dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli dla LODR w Końskowoli

Data publikacji 2018-09-27
Data zakończenia 2018-10-05 00:00:00
Instytucja Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Miejscowość Końskowola
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623058-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391210006, 391130007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli dla LODR w Końskowoli.
2. Zamówienie podzielone jest na zadania:
zadanie nr 1 – dostawa i montaż fabrycznie nowych biurek. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy i montażu:
a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61
b. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 76
c. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Rykach, ul. Szkolna 3, 08-500 Ryki – tel. 81 865 10 30
d. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego we Włodawie, ul. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa – tel. 82 572 14 56
e. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Lubartowie, ul. Szaniawskiego 64, 21-100 Lubartów – tel. 81 855 24 10
f. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Parczewie, ul. Lubartowska 4, 21-200 Parczew – tel. 83 354 24 74
g. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Elizówce, Elizówka hala E pok. 105, 21-003 Ciecierzyn – tel. 81 744 38 44
h. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Piaskach, ul. Lubelska 80, 21-050 Piaski – tel. 81 582 17 05
i. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Łukowie, ul. Przemysłowa 15, 21-400 Łuków – tel. 25 798 39 58
Przy opisie każdego pakietu zamawiający wskaże kolor mebli lub załączy zdjęcie już istniejących mebli. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur, w celu wybrania koloru i faktury nowych mebli.
Biurka wykonane z płyty laminowanej grubości 18 mm, okleina 2 mm pcv, uchwyty metalowe, zawiasy metalowe GTV, szafki i szuflady zamykane na klucz, szuflady na metalowych prowadnicach rolkowych. Szafki posiadają w środku półkę
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5a do SIWZ.
Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 1 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów.

zadanie nr 2 – dostawa i montaż fabrycznie nowych szaf i regałów. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy i montażu:
a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61
b. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 76
c. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego we Włodawie, ul. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa – tel. 82 572 14 56
d. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Lubartowie, ul. Szaniawskiego 64, 21-100 Lubartów – tel. 81 855 24 10
e. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Parczewie, ul. Lubartowska 4, 21-200 Parczew – tel. 83 354 24 74
f. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Łęcznej, ul. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna – tel. 81 752 12 20
g. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Zamościu z siedzibą w Sitnie, 22-424 Sitno – tel. 84 611 23 39
h. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Łukowie, ul. Przemysłowa 15, 21-400 Łuków – tel. 25 798 39 58
i. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Elizówce, Elizówka hala E pok. 105, 21-003 Ciecierzyn – tel. 81 744 38 44
j. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Rykach, ul. Szkolna 3, 08-500 Ryki – tel. 81 865 10 30
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5c do SIWZ.
Przy opisie każdego pakietu zamawiający wskaże kolor mebli lub załączy zdjęcie już istniejących mebli. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur, w celu wybrania koloru i faktury nowych mebli.
Wszystkie szuflady w szafach, kontenerach muszą być na prowadnicach metalowych. Wszystkie zawiasy to metalowe GTV. Wszystkie szafy musza mieć zamknięcie na klucz - co najmniej 1 klucz. Wszystkie szafy aktowe i regały otwarte mają mieścić 5 poziomów dokumentów. Odstępy między półkami muszą mieć min. 33 cm. Uchwyty we wszystkich meblach metalowe. Meble mają być wyprodukowane z płyty melaminowanej, spełniającej normy klasy higieniczności E-1 (struktura biurowa rozpraszająca światło). Wieńce górne wykonane z płyty grubości 28 mm. Korpusy, szaf, kontenerów i szafek – płyta grubości 18 mm. Plecy szaf, regałów płyta HDF o grubości 3 mm, w szafach o szerokości powyżej 600 mm dzielona listwą PCV. Wieńce oklejane PVC o grubości 2 mm za wyjątkiem tylnej krawędzi. Przednie krawędzie boków i półek oklejone PVC o grubości 0,5 mm. Fronty oklejone ze wszystkich stron PVC o grubości 2 mm. Plecy z płyty HDF są wpuszczone we wręgi w wieńcach i bokach, dodatkowo zabezpieczone stabilizatorami ściany tylnej.
Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 1 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów.

zadanie nr 3 – dostawa i montaż fabrycznie nowych szafek kuchennych i stołów. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy i montażu:
a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61
b. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Rykach, ul. Szkolna 3, 08-500 Ryki – tel. 81 865 10 30
c. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Wisznicach, ul. Rynek 35E, 21-580 Wisznice – tel. 83 378 22 49
d. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Chełmie Pl. Niepodległości 1 Gmach, parter, skrzydło E, pok. 80, 22-100 Chełm – tel. 82 564 32 34,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5c.
Fronty wykonane z płyty MDF foliowanej, korpus płyta meblowa laminowana, uchwyty metalowe, półki wykonane z płyty meblowej, szafki wieszane posiadają zawieszki które są regulowane przy pomocy wkrętaka, metalowe zawiasy. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur, w celu wybrania koloru i faktury nowych mebli.
Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 3 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów.

zadanie nr 4 – dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych w Powiatowym Zespole Doradztwa Rolniczego w Białej Podlaskiej z siedzibą w Grabanowie, Grabanów 21-500 Biała Podlaska – tel. 83 343 37 92.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5d.
