Druk publikacji dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego

Data publikacji 2018-10-01
Data zakończenia 2018-10-11 00:00:00
Instytucja Kancelaria Prezydenta RP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Przedruki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630180-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 223130007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie druku i dostarczenie do obiektu Zamawiającego przy ul. Karowej 10 w Warszawie publikacji dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego, z podziałem na trzy niżej wymienione części:
a) Część I – kwartalnik „Bezpieczeństwo Narodowe”;
b) Część II – publikacja historyczna;
c) Część III – kalendarz na 2019 r.
2. Zakres zamówienia – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ.
3. Zakres dostawy Wykonawca zobowiązany jest do wydrukowania publikacji techniką offsetową, z własnych surowców, na podstawie przekazanych przez Zamawiającego kompletów materiałów do druku oraz do dostarczenia nakładu do obiektu Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e331c5f1-25b0-4a8f-a24c-2d32b3daedf1
Biuletyn 630180-N-2018
Zamawiajacy nazwa Kancelaria Prezydenta RP
Regon 000000023
Zamawiajacy adres ulica Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 226 952 863,
Zamawiajacy fax 695-28-62
Zamawiajacy email zamowienia@prezydent.pl,
Adres strony url www.prezydent.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Administracja publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.prezydent.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferta składana jest w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Druk publikacji dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego
Numer referencyjny BA.6/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie druku i dostarczenie do obiektu Zamawiającego przy ul. Karowej 10 w Warszawie publikacji dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego, z podziałem na trzy niżej wymienione części: a) Część I – kwartalnik „Bezpieczeństwo Narodowe”; b) Część II – publikacja historyczna; c) Część III – kalendarz na 2019 r. 2. Zakres zamówienia – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zakres dostawy Wykonawca zobowiązany jest do wydrukowania publikacji techniką offsetową, z własnych surowców, na podstawie przekazanych przez Zamawiającego kompletów materiałów do druku oraz do dostarczenia nakładu do obiektu Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 22313000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Wykonawca powinien być wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o ile wymóg taki wynika z odrębnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE, lub spełniać inne wymogi określone w tym załączniku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca winien udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację niniejszego zamówienia, tj.: posiada zdolność finansową lub kredytową umożliwiającą realizację dostaw w wysokości nie mniejszej niż: a) część I – 3.000,00 zł; b) część II – 40.000,00 zł; c) część III – 10.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia tj. wykonać, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywać, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw: a) w części I – druku publikacji w technice offsetowej o łącznej wartości zrealizowanych dostaw nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto; b) w części II – druku publikacji w technice offsetowej i kredowej o łącznej wartości zrealizowanych dostaw nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto; c) w części III – druku publikacji w technice offsetowej o łącznej wartości zrealizowanych dostaw nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto. Zamawiający za jedną dostawę uzna wykonanie dostawy na podstawie zawartej jednej umowy o wartości minimum:  część I – 1.500,00 zł brutto;  część II - 20.000,00 zł brutto;  część III – 5.000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga, aby każda z dwóch wskazanych wyżej dostawy dla części I i II, tj. każda z dwóch umów dla każdej z tych części uwzględniała wykonanie co najmniej jednej publikacji: a) w oprawie twardej, b) szytej i klejonej. Zamawiający wymaga, aby dla części III każda z dwóch wskazanych powyżej dostaw uwzględniała wykonanie przynajmniej jednej publikacji bindowanej ze spiralą z wieszakiem. Zamawiający uzna powyższy wymóg za spełniony, gdy dwie dostawy dla każdej części, o których mowa w zdaniu poprzednim, spełnią łącznie powyższe wymagania. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część, powinien wykazać się realizacją dostaw dla każdej z części osobno. Ponadto, Wykonawcy załączą dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz polegających na zasobach innych podmiotów Zamawiający za spełnienie warunku uzna sytuację, gdy jeden z nich, który będzie wykonywał przedmiot zamówienia, spełnia ww. warunek. 2. Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj. co najmniej jednym: a) maszynistą offsetowym lub kredowym z minimum 4-letnim doświadczeniem pracy na maszynach drukujących wielokolorowych oraz b) introligatorem z 4-letnim stażem w wykonywaniu publikacji w oprawie twardej. Wykonawca może zaproponować większą liczbę osób uczestniczących w realizacji zamówienia, jednakże w takim przypadku, każda osoba wskazana dodatkowo ponad wymagane minimum, musi spełniać odpowiednio powyższy warunek udziału w postępowaniu
