Prenumerata specjalistycznych czasopism zagranicznych (w wersji drukowanej + online) w latach 2019 - 2021 dla Biblioteki Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej w Warszawie

Data publikacji 2018-10-01
Data zakończenia 2018-10-09 00:00:00
Instytucja Instytut Chemii i Techniki Jądrowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Czasopisma

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630140-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222120009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest prenumerata poniższych specjalistycznych czasopism zagranicznych:

Lp. Tytuł czasopisma Symbol ISSN Kraj Wydawca
1. International Journal of Radiation Biology 0955-3002 GBR Informa Healthcare

2. Radiation Research 0033-7587 USA Radiation Research Society

3. Radiochimica Acta 0033-8230 DEU Oldenbourg Verlag

4. Separation Science and Technology 0149-6395 USA Taylor and Francis

5. Solvent Extraction and Ion Exchange 0736-6299 USA Taylor and Francis


(w wersji drukowanej + online) w latach 2019 - 2021 dla Biblioteki Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej w Warszawie.
UWAGA Nr 1:
Przez dostęp online rozumie się możliwość korzystania z wersji elektronicznej prenumerowanych tytułów udostępnianych w Internecie przez wydawcę czasopisma na komputerach pracujących w sieci ICHTJ.
2 Po stronie Wykonawcy pozostają wszelkie sprawy związane z obsługą finansową powierzonej prenumeraty, w tym rozliczenia za dodatkowy dostęp online do wersji elektronicznej prenumerowanych tytułów czasopism (jeżeli wydawca oferuje dostęp bezpłatny – opłaty nie mogą być naliczane).
3 Wykonawca zobowiązany jest dokonywać, bez obciążenia Zamawiającego dodatkowymi kosztami wszelkich czynności związanych z obowiązującymi w Polsce przepisami podatkowymi (odprowadzanie podatku VAT) i celnymi (dokonywanie odpraw celnych) dotyczącymi dostarczania prenumeraty do siedziby Zamawiającego zgodnie ze stanem prawnym obowiązującym w okresie trwania umowy.
4 Wysokość wszelkich marż i bonifikat naliczonych przez Wykonawcę dla prenumeraty dotyczącej 2019 roku nie może ulec zmianie i musi obowiązywać dla prenumeraty dotyczącej roku 2020 i 2021. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny prenumeraty w latach 2020 i 2021 na wniosek i po przedstawieniu przez Wykonawcę uzasadnionych i udokumentowanych kosztów wynikających ze wzrostu cen czasopism podanych przez wydawców i wskazanych wartości przeliczników walut (wg średniego kursu sprzedaży walut podanych przez NBP).
5 Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu elektroniczny dostęp do informacji, związanych z realizacją zamówienia.
6 Wykonawca powinien informować o wszelkich zmianach wydawniczych.
7 Rozliczenia miedzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie krajowej (PLN).
8 Zasady i warunki płatności są zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a93e373d-92d5-4d7f-8292-72fcf4c6b7dc
Biuletyn 630140-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Chemii i Techniki Jądrowej
Zamawiajacy adres ulica ul. Dorodna
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03195
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy email sursek@ichtj.waw.pl
Adres strony url www.ichtj.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ichtj.waw.pl
Nazwa nadana zamowieniu Prenumerata specjalistycznych czasopism zagranicznych (w wersji drukowanej + online) w latach 2019 - 2021 dla Biblioteki Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej w Warszawie
Numer referencyjny ZP/13/2018
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu 1 Przedmiotem zamówienia jest prenumerata poniższych specjalistycznych czasopism zagranicznych: Lp. Tytuł czasopisma Symbol ISSN Kraj Wydawca 1. International Journal of Radiation Biology 0955-3002 GBR Informa Healthcare 2. Radiation Research 0033-7587 USA Radiation Research Society 3. Radiochimica Acta 0033-8230 DEU Oldenbourg Verlag 4. Separation Science and Technology 0149-6395 USA Taylor and Francis 5. Solvent Extraction and Ion Exchange 0736-6299 USA Taylor and Francis (w wersji drukowanej + online) w latach 2019 - 2021 dla Biblioteki Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej w Warszawie. UWAGA Nr 1: Przez dostęp online rozumie się możliwość korzystania z wersji elektronicznej prenumerowanych tytułów udostępnianych w Internecie przez wydawcę czasopisma na komputerach pracujących w sieci ICHTJ. 2 Po stronie Wykonawcy pozostają wszelkie sprawy związane z obsługą finansową powierzonej prenumeraty, w tym rozliczenia za dodatkowy dostęp online do wersji elektronicznej prenumerowanych tytułów czasopism (jeżeli wydawca oferuje dostęp bezpłatny – opłaty nie mogą być naliczane). 3 Wykonawca zobowiązany jest dokonywać, bez obciążenia Zamawiającego dodatkowymi kosztami wszelkich czynności związanych z obowiązującymi w Polsce przepisami podatkowymi (odprowadzanie podatku VAT) i celnymi (dokonywanie odpraw celnych) dotyczącymi dostarczania prenumeraty do siedziby Zamawiającego zgodnie ze stanem prawnym obowiązującym w okresie trwania umowy. 4 Wysokość wszelkich marż i bonifikat naliczonych przez Wykonawcę dla prenumeraty dotyczącej 2019 roku nie może ulec zmianie i musi obowiązywać dla prenumeraty dotyczącej roku 2020 i 2021. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny prenumeraty w latach 2020 i 2021 na wniosek i po przedstawieniu przez Wykonawcę uzasadnionych i udokumentowanych kosztów wynikających ze wzrostu cen czasopism podanych przez wydawców i wskazanych wartości przeliczników walut (wg średniego kursu sprzedaży walut podanych przez NBP). 5 Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu elektroniczny dostęp do informacji, związanych z realizacją zamówienia. 6 Wykonawca powinien informować o wszelkich zmianach wydawniczych. 7 Rozliczenia miedzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie krajowej (PLN). 8 Zasady i warunki płatności są zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 22212000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow W odniesieniu do SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY pkt. I.1) NAZWA I ADRES: DODAJE SIĘ w polu Krajowy numer identyfikacyjny - Zamawiający uzupełnia wpis o numer REGON: 001024020
Okreslenie warunkow Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego wymogu w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1) poprzez złożenie wraz z ofertą (art. 25a ust. 1 ustawy) w zakresie niniejszego warunku oświadczenia/eń (wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 2a do SIWZ) aktualnego/ych na dzień składania ofert. Informacje zawarte w powyższym/ych oświadczeniu/ach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu; 2) i poprzez posiadanie i złożenie Zamawiającemu (w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego – zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) aktualnego/ych na dzień złożenia dokumentu/ów potwierdzającego/ych, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie minimum 100.000,00 zł. Informacje zawarte w złożonym/ych dokumencie/tach stanowią potwierdzenie, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu w zakresie wymaganego dokumentu. 3) Dodatkowe informacje: a) do przeliczenia na PLN (zł) wartości wskazanej w dokumencie/tach złożonym/ch na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN (zł), Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania, b) w przypadku oferty składnej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena wymagań określonych w zakresie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie minimum 100.000,00 zł., może potwierdzać spełnienie tego warunku w zakresie jednego z Wykonawców, c) wstępnie potwierdzająca ocena, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą wymaganego/ych ww. oświadczenia/eń (wg wzoru zawartego w Załączniku Nr 2a, b, c, d do SIWZ), na zasadzie spełnia: spełnia – nie spełnia, d) następnie ocena potwierdzająca, że Wykonawca (zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie wymaganego/ych wezwaniem Zamawiającego w trakcie postępowania oświadczenia/eń, dokumentu/ów zostanie dokonana na zasadzie: spełnia – nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1) poprzez złożenie wraz z ofertą (art. 25a ust. 1 ustawy) w zakresie niniejszego warunku oświadczenia/eń (wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 2a do SIWZ) aktualnego/ych na dzień składania ofert. Informacje zawarte w powyższym/ych oświadczeniu/ach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu; 2) i poprzez posiadanie i złożenie Zamawiającemu (w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego – zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) aktualnego na dzień złożenia: wykazu dostaw (wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 4 do SIWZ) w celu wykazania w nim, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał (zakończył), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie wykonanych głównych dostaw prenumerat czasopism zagranicznych (w wersji drukowanej + online), tj. min. jednej dostawy o łącznej wartości na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacje zawarte w złożonym/ych dokumencie/tach stanowią potwierdzenie, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu w zakresie wymaganego dokumentu/ów. 3) Dodatkowe informacje: a) do przeliczenia na PLN (zł) wartości wskazanej w dokumencie/tach złożonym/ch na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN (zł), Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania, b) w przypadku oferty składnej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena wymagań określonych w zakresie spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykaz dostaw (wg wzoru zawartego w Załączniku Nr 4 do SIWZ) może spełnić i wykazać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie. c) wstępnie potwierdzająca ocena, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na postawie złożonego/ych przez Wykonawcę wraz z ofertą wymaganego/ych ww. oświadczenia/eń, na zasadzie spełnia: spełnia – nie spełnia, d) następnie ocena potwierdzająca, że Wykonawca (zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie wymaganego/ych wezwaniem Zamawiającego w trakcie postępowania oświadczenia/eń, dokument/ów zostanie dokonana na zasadzie: spełnia – nie spełnia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Wykonawca składa Zamawiającemu w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego (zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy): a) informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, aktualnych na dzień złożenia, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 lit. a-d), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykonawca poprzez posiadanie i złożenie Zamawiającemu (w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego – zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) aktualnego/ych na dzień złożenia dokumentu/ów potwierdzającego/ych, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie minimum 100.000,00 zł, W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy dokument dotyczący „odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia” z ust. 3 pkt. 2 składa jeden Wykonawca, ten, który dokumentem tym potwierdza wymagania Zamawiającego w zakresie spełnienia warunku udziału z art. 22 ust. 1b pkt.2 ustawy. 