Wszystkie szuflady w szafach, kontenerach muszą być na prowadnicach metalowych. Wszystkie zawiasy to metalowe GTV. Wszystkie szafy musza mieć zamknięcie na klucz – co najmniej 1 klucz. Wszystkie szafy aktowe i regały otwarte mają mieścić 5 poziomów dokumentów. Odstępy między półkami muszą mieć min. 33 cm. Uchwyty we wszystkich meblach metalowe. Meble mają być wyprodukowane z płyty melaminowanej, spełniającej normy klasy higieniczności E-1 (struktura biurowa rozpraszająca światło). Wieńce górne wykonane z płyty grubości 28 mm. Korpusy, szaf, kontenerów i szafek – płyta grubości 18 mm. Plecy szaf, regałów płyta HDF o grubości 3 mm, w szafach o szerokości powyżej 600 mm dzielona listwą PCV. Wieńce oklejane PVC o grubości 2 mm za wyjątkiem tylnej krawędzi. Przednie krawędzie boków i półek oklejone PVC o grubości 0,5 mm. Fronty oklejone ze wszystkich stron PVC o grubości 2 mm. Plecy z płyty HDF są wpuszczone we wręgi w wieńcach i bokach, dodatkowo zabezpieczone stabilizatorami ściany tylnej. Biurka wykonane z płyty laminowanej grubości 18 mm, okleina 2 mm pcv, uchwyty metalowe, zawiasy metalowe GTV, szafki i szuflady zamykane na klucz – co najmniej 1 klucz, szuflady na metalowych prowadnicach rolkowych. Szafki posiadają w środku półkę
Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur, w celu wybrania koloru i faktury nowych mebli.
Wykonawca przed dostawą i montażem nowych mebli, wykonawca na własny koszt demontaż istniejącej zabudowy.

zadanie nr 5 – dostawa i montaż różnych mebli biurowych. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy i montażu:
a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61
b. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Kraśniku, ul. Słowackiego 7, 23-204 Kraśnik – tel. 81 884 31 51
c. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Zamościu z siedzibą w Sitnie, 22-424 Sitno – tel. 84 611 23 39
d. Powiatowy Zespól Doradztwa Rolniczego w Hrubieszowie, ul. 3-go Maja 37, 22-500 Hrubieszów – tel. 84 696 28 06
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5e.
Wszystkie szuflady w szafach, kontenerach muszą być na prowadnicach metalowych. Wszystkie zawiasy to metalowe GTV. Wszystkie szafy musza mieć zamknięcie na klucz – co najmniej 1 klucz. Wszystkie szafy aktowe i regały otwarte mają mieścić 5 poziomów dokumentów. Odstępy między półkami muszą mieć min. 33 cm. Uchwyty we wszystkich meblach metalowe. Meble mają być wyprodukowane z płyty melaminowanej, spełniającej normy klasy higieniczności E-1 (struktura biurowa rozpraszająca światło). Wieńce górne wykonane z płyty grubości 28 mm. Korpusy, szaf, kontenerów i szafek – płyta grubości 18 mm. Plecy szaf, regałów płyta HDF o grubości 3 mm, w szafach o szerokości powyżej 600 mm dzielona listwą PCV. Wieńce oklejane PVC o grubości 2 mm za wyjątkiem tylnej krawędzi. Przednie krawędzie boków i półek oklejone PVC o grubości 0,5 mm. Fronty oklejone ze wszystkich stron PVC o grubości 2 mm. Plecy z płyty HDF są wpuszczone we wręgi w wieńcach i bokach, dodatkowo zabezpieczone stabilizatorami ściany tylnej. Półki mocowane za pomocą złącz zabezpieczających przed przypadkowym wysunięciem.
Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur, w celu wybrania koloru i faktury nowych mebli.
Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 5 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów.

zadanie nr 6 – dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy:
a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61
b. Powiatowy Zespól Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 76
c. Powiatowy Zespól Doradztwa Rolniczego w Hrubieszowie, ul. 3-go Maja 37, 22-500 Hrubieszów – tel. 84 696 28 06
d. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Janowie Lubelskim, ul. Bialska 11, 23-300 Janów Lubelski – tel. 15 872 03 92
e. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Bełżycach, ul. Fabryczna 2B, 24-200 Bełżyce – tel. 81 517 34 37
f. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Krasnymstawie ul. Sobieskiego 3, budynek starostwa pok. 310, 22-300 Krasnystaw – tel. 82 576 30 43
g. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Łukowie, ul. Przemysłowa 15, 21-400 Łuków – tel. 25 798 39 58
h. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Chełmie, Pl. Niepodległości 1,pok. 80, 22-100 Chełm – tel. 82 564 32 34
i. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego we Włodawie, ul. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa – tel. 82 572 14 56
j. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Kraśniku, ul. Słowackiego 7, 23-204 Kraśnik – tel. 81 884 31 51
k. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Białej Podlaskiej z siedzibą w Grabanowie, Grabanów 21-500 Biała Podlaska – tel. 83 343 37 92
l. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Elizówce, Elizówka hala E pok. 105, 21-003 Ciecierzyn – tel. 81 744 38 44
m. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Zamościu z siedzibą w Sitnie, 22-424 Sitno – tel. 84 611 23 39
n. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Łęcznej, ul Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna – tel. 81 752 12 20
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5f do SIWZ
Krzesła obrotowe w kolorze czarnym – front tapicerowany trwałą siatką na siedzisku podwójną, podłokietnik stalowy chromowany, pięcioramienna stalowa noga, mechanizm „TILT”, regulacja wysokości siłownikiem pneumatycznym, kauczukowe kółka, ergonomiczne oparcie, poduszki wykonane z atestowanej pianki T35 (35 kg/m3), długość siedziska 47 cm, szerokość siedziska 47 cm, wysokość oparcia 66 cm, szerokość oparcia 44 cm, wysokość siedziska 40 cm–50 cm.
Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 6 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów.

