GuidZP400 |
9ea61299-c7c0-4e90-bf00-9a3f5b099712
|
Biuletyn |
622871-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
|
Regon |
1589128900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piaseczno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 70 17 654, 70 17 655
|
Zamawiajacy fax |
022 70 17 692
|
Zamawiajacy email |
rzp@piaseczno.eu
|
Adres strony url |
www.piaseczno.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.piaseczno.eu
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w zamkniętej kopercie gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Kopertę należy oznakować w następujący sposób: - nazwa i adres Wykonawcy - nazwa i adres Zamawiającego - nazwa postępowania -„nie otwierać do dnia ……”
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul.Kościuszki 5 pokój 75
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 11 w Piasecznie".
|
Numer referencyjny |
Spr.154/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa na potrzeby Przedszkola nr 11:
Dotyczy części 1- Mięso i drób oraz wyroby z mięsa i drobiu
Dotyczy części 2 - Nabiał, jaja oraz inne artykuły spożywcze
Dotyczy części 3 – Owoce i warzywa
Dotyczy części 4 - Warzywa i owoce mrożone oraz ryby
Dotyczy części 5 – Pieczywo i wyroby cukiernicze
Dotyczy części 6 - Zdrowa żywność
Dotyczy części 7 – Wyroby garmażeryjne
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji:
do dnia podpisania umowy dla wszystkich części do dnia 31.12.2019r. Szacowany termin rozpoczęcia dostaw 2.01.2019r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał dostawy określone w pkt Część Va 1.5.a)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
Oświadczeń, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ;
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. V a ust. 1 pkt 5;
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi zał. nr 4 do SIWZ;
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w oparciu o art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokumenty dotyczące tego podmiotu, zgodnie z tiretem drugim – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. Va ust. 1 pkt 5;
jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zamiast dokumentu, o którym mowa w tirecie drugim składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części V ust. 2 pkt. 3 SIWZ Zamawiający żąda:
- przedstawienia co najmniej jednej dostawy na każdą część z osobna wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, potwierdzonej referencją bądź innym dokumentem o przedmiocie i wartości jak poniżej:
ZAMÓWIENIE PODZIELONO NA PIĘĆ CZĘŚCI - ZADAŃ:
Zadanie 1. Dostawa mięsa, drobiu oraz wyrobów z mięsa i drobiu o wartości min. 25.000,00 zł brutto
Zadanie 2. Dostawa nabiału, jaj, oraz innych produktów spożywczych o wartości min. 65.000,00 zł brutto
Zadanie 3. Dostawa owoców i warzyw o wartości min. 40.000,00 zł brutto
Zadanie 4. Dostawa mrożonych warzyw i owoców oraz ryb o wartości min. 25.000,00 zł brutto
Zadanie 5. Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych o wartości min. 12.000,00 zł brutto
Zadanie 6. Dostawa zdrowej żywności o wartości min. 4.000,00 zł brutto
Zadanie 7. Dostawa wyrobów garmażeryjnych o wartości min. 4.000,00 zł brutto
Powyższy wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane; oraz z załączeniem dowodów określających, że czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców.
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ;
3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów;
4) ewentualne pełnomocnictwa.
5) dowód wniesienia wadium
6) przedstawią formularz - wypełnione szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu umowy dla każdej z części osobno.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000 PLN
(słownie: dwa tysiące złotych).
W przypadku składania ofert na:
I część, wysokość wadium wynosi 300 zł (trzysta złotych)
II część, wysokość wadium wynosi 700 zł (siedemset złotych)
III część, wysokość wadium wynosi 500 zł (pięćset złotych)
IV część, wysokość wadium wynosi 200 zł ( dwieście złotych)
V część, wysokość wadium wynosi 100 zł (sto złotych)
VI część, wysokość wadium wynosi 100 zł (sto złotych)
VII część, wysokość wadium wynosi 100 zł (sto złotych)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-10-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny, nie budzący żadnych wątpliwości, podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w niezbędnym zakresie.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 11 w Piasecznie".
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 1. Dostawa mięsa, drobiu oraz wyrobów z mięsa i drobiu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 11 w Piasecznie".
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 2. Dostawa nabiału, jaj, oraz innych produktów spożywczych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 11 w Piasecznie".
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 3. Dostawa owoców i warzyw.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 11 w Piasecznie".
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 4. Dostawa mrożonych warzyw i owoców oraz ryb.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 11 w Piasecznie".
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 5. Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych .
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 11 w Piasecznie".
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 6. Dostawa zdrowej żywności.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 11 w Piasecznie".
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 7. Dostawa wyrobów garmażeryjnych .
|
| |