GuidZP400 |
08c8fb31-9dc0-4aca-9c6d-dba6d22b533f
|
Biuletyn |
630283-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Polska Akademia Nauk
|
Regon |
32571300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Defilad
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 182 62 32
|
Zamawiajacy fax |
22 182 70 58
|
Zamawiajacy email |
zp@pan.pl
|
Adres strony url |
www.pan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Polska Akademia Nauk
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pan.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Polska Akademia Nauk, pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, PKiN, piętro 25 pok. 2516
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pakietu licencji obejmującego: gwarancję, wsparcie techniczne, możliwość aktualizacji oprogramowania na okres minimum 3 lat wraz z wymianą urządzenia, wdrożeniem i szkoleniem
|
Numer referencyjny |
ZZP.261.27.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie pakietu licencji obejmującego:
gwarancje, wsparcie techniczne, możliwość aktualizacji oprogramowania na okres minimum 3 lat wraz z wymianą urządzenia (trade up) FortiAnalyzer 100C
o numerze seryjnym FL100C3910005203 na model FortiAnalyzer 300F wraz
z wdrożeniem i szkoleniem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagania dla rozwiązań równoważnych zawiera Załącznik nr 4A do SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
48210000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Uwaga: Skrócenie ww. terminu dostawy jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy):
a) potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego:
• Certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny dla producenta sprzętu,
• Deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia,
• Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności
z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych oferowanego urządzenia,
• Certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) oświadczenie wskazane w Rozdziale VIII ust. 1 – Załącznik nr 2 do SIWZ;
3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
4) pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych, np. odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, umowa spółki cywilnej i pełnomocnictwo jeżeli uprawnienie to nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty), złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;
5) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy);
6) uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w ofercie, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeśli dotyczy);
7) Wypełniony załącznik nr 4A Opis rozwiązania równoważnego w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:
a) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian, bez których nie byłoby możliwe prawidłowe wykonanie przedmiotu Umowy;
b) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treści Umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów;
c) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w Ofercie Wykonawcy w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy;
d) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć;
e) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
f) zmiana terminów związanych w realizacją zamówienia, w tym terminu dostawy:
1) gdy dochowanie terminu jest możliwe z uwagi na siłę wyższą, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia (termin może ulec przedłużeniu o czas trwania siły wyższej),
2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć (termin może zostać wydłużony o czas trwania tych okoliczności),
3) zmiana wynagrodzenia w przypadkach opisanych w § 12.
2. Zmiana umowy opisana w ust. 1 powyżej nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy.
3. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp następujące przypadki (wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem):
a) zmiana osób, o których mowa w § 11 Umowy;
b) zmiana danych teleadresowych Stron.
|
IV 4 4 data |
2018-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|