zadanie nr 7 - dostawa fabrycznie nowych krzeseł ISO. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy:
a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61
b. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Janowie Lubelskim, ul. Bialska 11, 23-300 Janów Lubelski – tel. 15 872 03 92
c. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Rykach, ul. Szkolna 3, 08-500 Ryki – tel. 81 865 10 30
d. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Zamościu z siedzibą w Sitnie, 22-424 Sitno – tel. 84 611 23 39
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5g do SIWZ
Krzesła ISO w kolorze czarno-szarym – oparcie i siedzisko tapicerowane, tkanina C26, wykonana w 100% z włókna syntetycznego, odporność na ścieranie 30 000 cykli, stelaż metalowy czarny. długość siedziska 41,5 cm, szerokość siedziska 47,5 cm, wysokość oparcia 35 cm, szerokość oparcia 47,5 cm, wysokość całkowita krzesła 82 cm, siedzisko na wysokości 47 cm.
Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 7 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów.

zadanie nr 8 – dostawa fabrycznie nowych krzeseł drewnianych składanych. Miejsce dostawy Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5h do SIWZ
Krzesła drewniane składane, stelaż drewniany bukowy, lakierowany. Wysokość krzesła 78 cm, wysokość siedziska 47 cm, szerokość siedziska 43 cm, głębokość siedziska 40 cm, kolor naturalny. Waga ok. 3 kg. Otwór w oparciu krzesła.
Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 4 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów.

zadanie nr 9 – dostawa fabrycznie nowych 6 stołów składanych z 24 składanymi krzesłami. Miejsce dostawy Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5i do SIWZ.
Blat stołu wykonany z polietylenu wysokiej gęstości. Szeroki rozstaw nóg. Posiada zabezpieczenia chroniące przed przypadkowym złożeniem stołu. Rama i nogi stołu malowane proszkowo. Stół zgodny z normami EN 581. Blat stołu biały granit, nogi i rama kolor szary.
Oparcia i siedziska krzeseł wykonane z polietylenu wysokiej gęstości. Profilowane szerokie siedzisko, oparcie wyższe niż standardowe. Stabilne wzmocnione nogi. Krzesło składa się na płasko. Kolor krzeseł dopasowany do koloru stołów. Krzesło zgodne z normami EN 1022, EN 581.

zadanie nr 10 – dostawa fabrycznie nowych 14 krzeseł tapicerowanych. Miejsce dostawy Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5j do SIWZ.
Krzesła tapicerowane. Obicia jasne z delikatnym wzorem. Całkowita wysokość krzesła 97 cm, szerokość siedziska 45 cm, głębokość siedziska 45 cm, wysokość siedziska od podłogi 47 cm. Kolor kasztan.
Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur krzeseł oraz obić, z których zostaną wybrane odpowiednie kolory i faktury.
3. Załączone do SIWZ zdjęcia mebli, krzeseł wskazanie nazw własnych lub marek, są tylko przykładowe, mające wskazać oczekiwany przez zamawiającego kształt, fakturę, kolor, standard, jakość.
4. Odbiór ilościowo-jakościowy nastąpi w chwili dostarczenia całości zamówienia do poszczególnych lokalizacji. Wraz z dostawą dla każdej lokalizacji oddzielnie wykonawca przygotuje protokół odbioru ilościowo-jakościowego. Jedna podpisana kopia musi zostać w każdej lokalizacji.
5. W każdej lokalizacji wykonawca zostawi komplet dokumentów gwarancyjnych wraz z informacją o trybie zgłaszania usterek oraz instrukcję obsługi. Wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim.
6. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli powystawowych.
7. Okres gwarancji to min. 24 miesiące – dla wszystkich zadań – od daty podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego.
8. Wykonawca wystawi za wykonanie zamówienia fakturę VAT oddzielnie dla każdego miejsca dostawy. Wszystkie faktury, wraz z podpisanymi protokołami przekaże do LODR w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola, na miejscu dostawy pozostawi WZ lub równoważny dokument.
9. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia w każdym miejscu gdzie w SIWZ użyto znaku towarowego. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry są nie gorsze niż określone w SIWZ. Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu równoważność ofertowanym dostaw.
10. Wspólny słownik CPV: 39130000-2 – meble biurowe, 39121000-6 biurka i stoły, 39141300-5 – szafy, 39113000-7 – siedziska i krzesła,
11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 859c8b80-3154-48bd-8ec8-948bb43a9ade
Biuletyn 623058-N-2018
Zamawiajacy nazwa Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Regon 420446100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pożowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Końskowola
Zamawiajacy kod pocztowy 24130
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 818 816 285
Zamawiajacy fax 818 816 663
Zamawiajacy email kkopinska@wodr.konskowola.pl
Adres strony url www.wodr.konskowola.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
Dostep dokumentow zamowienia www.wodr.konskowola.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Lubelska 8, 24-130 Końskowola
Nazwa nadana zamowieniu dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli dla LODR w Końskowoli
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli dla LODR w Końskowoli. 2. Zamówienie podzielone jest na zadania: zadanie nr 1 – dostawa i montaż fabrycznie nowych biurek. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy i montażu: a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61 b. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 76 c. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Rykach, ul. Szkolna 3, 08-500 Ryki – tel. 81 865 10 30 d. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego we Włodawie, ul. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa – tel. 82 572 14 56 e. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Lubartowie, ul. Szaniawskiego 64, 21-100 Lubartów – tel. 81 855 24 10 f. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Parczewie, ul. Lubartowska 4, 21-200 Parczew – tel. 83 354 24 74 g. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Elizówce, Elizówka hala E pok. 105, 21-003 Ciecierzyn – tel. 81 744 38 44 h. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Piaskach, ul. Lubelska 80, 21-050 Piaski – tel. 81 582 17 05 i. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Łukowie, ul. Przemysłowa 15, 21-400 Łuków – tel. 25 798 39 58 Przy opisie każdego pakietu zamawiający wskaże kolor mebli lub załączy zdjęcie już istniejących mebli. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur, w celu wybrania koloru i faktury nowych mebli. Biurka wykonane z płyty laminowanej grubości 18 mm, okleina 2 mm pcv, uchwyty metalowe, zawiasy metalowe GTV, szafki i szuflady zamykane na klucz, szuflady na metalowych prowadnicach rolkowych. Szafki posiadają w środku półkę Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5a do SIWZ. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 1 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów. zadanie nr 2 – dostawa i montaż fabrycznie nowych szaf i regałów. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy i montażu: a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61 b. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 76 c. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego we Włodawie, ul. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa – tel. 82 572 14 56 d. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Lubartowie, ul. Szaniawskiego 64, 21-100 Lubartów – tel. 81 855 24 10 e. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Parczewie, ul. Lubartowska 4, 21-200 Parczew – tel. 83 354 24 74 f. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Łęcznej, ul. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna – tel. 81 752 12 20 g. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Zamościu z siedzibą w Sitnie, 22-424 Sitno – tel. 84 611 23 39 h. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Łukowie, ul. Przemysłowa 15, 21-400 Łuków – tel. 25 798 39 58 i. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Elizówce, Elizówka hala E pok. 105, 21-003 Ciecierzyn – tel. 81 744 38 44 j. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Rykach, ul. Szkolna 3, 08-500 Ryki – tel. 81 865 10 30 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5c do SIWZ. Przy opisie każdego pakietu zamawiający wskaże kolor mebli lub załączy zdjęcie już istniejących mebli. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur, w celu wybrania koloru i faktury nowych mebli. Wszystkie szuflady w szafach, kontenerach muszą być na prowadnicach metalowych. Wszystkie zawiasy to metalowe GTV. Wszystkie szafy musza mieć zamknięcie na klucz - co najmniej 1 klucz. Wszystkie szafy aktowe i regały otwarte mają mieścić 5 poziomów dokumentów. Odstępy między półkami muszą mieć min. 33 cm. Uchwyty we wszystkich meblach metalowe. Meble mają być wyprodukowane z płyty melaminowanej, spełniającej normy klasy higieniczności E-1 (struktura biurowa rozpraszająca światło). Wieńce górne wykonane z płyty grubości 28 mm. Korpusy, szaf, kontenerów i szafek – płyta grubości 18 mm. Plecy szaf, regałów płyta HDF o grubości 3 mm, w szafach o szerokości powyżej 600 mm dzielona listwą PCV. Wieńce oklejane PVC o grubości 2 mm za wyjątkiem tylnej krawędzi. Przednie krawędzie boków i półek oklejone PVC o grubości 0,5 mm. Fronty oklejone ze wszystkich stron PVC o grubości 2 mm. Plecy z płyty HDF są wpuszczone we wręgi w wieńcach i bokach, dodatkowo zabezpieczone stabilizatorami ściany tylnej. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 1 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów. zadanie nr 3 – dostawa i montaż fabrycznie nowych szafek kuchennych i stołów. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy i montażu: a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61 b. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Rykach, ul. Szkolna 3, 08-500 Ryki – tel. 81 865 10 30 c. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Wisznicach, ul. Rynek 35E, 21-580 Wisznice – tel. 83 378 22 49 d. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Chełmie Pl. Niepodległości 1 Gmach, parter, skrzydło E, pok. 80, 22-100 Chełm – tel. 82 564 32 34, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5c. Fronty wykonane z płyty MDF foliowanej, korpus płyta meblowa laminowana, uchwyty metalowe, półki wykonane z płyty meblowej, szafki wieszane posiadają zawieszki które są regulowane przy pomocy wkrętaka, metalowe zawiasy. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur, w celu wybrania koloru i faktury nowych mebli. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 3 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów. zadanie nr 4 – dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych w Powiatowym Zespole Doradztwa Rolniczego w Białej Podlaskiej z siedzibą w Grabanowie, Grabanów 21-500 Biała Podlaska – tel. 83 343 37 92. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5d. Wszystkie szuflady w szafach, kontenerach muszą być na prowadnicach metalowych. Wszystkie zawiasy to metalowe GTV. Wszystkie szafy musza mieć zamknięcie na klucz – co najmniej 1 klucz. Wszystkie szafy aktowe i regały otwarte mają mieścić 5 poziomów dokumentów. Odstępy między półkami muszą mieć min. 33 cm. Uchwyty we wszystkich meblach metalowe. Meble mają być wyprodukowane z płyty melaminowanej, spełniającej normy klasy higieniczności E-1 (struktura biurowa rozpraszająca światło). Wieńce górne wykonane z płyty grubości 28 mm. Korpusy, szaf, kontenerów i szafek – płyta grubości 18 mm. Plecy szaf, regałów płyta HDF o grubości 3 mm, w szafach o szerokości powyżej 600 mm dzielona listwą PCV. Wieńce oklejane PVC o grubości 2 mm za wyjątkiem tylnej krawędzi. Przednie krawędzie boków i półek oklejone PVC o grubości 0,5 mm. Fronty oklejone ze wszystkich stron PVC o grubości 2 mm. Plecy z płyty HDF są wpuszczone we wręgi w wieńcach i bokach, dodatkowo zabezpieczone stabilizatorami ściany tylnej. Biurka wykonane z płyty laminowanej grubości 18 mm, okleina 2 mm pcv, uchwyty metalowe, zawiasy metalowe GTV, szafki i szuflady zamykane na klucz – co najmniej 1 klucz, szuflady na metalowych prowadnicach rolkowych. Szafki posiadają w środku półkę Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur, w celu wybrania koloru i faktury nowych mebli. Wykonawca przed dostawą i montażem nowych mebli, wykonawca na własny koszt demontaż istniejącej zabudowy. zadanie nr 5 – dostawa i montaż różnych mebli biurowych. