Zakup sprzętu medycznego dla SP ZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy z podziałem na zadania

Data publikacji 2018-10-01
Data zakończenia 2018-10-10 00:00:00
Instytucja Powiat Świdnicki
Miejscowość Świdnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630394-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331821000, 446112008, 331921601
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego, dla Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 – Urządzenie do kompresji klatki piersiowej i defibrylator
Zadanie nr 2 – Respirator transportowy
Zadanie nr 3 – Nosze z lawetą
Zadanie nr 4 – Ssak przenośny.
Opis zadań:
1. Zadanie nr 1 – Urządzenie do kompresji klatki piersiowej i defibrylator
• zakup i dostawa urządzenia do kompresji klatki piersiowej i defibrylatora, których parametry techniczne wyspecyfikowane zostały w załączniku nr 1 i 2 do umowy stanowiącej załącznik nr 7A do niniejszej SIWZ.
2. Zadanie nr 2 – Respirator transportowy
• zakup i dostawa respiratora transportowego, którego parametry techniczne wyspecyfikowane zostały w załączniku do umowy stanowiącej załącznik nr 7B do niniejszej SIWZ.
3. Zadanie nr 3 – Nosze z lawetą
• zakup i dostawa noszy elektrycznych wraz z lawetą i mocowaniem oraz montażem w ambulansie, których parametry techniczne wyspecyfikowane zostały w załączniku do umowy stanowiącej załącznik nr 7C do niniejszej SIWZ.
4. Zadanie nr 4 – Ssak przenośny
• zakup i dostawa ssaka przenośnego, którego parametry techniczne wyspecyfikowane zostały w załączniku do projektu umowy stanowiącej załącznik nr 7D do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 170f6315-8dc3-467c-af52-05ad541d7534
Biuletyn 630394-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Świdnicki
Regon 89071830800000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. Skłodowskiej-Curie
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Świdnica
Zamawiajacy kod pocztowy 58100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 8500400, 8500442
Zamawiajacy fax 748 530 927
Zamawiajacy email bernard.koczkodon@powiat.swidnica.pl
Adres strony url www.bip.powiat.swidnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat.swidnica.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu medycznego dla SP ZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy z podziałem na zadania
Numer referencyjny WI.272.20.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego, dla Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 – Urządzenie do kompresji klatki piersiowej i defibrylator Zadanie nr 2 – Respirator transportowy Zadanie nr 3 – Nosze z lawetą Zadanie nr 4 – Ssak przenośny. Opis zadań: 1. Zadanie nr 1 – Urządzenie do kompresji klatki piersiowej i defibrylator • zakup i dostawa urządzenia do kompresji klatki piersiowej i defibrylatora, których parametry techniczne wyspecyfikowane zostały w załączniku nr 1 i 2 do umowy stanowiącej załącznik nr 7A do niniejszej SIWZ. 2. Zadanie nr 2 – Respirator transportowy • zakup i dostawa respiratora transportowego, którego parametry techniczne wyspecyfikowane zostały w załączniku do umowy stanowiącej załącznik nr 7B do niniejszej SIWZ. 3. Zadanie nr 3 – Nosze z lawetą • zakup i dostawa noszy elektrycznych wraz z lawetą i mocowaniem oraz montażem w ambulansie, których parametry techniczne wyspecyfikowane zostały w załączniku do umowy stanowiącej załącznik nr 7C do niniejszej SIWZ. 4. Zadanie nr 4 – Ssak przenośny • zakup i dostawa ssaka przenośnego, którego parametry techniczne wyspecyfikowane zostały w załączniku do projektu umowy stanowiącej załącznik nr 7D do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-23T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem wiedzy i doświadczenia zawodowego, wyrażającego się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:. a) w zakresie zadania nr 1 co najmniej jednej dostawy sprzętu medycznego o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł; b) w zakresie zadania nr 2 co najmniej jednej dostawy sprzętu medycznego o wartości brutto nie mniejszej niż 20.000,00 00 zł; c) w zakresie zadania nr 3 co najmniej jednej dostawy noszy o wartości brutto nie mniejszej niż 80.000,00 zł; d) w zakresie zadania 4 warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy, 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2 i 3 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 lit.b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj.: a) w zakresie zadania nr 1 co najmniej jednej dostawy sprzętu medycznego, o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł, b) w zakresie zadania nr 2 co najmniej jednej dostawy sprzętu medycznego, o wartości brutto nie mniejszej niż 20.000,00 00 zł, c) w zakresie zadania nr 3 co najmniej jednej dostawy noszy, o wartości brutto nie mniejszej niż 80.000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg załącznika nr 5 do SIWZ, przy czym dowodami o których mowa są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływam terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie wykonawcy przekazują zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
Czy wadium 1
Wadium Wymaga się wniesienia wadium w wysokości:  dla zadania nr 1 – 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych),  dla zadania nr 2 – 600,00 zł (słownie: sześćset złotych),  dla zadania nr 3 – 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych),  dla zadania nr 4 – 100,00 zł (słownie: sto złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w formie pisemnej – aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących okolicznościach: 1) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 2) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy
IV 4 4 data 2018-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 – Urządzenie do kompresji klatki piersiowej i defibrylator
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33182100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 – Urządzenie do kompresji klatki piersiowej i defibrylator • zakup i dostawa urządzenia do kompresji klatki piersiowej i defibrylatora, których parametry techniczne wyspecyfikowane zostały w załączniku nr 1 i 2 do umowy stanowiącej załącznik nr 7A do niniejszej SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 – Respirator transportowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44611200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 – Respirator transportowy • zakup i dostawa respiratora transportowego, którego parametry techniczne wyspecyfikowane zostały w załączniku do umowy stanowiącej załącznik nr 7B do niniejszej SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 – Nosze z lawetą
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192160-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 – Nosze z lawetą • zakup i dostawa noszy elektrycznych wraz z lawetą i mocowaniem oraz montażem w ambulansie, których parametry techniczne wyspecyfikowane zostały w załączniku do umowy stanowiącej załącznik nr 7C do niniejszej SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 – Ssak przenośny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-23T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 – Ssak przenośny • zakup i dostawa ssaka przenośnego, którego parametry techniczne wyspecyfikowane zostały w załączniku do projektu umowy stanowiącej załącznik nr 7D do niniejszej SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)