, przy uwzględnieniu wszystkich okoliczności prawnych lub faktycznych, umożliwiają wywieranie decydującego wpływu na innego przedsiębiorcę lub przedsiębiorców; uprawnienia takie tworzą w szczególności: 3.1. dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów na zgromadzeniu wspólników albo na walnym zgromadzeniu, także jako zastawnik albo użytkownik, bądź w zarządzie innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, 3.2. uprawnienie do powoływania lub odwoływania większości członków zarządu lub rady nadzorczej innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, 3.3. członkowie jego zarządu lub rady nadzorczej stanowią więcej niż połowę członków zarządu innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), 3.4. dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów w spółce osobowej zależnej albo na walnym zgromadzeniu spółdzielni zależnej, także na podstawie porozumień z innymi osobami, 3.5. prawo do całego albo do części mienia innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), 3.6. umowa przewidująca zarządzanie innym przedsiębiorcą (przedsiębiorcą zależnym) lub przekazywanie zysku przez takiego przedsiębiorcę. 4. W związku z powołanymi wyżej przepisami: 4.1. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z tych Wykonawców), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.1.1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – załącznik nr 5 do SIWZ. 4.2. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2018-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język oferty. Ofertę sporządza się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 3. Ocena braku podstaw wykluczenia w postępowaniu będzie jednoetapowa. Ocena wstępna, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, będzie jednocześnie oceną ostateczną. 3.1. Ocenie wstępnej braku podstaw wykluczenia zostaną poddani wszyscy wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert. Wstępna ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu potwierdzającym brak podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ), wymaganym przez Zamawiającego w SIWZ, a dołączonym do oferty. Ocena ta stanowić będzie wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 3.2. Korzystając z uprawnienia przewidzianego w art. 26 ust. 2 ustawy Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie wymaga od wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia. Dla wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, wstępna ocena braku podstaw wykluczenia będzie jednocześnie oceną ostateczną. 3.3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 ustawy może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 2.1. Część 1 postępowania – dostawa mydła toaletowego, kremu ochronnego do rąk i pasty BHP mydlanej, w ilościach i zgodnych z minimalnymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.1. do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 2.1. Część 1 postępowania – dostawa mydła toaletowego, kremu ochronnego do rąk i pasty BHP mydlanej, w ilościach i zgodnych z minimalnymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.1. do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 postępowania – dostawa rękawiczek lateksowych jednorazowych diagnostycznych oraz rękawiczek nitrylowych jednorazowych diagnostycznych, w ilościach i zgodnych z minimalnymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.2. do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część 2 postępowania – dostawa rękawiczek lateksowych jednorazowych diagnostycznych oraz rękawiczek nitrylowych jednorazowych diagnostycznych, w ilościach i zgodnych z minimalnymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.2. do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3 postępowania – dostawa preparatu do odkażania rąk i skóry (roztwór do natychmiastowego użycia), w ilościach i zgodnych z minimalnymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.3. do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24455000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część 3 postępowania – dostawa preparatu do odkażania rąk i skóry (roztwór do natychmiastowego użycia), w ilościach i zgodnych z minimalnymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 1.3. do SIWZ
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)