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy i montażu: a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61 b. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Kraśniku, ul. Słowackiego 7, 23-204 Kraśnik – tel. 81 884 31 51 c. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Zamościu z siedzibą w Sitnie, 22-424 Sitno – tel. 84 611 23 39 d. Powiatowy Zespól Doradztwa Rolniczego w Hrubieszowie, ul. 3-go Maja 37, 22-500 Hrubieszów – tel. 84 696 28 06 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5e. Wszystkie szuflady w szafach, kontenerach muszą być na prowadnicach metalowych. Wszystkie zawiasy to metalowe GTV. Wszystkie szafy musza mieć zamknięcie na klucz – co najmniej 1 klucz. Wszystkie szafy aktowe i regały otwarte mają mieścić 5 poziomów dokumentów. Odstępy między półkami muszą mieć min. 33 cm. Uchwyty we wszystkich meblach metalowe. Meble mają być wyprodukowane z płyty melaminowanej, spełniającej normy klasy higieniczności E-1 (struktura biurowa rozpraszająca światło). Wieńce górne wykonane z płyty grubości 28 mm. Korpusy, szaf, kontenerów i szafek – płyta grubości 18 mm. Plecy szaf, regałów płyta HDF o grubości 3 mm, w szafach o szerokości powyżej 600 mm dzielona listwą PCV. Wieńce oklejane PVC o grubości 2 mm za wyjątkiem tylnej krawędzi. Przednie krawędzie boków i półek oklejone PVC o grubości 0,5 mm. Fronty oklejone ze wszystkich stron PVC o grubości 2 mm. Plecy z płyty HDF są wpuszczone we wręgi w wieńcach i bokach, dodatkowo zabezpieczone stabilizatorami ściany tylnej. Półki mocowane za pomocą złącz zabezpieczających przed przypadkowym wysunięciem. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur, w celu wybrania koloru i faktury nowych mebli. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 5 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów. zadanie nr 6 – dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy: a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61 b. Powiatowy Zespól Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 76 c. Powiatowy Zespól Doradztwa Rolniczego w Hrubieszowie, ul. 3-go Maja 37, 22-500 Hrubieszów – tel. 84 696 28 06 d. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Janowie Lubelskim, ul. Bialska 11, 23-300 Janów Lubelski – tel. 15 872 03 92 e. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Bełżycach, ul. Fabryczna 2B, 24-200 Bełżyce – tel. 81 517 34 37 f. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Krasnymstawie ul. Sobieskiego 3, budynek starostwa pok. 310, 22-300 Krasnystaw – tel. 82 576 30 43 g. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Łukowie, ul. Przemysłowa 15, 21-400 Łuków – tel. 25 798 39 58 h. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Chełmie, Pl. Niepodległości 1,pok. 80, 22-100 Chełm – tel. 82 564 32 34 i. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego we Włodawie, ul. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa – tel. 82 572 14 56 j. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Kraśniku, ul. Słowackiego 7, 23-204 Kraśnik – tel. 81 884 31 51 k. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Białej Podlaskiej z siedzibą w Grabanowie, Grabanów 21-500 Biała Podlaska – tel. 83 343 37 92 l. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Elizówce, Elizówka hala E pok. 105, 21-003 Ciecierzyn – tel. 81 744 38 44 m. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Zamościu z siedzibą w Sitnie, 22-424 Sitno – tel. 84 611 23 39 n. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Łęcznej, ul Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna – tel. 81 752 12 20 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5f do SIWZ Krzesła obrotowe w kolorze czarnym – front tapicerowany trwałą siatką na siedzisku podwójną, podłokietnik stalowy chromowany, pięcioramienna stalowa noga, mechanizm „TILT”, regulacja wysokości siłownikiem pneumatycznym, kauczukowe kółka, ergonomiczne oparcie, poduszki wykonane z atestowanej pianki T35 (35 kg/m3), długość siedziska 47 cm, szerokość siedziska 47 cm, wysokość oparcia 66 cm, szerokość oparcia 44 cm, wysokość siedziska 40 cm–50 cm. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 6 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów. zadanie nr 7 - dostawa fabrycznie nowych krzeseł ISO. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy: a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61 b. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Janowie Lubelskim, ul. Bialska 11, 23-300 Janów Lubelski – tel. 15 872 03 92 c. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Rykach, ul. Szkolna 3, 08-500 Ryki – tel. 81 865 10 30 d. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Zamościu z siedzibą w Sitnie, 22-424 Sitno – tel. 84 611 23 39 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5g do SIWZ Krzesła ISO w kolorze czarno-szarym – oparcie i siedzisko tapicerowane, tkanina C26, wykonana w 100% z włókna syntetycznego, odporność na ścieranie 30 000 cykli, stelaż metalowy czarny. długość siedziska 41,5 cm, szerokość siedziska 47,5 cm, wysokość oparcia 35 cm, szerokość oparcia 47,5 cm, wysokość całkowita krzesła 82 cm, siedzisko na wysokości 47 cm. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 7 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów. zadanie nr 8 – dostawa fabrycznie nowych krzeseł drewnianych składanych. Miejsce dostawy Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5h do SIWZ Krzesła drewniane składane, stelaż drewniany bukowy, lakierowany. Wysokość krzesła 78 cm, wysokość siedziska 47 cm, szerokość siedziska 43 cm, głębokość siedziska 40 cm, kolor naturalny. Waga ok. 3 kg. Otwór w oparciu krzesła. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 4 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów. zadanie nr 9 – dostawa fabrycznie nowych 6 stołów składanych z 24 składanymi krzesłami. Miejsce dostawy Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5i do SIWZ. Blat stołu wykonany z polietylenu wysokiej gęstości. Szeroki rozstaw nóg. Posiada zabezpieczenia chroniące przed przypadkowym złożeniem stołu. Rama i nogi stołu malowane proszkowo. Stół zgodny z normami EN 581. Blat stołu biały granit, nogi i rama kolor szary. Oparcia i siedziska krzeseł wykonane z polietylenu wysokiej gęstości. Profilowane szerokie siedzisko, oparcie wyższe niż standardowe. Stabilne wzmocnione nogi. Krzesło składa się na płasko. Kolor krzeseł dopasowany do koloru stołów. Krzesło zgodne z normami EN 1022, EN 581. zadanie nr 10 – dostawa fabrycznie nowych 14 krzeseł tapicerowanych. Miejsce dostawy Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5j do SIWZ. Krzesła tapicerowane. Obicia jasne z delikatnym wzorem. Całkowita wysokość krzesła 97 cm, szerokość siedziska 45 cm, głębokość siedziska 45 cm, wysokość siedziska od podłogi 47 cm. Kolor kasztan. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur krzeseł oraz obić, z których zostaną wybrane odpowiednie kolory i faktury. 3. Załączone do SIWZ zdjęcia mebli, krzeseł wskazanie nazw własnych lub marek, są tylko przykładowe, mające wskazać oczekiwany przez zamawiającego kształt, fakturę, kolor, standard, jakość. 4. Odbiór ilościowo-jakościowy nastąpi w chwili dostarczenia całości zamówienia do poszczególnych lokalizacji. Wraz z dostawą dla każdej lokalizacji oddzielnie wykonawca przygotuje protokół odbioru ilościowo-jakościowego. Jedna podpisana kopia musi zostać w każdej lokalizacji. 5. W każdej lokalizacji wykonawca zostawi komplet dokumentów gwarancyjnych wraz z informacją o trybie zgłaszania usterek oraz instrukcję obsługi. Wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim. 6. Zamawiający nie dopuszcza dostawy mebli powystawowych. 7. Okres gwarancji to min. 24 miesiące – dla wszystkich zadań – od daty podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. 8. Wykonawca wystawi za wykonanie zamówienia fakturę VAT oddzielnie dla każdego miejsca dostawy. Wszystkie faktury, wraz z podpisanymi protokołami przekaże do LODR w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola, na miejscu dostawy pozostawi WZ lub równoważny dokument. 9. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia w każdym miejscu gdzie w SIWZ użyto znaku towarowego. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry są nie gorsze niż określone w SIWZ. Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu równoważność ofertowanym dostaw. 10. Wspólny słownik CPV: 39130000-2 – meble biurowe, 39121000-6 biurka i stoły, 39141300-5 – szafy, 39113000-7 – siedziska i krzesła, 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a. określone w art. 25 ust. 1 ustawy: aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b. określone w art. 25 ust. 1 ustawy: zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. określone w art. 25 ust. 1 ustawy: zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w przypadku zaistnienia siły wyższej lub innych okoliczności niezależnych od wykonawcy lub których wykonawca przy dołożeniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć.
IV 4 4 data 2018-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa i montaż fabrycznie nowych biurek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39121000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawa i montaż fabrycznie nowych biurek. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy i montażu: a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61 b. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 76 c. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Rykach, ul. Szkolna 3, 08-500 Ryki – tel. 81 865 10 30 d. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego we Włodawie, ul. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa – tel. 82 572 14 56 e. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Lubartowie, ul. Szaniawskiego 64, 21-100 Lubartów – tel. 81 855 24 10 f. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Parczewie, ul. Lubartowska 4, 21-200 Parczew – tel. 83 354 24 74 g. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Elizówce, Elizówka hala E pok. 105, 21-003 Ciecierzyn – tel. 81 744 38 44 h. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Piaskach, ul. Lubelska 80, 21-050 Piaski – tel. 81 582 17 05 i. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Łukowie, ul. Przemysłowa 15, 21-400 Łuków – tel. 25 798 39 58 Przy opisie każdego pakietu zamawiający wskaże kolor mebli lub załączy zdjęcie już istniejących mebli. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur, w celu wybrania koloru i faktury nowych mebli. Biurka wykonane z płyty laminowanej grubości 18 mm, okleina 2 mm pcv, uchwyty metalowe, zawiasy metalowe GTV, szafki i szuflady zamykane na klucz, szuflady na metalowych prowadnicach rolkowych. Szafki posiadają w środku półkę Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5a do SIWZ. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 1 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa i montaż fabrycznie nowych szaf i regałów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawa i montaż fabrycznie nowych szaf i regałów. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy i montażu: a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61 b. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 76 c. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego we Włodawie, ul. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa – tel. 82 572 14 56 d. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Lubartowie, ul. Szaniawskiego 64, 21-100 Lubartów – tel. 81 855 24 10 e. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Parczewie, ul. Lubartowska 4, 21-200 Parczew – tel. 83 354 24 74 f. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Łęcznej, ul. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna – tel. 81 752 12 20 g. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Zamościu z siedzibą w Sitnie, 22-424 Sitno – tel. 84 611 23 39 h. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Łukowie, ul. Przemysłowa 15, 21-400 Łuków – tel. 25 798 39 58 i. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Elizówce, Elizówka hala E pok. 105, 21-003 Ciecierzyn – tel. 81 744 38 44 j. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Rykach, ul. Szkolna 3, 08-500 Ryki – tel. 81 865 10 30 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5c do SIWZ. Przy opisie każdego pakietu zamawiający wskaże kolor mebli lub załączy zdjęcie już istniejących mebli. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur, w celu wybrania koloru i faktury nowych mebli. Wszystkie szuflady w szafach, kontenerach muszą być na prowadnicach metalowych. Wszystkie zawiasy to metalowe GTV. Wszystkie szafy musza mieć zamknięcie na klucz - co najmniej 1 klucz. Wszystkie szafy aktowe i regały otwarte mają mieścić 5 poziomów dokumentów. Odstępy między półkami muszą mieć min. 33 cm. Uchwyty we wszystkich meblach metalowe. Meble mają być wyprodukowane z płyty melaminowanej, spełniającej normy klasy higieniczności E-1 (struktura biurowa rozpraszająca światło). Wieńce górne wykonane z płyty grubości 28 mm. Korpusy, szaf, kontenerów i szafek – płyta grubości 18 mm. Plecy szaf, regałów płyta HDF o grubości 3 mm, w szafach o szerokości powyżej 600 mm dzielona listwą PCV. Wieńce oklejane PVC o grubości 2 mm za wyjątkiem tylnej krawędzi. Przednie krawędzie boków i półek oklejone PVC o grubości 0,5 mm. Fronty oklejone ze wszystkich stron PVC o grubości 2 mm. Plecy z płyty HDF są wpuszczone we wręgi w wieńcach i bokach, dodatkowo zabezpieczone stabilizatorami ściany tylnej. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 1 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa i montaż fabrycznie nowych szafek kuchennych i stołów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zadanie nr 3 – dostawa i montaż fabrycznie nowych szafek kuchennych i stołów. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy i montażu: a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61 b. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Rykach, ul. Szkolna 3, 08-500 Ryki – tel. 81 865 10 30 c. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Wisznicach, ul. Rynek 35E, 21-580 Wisznice – tel. 83 378 22 49 d. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Chełmie Pl. Niepodległości 1 Gmach, parter, skrzydło E, pok. 80, 22-100 Chełm – tel. 82 564 32 34, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5c. Fronty wykonane z płyty MDF foliowanej, korpus płyta meblowa laminowana, uchwyty metalowe, półki wykonane z płyty meblowej, szafki wieszane posiadają zawieszki które są regulowane przy pomocy wkrętaka, metalowe zawiasy. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur, w celu wybrania koloru i faktury nowych mebli. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 3 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych w Powiatowym Zespole Doradztwa Rolniczego w Białej Podlaskiej z siedzibą w Grabanowie, Grabanów 21-500 Biała Podlaska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zadanie nr 4 – dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych w Powiatowym Zespole Doradztwa Rolniczego w Białej Podlaskiej z siedzibą w Grabanowie, Grabanów 21-500 Biała Podlaska – tel. 83 343 37 92. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5d. Wszystkie szuflady w szafach, kontenerach muszą być na prowadnicach metalowych. Wszystkie zawiasy to metalowe GTV. Wszystkie szafy musza mieć zamknięcie na klucz – co najmniej 1 klucz. Wszystkie szafy aktowe i regały otwarte mają mieścić 5 poziomów dokumentów. Odstępy między półkami muszą mieć min. 33 cm. Uchwyty we wszystkich meblach metalowe. Meble mają być wyprodukowane z płyty melaminowanej, spełniającej normy klasy higieniczności E-1 (struktura biurowa rozpraszająca światło). Wieńce górne wykonane z płyty grubości 28 mm. Korpusy, szaf, kontenerów i szafek – płyta grubości 18 mm. Plecy szaf, regałów płyta HDF o grubości 3 mm, w szafach o szerokości powyżej 600 mm dzielona listwą PCV. Wieńce oklejane PVC o grubości 2 mm za wyjątkiem tylnej krawędzi. Przednie krawędzie boków i półek oklejone PVC o grubości 0,5 mm. Fronty oklejone ze wszystkich stron PVC o grubości 2 mm. Plecy z płyty HDF są wpuszczone we wręgi w wieńcach i bokach, dodatkowo zabezpieczone stabilizatorami ściany tylnej. Biurka wykonane z płyty laminowanej grubości 18 mm, okleina 2 mm pcv, uchwyty metalowe, zawiasy metalowe GTV, szafki i szuflady zamykane na klucz – co najmniej 1 klucz, szuflady na metalowych prowadnicach rolkowych. Szafki posiadają w środku półkę Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur, w celu wybrania koloru i faktury nowych mebli. Wykonawca przed dostawą i montażem nowych mebli, wykonawca na własny koszt demontaż istniejącej zabudowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa i montaż różnych mebli biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zadanie nr 5 – dostawa i montaż różnych mebli biurowych. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy i montażu: a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61 b. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Kraśniku, ul. Słowackiego 7, 23-204 Kraśnik – tel. 81 884 31 51 c. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Zamościu z siedzibą w Sitnie, 22-424 Sitno – tel. 84 611 23 39 d. Powiatowy Zespól Doradztwa Rolniczego w Hrubieszowie, ul. 3-go Maja 37, 22-500 Hrubieszów – tel. 84 696 28 06 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5e. Wszystkie szuflady w szafach, kontenerach muszą być na prowadnicach metalowych. Wszystkie zawiasy to metalowe GTV. Wszystkie szafy musza mieć zamknięcie na klucz – co najmniej 1 klucz. Wszystkie szafy aktowe i regały otwarte mają mieścić 5 poziomów dokumentów. Odstępy między półkami muszą mieć min. 33 cm. Uchwyty we wszystkich meblach metalowe. Meble mają być wyprodukowane z płyty melaminowanej, spełniającej normy klasy higieniczności E-1 (struktura biurowa rozpraszająca światło). Wieńce górne wykonane z płyty grubości 28 mm. Korpusy, szaf, kontenerów i szafek – płyta grubości 18 mm. Plecy szaf, regałów płyta HDF o grubości 3 mm, w szafach o szerokości powyżej 600 mm dzielona listwą PCV. Wieńce oklejane PVC o grubości 2 mm za wyjątkiem tylnej krawędzi. Przednie krawędzie boków i półek oklejone PVC o grubości 0,5 mm. Fronty oklejone ze wszystkich stron PVC o grubości 2 mm. Plecy z płyty HDF są wpuszczone we wręgi w wieńcach i bokach, dodatkowo zabezpieczone stabilizatorami ściany tylnej. Półki mocowane za pomocą złącz zabezpieczających przed przypadkowym wysunięciem. