GuidZP400 |
8a603c51-ffda-4217-af1a-8ca5d8e9b9a1
|
Biuletyn |
623147-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Chrzanowski
|
Regon |
27628971300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chrzanów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
326 257 900
|
Zamawiajacy fax |
326 257 955
|
Zamawiajacy email |
przetargi@powiat-chrzanowski.pl
|
Adres strony url |
www.powiat-chrzanowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.powiat-chrzanowski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat-chrzanowski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w Siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Chrzanowie - Dziennik Podawczy (parter)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Partyzantów 2, 32-500 Chrzanów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Chrzanowie”
|
Numer referencyjny |
ZP.272.18.D.PN.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Chrzanowie”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ jak i w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca przedstawi aktualny dokument potwierdzający posiadanie stosownego zezwolenia właściwego Marszałka Województwa na działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych czyli wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne zgodnie z art. 75a i 75aa ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym.(Dz.U. 2017.1260 t.j. z późn. zm.)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zezwolenie na produkcje tablic rejestracyjnych – wydane przez właściwego Marszałka Województwa oraz aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów do ich produkcji z warunkami technicznymi.
W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę
|
Inne dokumenty niewymienione |
. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
• wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik
nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
• do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 7.1.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany zostały zostały opisane w SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-10-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|