GuidZP400 |
36855dda-4f12-431b-bfeb-7460a7f4f4a6
|
Biuletyn |
632192-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gdański Teatr Szekspirowski
|
Regon |
22056153800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojciecha Bogusławskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80818
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 35 10 151
|
Zamawiajacy fax |
58 35 10 150
|
Zamawiajacy email |
biuro@bozp.com.pl
|
Adres strony url |
www.teatrszekspirowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samorządowa instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.teatrszekspirowski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.teatrszekspirowski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gdański Teatr Szekspirowski ul. W. Bogusławskiego 1, 80-818 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa wyposażenia scenicznego: multimedialnego, oświetleniowego i urządzeń sceny dla Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/4/GTS/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Siedziby Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku, przy ul. Bogusławskiego 1 wyposażenia scenicznego: multimedialnego, oświetleniowego i urządzeń sceny.
Przedmiot zamówienia dzieli się na części i obejmuje dostawę następującego wyposażenia i urządzeń:
część I wyposażenie mutimedialne
1) zestaw ekran multimedialny (plug and play) – 1 szt.
2) zestaw laptop z oprogramowaniem multimedialnym – 1 szt.
3) zestaw mikser/przełącznik video Full HD z monitorem podglądowym – 1 szt.
4) teleobiektyw do projektora multimedialnego – 1 szt.
część II - wyposażenie oświetleniowe
1) urządzenie typu ruchoma głowa WASH oparte na LED-owym źródle światła - 12 szt.
2) urządzenie typu ruchoma głowa oparte na halogenowym źródle światła – 1 szt.
3) urządzenie typu listwa oparta na LED-owym źródle światła - 8 szt.
część III – urządzenia sceny:
1) wciągnik łańcuchowy elektryczny – 4 szt.
2) sterownik do wciągników – 1 szt.
3) wciągnik łańcuchowy ręczny 2 szt.
4) zawiesie stalowe steelflex 2m - 6 szt.
5) zawiesie stalowe steelflex 4m – 6 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu:
1) dla części 1 wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum dwa zamówienia polegające na dostawie scenicznego wyposażenia multimedialnego o wartości nie niższej niż 50.000,00 zł brutto (każde),
2) dla części 2 wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum dwa zamówienia polegające na dostawie oświetlenia scenicznego o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł brutto (każde),
1) dla części 3 wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum dwa zamówienia polegające na dostawie urządzeń sceny o wartości nie niższej niż 40.000,00 zł brutto (każde).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) karty katalogowe wszystkich oferowanych urządzeń, ze wskazaniem parametrów wymaganych przez zamawiającego, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ, jeżeli karty nie zawierają wskazania wszystkich wymaganych elementów należy je uzupełnić specyfikacją techniczną lub opisem.
2) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań z normami jakościowymi, potwierdzające, iż system zarządzania jakością producenta spełnia wymagania zawarte w normie serii PN-EN ISO 9001, lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez producenta równoważnych środków zapewnienia jakości.
3) deklaracje zgodności CE
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne zmiany umowy, mogą dotyczyć wyłącznie:
1) warunków płatności,
2) poszczególnych elementów dostawy.
3. Zmiany, o których mowa powyżej mogą być dokonane w przypadku:
1) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ, lub ofercie rozwiązań, w szczególności wycofania danego urządzenia z produkcji i zastąpienia go modelem nowszym,
2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do Umowy, przez co rozumie się: akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia, poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec,
3) zmian w zakresie dofinansowania Projektu ze środków zewnętrznych.
Termin realizacji może ulec zmianie tylko w przypadku wystąpienia siły wyższej, zdefiniowanej powyżej.
Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej Stronie pisemne pod rygorem nieważności uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.
Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany a jedynie wprowadza taką możliwość.
|
IV 4 4 data |
2018-10-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|