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur, w celu wybrania koloru i faktury nowych mebli. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 5 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zadanie nr 6 – dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy: a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61 b. Powiatowy Zespól Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 76 c. Powiatowy Zespól Doradztwa Rolniczego w Hrubieszowie, ul. 3-go Maja 37, 22-500 Hrubieszów – tel. 84 696 28 06 d. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Janowie Lubelskim, ul. Bialska 11, 23-300 Janów Lubelski – tel. 15 872 03 92 e. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Bełżycach, ul. Fabryczna 2B, 24-200 Bełżyce – tel. 81 517 34 37 f. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Krasnymstawie ul. Sobieskiego 3, budynek starostwa pok. 310, 22-300 Krasnystaw – tel. 82 576 30 43 g. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Łukowie, ul. Przemysłowa 15, 21-400 Łuków – tel. 25 798 39 58 h. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Chełmie, Pl. Niepodległości 1,pok. 80, 22-100 Chełm – tel. 82 564 32 34 i. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego we Włodawie, ul. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa – tel. 82 572 14 56 j. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Kraśniku, ul. Słowackiego 7, 23-204 Kraśnik – tel. 81 884 31 51 k. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Białej Podlaskiej z siedzibą w Grabanowie, Grabanów 21-500 Biała Podlaska – tel. 83 343 37 92 l. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Elizówce, Elizówka hala E pok. 105, 21-003 Ciecierzyn – tel. 81 744 38 44 m. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Zamościu z siedzibą w Sitnie, 22-424 Sitno – tel. 84 611 23 39 n. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Łęcznej, ul Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna – tel. 81 752 12 20 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5f do SIWZ Krzesła obrotowe w kolorze czarnym – front tapicerowany trwałą siatką na siedzisku podwójną, podłokietnik stalowy chromowany, pięcioramienna stalowa noga, mechanizm „TILT”, regulacja wysokości siłownikiem pneumatycznym, kauczukowe kółka, ergonomiczne oparcie, poduszki wykonane z atestowanej pianki T35 (35 kg/m3), długość siedziska 47 cm, szerokość siedziska 47 cm, wysokość oparcia 66 cm, szerokość oparcia 44 cm, wysokość siedziska 40 cm–50 cm. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 6 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa dostawa fabrycznie nowych krzeseł ISO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zadanie nr 7 - dostawa fabrycznie nowych krzeseł ISO. Zadanie to jest podzielone na pakiety pod względem miejsca dostawy: a. Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61 b. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Janowie Lubelskim, ul. Bialska 11, 23-300 Janów Lubelski – tel. 15 872 03 92 c. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Rykach, ul. Szkolna 3, 08-500 Ryki – tel. 81 865 10 30 d. Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego w Zamościu z siedzibą w Sitnie, 22-424 Sitno – tel. 84 611 23 39 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5g do SIWZ Krzesła ISO w kolorze czarno-szarym – oparcie i siedzisko tapicerowane, tkanina C26, wykonana w 100% z włókna syntetycznego, odporność na ścieranie 30 000 cykli, stelaż metalowy czarny. długość siedziska 41,5 cm, szerokość siedziska 47,5 cm, wysokość oparcia 35 cm, szerokość oparcia 47,5 cm, wysokość całkowita krzesła 82 cm, siedzisko na wysokości 47 cm. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 7 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa dostawa fabrycznie nowych krzeseł drewnianych składanych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zadanie nr 8 – dostawa fabrycznie nowych krzeseł drewnianych składanych. Miejsce dostawy Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5h do SIWZ Krzesła drewniane składane, stelaż drewniany bukowy, lakierowany. Wysokość krzesła 78 cm, wysokość siedziska 47 cm, szerokość siedziska 43 cm, głębokość siedziska 40 cm, kolor naturalny. Waga ok. 3 kg. Otwór w oparciu krzesła. Wykonawca składając ofertę na zadanie nr 4 jest zobowiązany do wykonania wszystkich pakietów.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa dostawa fabrycznie nowych 6 stołów składanych z 24 składanymi krzesłami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zadanie nr 9 – dostawa fabrycznie nowych 6 stołów składanych z 24 składanymi krzesłami. Miejsce dostawy Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5i do SIWZ. Blat stołu wykonany z polietylenu wysokiej gęstości. Szeroki rozstaw nóg. Posiada zabezpieczenia chroniące przed przypadkowym złożeniem stołu. Rama i nogi stołu malowane proszkowo. Stół zgodny z normami EN 581. Blat stołu biały granit, nogi i rama kolor szary. Oparcia i siedziska krzeseł wykonane z polietylenu wysokiej gęstości. Profilowane szerokie siedzisko, oparcie wyższe niż standardowe. Stabilne wzmocnione nogi. Krzesło składa się na płasko. Kolor krzeseł dopasowany do koloru stołów. Krzesło zgodne z normami EN 1022, EN 581.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa dostawa fabrycznie nowych 14 krzeseł tapicerowanych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zadanie nr 10 – dostawa fabrycznie nowych 14 krzeseł tapicerowanych. Miejsce dostawy Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola – tel. 81 889 06 61. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5j do SIWZ. Krzesła tapicerowane. Obicia jasne z delikatnym wzorem. Całkowita wysokość krzesła 97 cm, szerokość siedziska 45 cm, głębokość siedziska 45 cm, wysokość siedziska od podłogi 47 cm. Kolor kasztan. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wzornik/próbnik kolorów i faktur krzeseł oraz obić, z których zostaną wybrane odpowiednie kolory i faktury.
  

Criterion

Kryteria czas dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)