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego, tytułem środka zapobiegawczego, zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (załącznik nr 10 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 7 do SIWZ); 2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 9 do SIWZ) 3. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: 1. próbki papieru, o których mowa w pkt. 7.4 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.1 SIWZ. 2. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zdolności lub sytuację innego podmiotu, przedkłada, stosownie do art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 10.1, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Wykonawca jest również zobowiązany do złożenia pełnomocnictwa, jeżeli oferta i oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1, tego Wykonawcy zostaną podpisane przez pełnomocnika, a nie osoby, których upoważnienie do reprezentacji wynika z wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji. 4. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dot.: (1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 6 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp [z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798) złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia]. 5. W przypadku podpisania oferty lub załączników składanych wraz z ofertą w inny sposób niż określony w odpowiednim rejestrze lub ewidencji albo też przez inne osoby niż wymienione w odpowiednim rejestrze lub ewidencji na podstawie udzielonego im pełnomocnictwa, należy do oferty dołączyć przedmiotowe pełnomocnictwo. W wypadku przedłożenia kopii pełnomocnictwa do podpisania oferty, wymagane będzie notarialne poświadczenie zgodności z oryginałem. Także udzielanie dalszych pełnomocnictw musi być potwierdzone notarialne.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) Część I – 100,00 zł (słownie: sto złotych); b) Część II – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); c) Część III – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 11 października 2018 r. do godziny 13:00.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji, gdy: a) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu, zmiana terminu realizacji umowy nastąpi o czas występowania okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy; b) nastąpi zmiana terminów przewidzianych w Umowie, gdy ich skrócenie lub wydłużenie będzie niezbędne do realizacji Przedmiotu Umowy, c) zmiany są dopuszczalne w świetle przepisów ustawy Pzp (w szczególności zmian nieistotnych lub de minimis, z art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp).
IV 4 4 data 2018-10-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa druk kwartalnika "Bezpieczeństwo Narodowe"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22313000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie druku i dostarczenie do obiektu Zamawiającego przy ul. Karowej 10 w Warszawie publikacji dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego. 2. Zakres zamówienia – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zakres dostawy Wykonawca zobowiązany jest do wydrukowania publikacji techniką offsetową, z własnych surowców, na podstawie przekazanych przez Zamawiającego kompletów materiałów do druku oraz do dostarczenia nakładu do obiektu Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa druk publikacji historycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22313000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie druku i dostarczenie do obiektu Zamawiającego przy ul. Karowej 10 w Warszawie publikacji dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego. 2. Zakres zamówienia – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zakres dostawy Wykonawca zobowiązany jest do wydrukowania publikacji techniką offsetową, z własnych surowców, na podstawie przekazanych przez Zamawiającego kompletów materiałów do druku oraz do dostarczenia nakładu do obiektu Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa druk kalendarza na 2019 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22313000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie druku i dostarczenie do obiektu Zamawiającego przy ul. Karowej 10 w Warszawie publikacji dla Biura Bezpieczeństwa Narodowego. 2. Zakres zamówienia – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zakres dostawy Wykonawca zobowiązany jest do wydrukowania publikacji techniką offsetową, z własnych surowców, na podstawie przekazanych przez Zamawiającego kompletów materiałów do druku oraz do dostarczenia nakładu do obiektu Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria ocena techniczna próbki (jakość) (J)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena ofertowa brutto za realizację zamówienia(C)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)