2) poprzez posiadanie i złożenie Zamawiającemu (w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego – zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) aktualnego na dzień złożenia: wykazu dostaw (wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 4 do SIWZ) w celu wykazania w nim, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał (zakończył), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie wykonanych głównych dostaw prenumerat czasopism zagranicznych (w wersji drukowanej + online), tj. min. jednej dostawy o łącznej wartości na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. wykaz usług z ust. 3 pkt. 3 może złożyć i wykazać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie potwierdzając wymagania Zamawiającego w zakresie spełnienia warunku udziału z art. 22 ust. 1b pkt.3 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Wykonawca składa Zamawiającemu (na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy) w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji (po otwarciu ofert), o których jest mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 2c do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, powyższe oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej każdy z Wykonawców może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie poprowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie/a z ust. 4. pkt. 1 Wykonawca składa pisemnie w oryginale w języku polskim; 2) Podmiot trzeci a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w swoich oświadczeniach składanych na mocy z art. 25a ust. 1 ustawy, tj.: • w swoim oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania – wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 2b do SIWZ (ust. 1) • i w swoim oświadczeniu dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 2a do SIWZ (ust. 2), b) Ponadto w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda również od Wykonawcy, który podlega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w ust. 2 pkt. 1 lit. a-d), c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, d) Wykonawca na mocy art. 22a ustawy może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, e) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 ustawy, f) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, g) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3) Podwykonawcy niebędący Podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w swoim oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania (ust. 1 pkt. 2) zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 2b do SIWZ i podpisanym przez Wykonawcę. 4) Wykonawcy zagraniczni a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2: • pkt. 1 lit. a) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, • pkt. 1 lit. c-d) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 4 lit. a) i pkt 4 lit. b) w tiret 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument/ty, o którym/ych mowa w ust. 4 pkt 4 lit. b) w tiret 1, powinien/inny być wystawiony/e nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 4 lit. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 4 pkt 4 lit. b) stosuje się, d) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu, e) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu, f) Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 5. Inne dokumenty niewymienione w ust. 1-4 1) W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inne(a) niż ujawnione w dokumencie, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, zgodnie z art. 23 ustawy, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo określające jego zakres; 3) Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 2 zostanie wybrana, Zamawiający żąda dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców w terminie, o którym mowa w XVI Rozdziale SIWZ w ust. 4, a kopia tej umowy zostanie umieszczona w aktach niniejszego postępowania; 4) Niezależnie od dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, przy czym: a) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu nie spełnienia okoliczności, o których mowa w niniejszej SIWZ, a wymagane w SIWZ oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców oddzielnie, b) wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, składa każdy z Wykonawców oddzielnie lub w imieniu Wykonawców składa ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, posiadający takie uprawnienia wskazane w tym zakresie w pełnomocnictwie, o którym mowa w ust. 4 pkt. 2, c) wymagane oświadczenia i dokumenty, Wykonawcy składają w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie, d) kopie dokumentów dotyczących Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia są poświadczane za zgodność z oryginałem przez każdego Wykonawcę, którego dany dokument dotyczy, jeżeli w zakresie pełnomocnictwa, o którym mowa w ust. 4 pkt. 2 nie zostało ustanowione inaczej; 5) Wykonawca załącza do oferty zaakceptowany podpisem na stronie tytułowej lub na ostatniej stronie przez Wykonawcę wzór umowy – Załącznik Nr 3 do SIWZ; 6) Wykonawca załącza do oferty wypełniony formularz ofertowy, którego wzór zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ; 7) Wykonawca złoży Zamawiającemu (w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego – zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) aktualne na dzień złożenia Oświadczenie Wykonawca(y), że w trakcie realizacji zamówienia (umowy) w przypadku upływu terminu ważności dokumentu/ów potwierdzającego/ych, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie minimum 100.000,00 zł, o którym/ych jest mowa w VI Rozdziale SIWZ w ust. 3 pkt. 2, przedłoży(ą) Zamawiającemu do wglądu oryginał następnego/ych dokumentu/ów potwierdzającego/ych, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie minimum 100.000,00 zł, z terminem ważności obejmującym swoim zakresem termin zakończenia realizacji umowy przedłużony o 30 dni kalendarzowych, której(ego) kopia wraz z potwierdzeniem opłacenia zostanie załączona do umowy. Wzór przedmiotowego oświadczenia zawarty jest w Załączniku Nr 2d do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę na realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w SIWZ, a w szczególności na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 2. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej, w terminie określonym zgodnie z wymaganiami zawartymi w art. 94 ustawy Pzp. 3. W przypadku, gdy za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnik wyznaczony przez tych Wykonawców przedstawi Zamawiającemu przed zawarciem umowy dokument, o którym jest mowa w Rozdziale VI SIWZ w ust. 5 pkt. 3. Przedmiotowy dokument – umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę – powinien określać m.in.: 1) podmioty składające ofertę; 2) cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa; 3) zasady reprezentacji i prowadzenia spraw; 4) oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia. 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest: 1) przedłożyć Zamawiającemu do wglądu oryginał polisy, a w przypadku jej braku inny dokument, o której mowa w Rozdziale VI SIWZ w ust. 3 pkt. 5, której(ego) kopia wraz z potwierdzeniem opłacenia zostanie załączona do umowy; 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) konieczności przedłużenia terminu realizacji umowy określonego w § 3 ust. 1 umowy spowodowanej zaistnieniem siły wyższej, o której jest mowa w § 6 umowy; 2) zmiany stawki VAT obowiązującej na oferowane czasopisma pod warunkiem zmiany stawek obowiązujących na terenie Polski potwierdzonych odpowiednią ustawą lub rozporządzeniem Ministra Finansów; 3) zmiany cen prenumeraty w latach 2020 i 2021 wynikających ze wzrostu cen czasopism podanych przez wydawców i wskazanych wartości przeliczników walut (wg średniego kursu sprzedaży walut podanych przez NBP); 4) skreślenia z prenumeraty na rok 2020 i 2021 niektórych tytułów czasopism, w przypadku dysponowania niedostateczną ilością środków finansowych, o których mowa w § 14 ust. 2 wzoru umowy stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 6. Zmiany z ust. 5 inicjowane są na pisemny wniosek jednej ze Stron. 7. Wniosek w sprawie proponowanej zmiany musi zawierać co najmniej: 1) opis zmiany; 2) uzasadnienie zmiany wraz z załączeniem odpowiednich oświadczeń lub/i dokumentów potwierdzających celowość, konieczność lub/i prawidłowość takiej zmiany; 3) czas wykonania zmiany oraz jej wpływ na termin realizacji zamówienia czy zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w umowie. 8. Wszelkie zmiany Umowy, o których mowa w ust. 5, wymagają zgody obu Stron i muszą być dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2018-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Instytut Chemii i Techniki Jądrowej, ul. Dorodna 16, 03-195 Warszawa Strona internetowa: www.ichtj.waw.pl Nr telefonu: (+48) 22 504 12 20 – Sekretariat Nr faksu: (+48) 22 811 19 17 – Sekretariat Adres e-mail: sursek@ichtj.waw.pl /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/;  inspektorem ochrony danych osobowych w: Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej /nazwa zamawiającego/ jest Pani mec. Aneta Sieradzka, ido@ichtj.waw.pl, tel.: 22 504 12 05 /imię i nazwisko, kontakt: adres e-mail, telefon/ *;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – zamówienia prenumeratę specjalistycznych czasopism zagranicznych (w wersji drukowanej + online) w latach 2019 - 2021 dla Biblioteki Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej w Warszawie,  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu, w którym upływa termin składania ofert, o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego: ul. Dorodna 16, 03-195 Warszawa, w bud. Nr 57, w sali Rady Naukowej

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)