GuidZP400 |
64714452-c88d-4fcf-8ab0-6bb6538c7d9f
|
Biuletyn |
634659-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
|
Regon |
9255435600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Libelta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kcynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
89240
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
525 893 742
|
Zamawiajacy fax |
523 847 678
|
Zamawiajacy email |
mgops@kcynia.pl
|
Adres strony url |
www.mgops-kcynia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mgops-kcynia.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mgops-kcynia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Na piśmie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni; ul. Libelta 28; 89-240 Kcynia; Sekretariat - pok. 15
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bonów towarowych dla świadczeniobiorców MGOPS w Kcyni
|
Numer referencyjny |
MGOPS.271.1.2.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa bonów towarowych dla świadczeniobiorców MGOPS w Kcyni
I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca, przygotowując ofertę, winien uwzględnić wszystkie informacje zawarte w SIWZ. Niespełnienie tego warunku może skutkować niezgodnością oferty z SIWZ i jej odrzuceniem.
2. Bony towarowe muszą być talonami w formie papierowej, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na bony w formie elektronicznej (np. kart elektronicznych).
3. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa bonów towarowych o nominale 10 zł (dziesięć złotych) w szacunkowej planowanej ilości 8 328 sztuk.
4. Zamawiający zastrzega, że minimalna ilość zamówionych bonów wyniesie 3 000 szt., a maksymalna, wynikająca z prawa opcji, może wynieść 13 500 sztuk.
5. Termin ważności bonów nie może być krótszy niż 90 dni.
6. Ilość zamawianych bonów będzie ulegać zmianie w trakcie realizacji zamówienia w zależności od ilości świadczeniobiorców i wysokości pobieranych przez nich zasiłków.
7. Zamawiający będzie składał zamówienia jednostkowe na poszczególne partie bonów w następujących formach: na piśmie, faksem, telefonicznie, drogą elektroniczną (e-mail).
8. Bony winny być możliwe do realizacji w punktach handlowych w szczególności na terenie Gminy Kcynia. Wykonawca winien podać w ofercie nazwy i adresy punktów handlowych z terenu Gminy Kcynia, realizujących zakupy za pomocą bonów.
9. Bony są niepieniężną formą świadczeń pieniężnych dla świadczeniobiorców Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kcyni, przeznaczonymi na zakup towarów pierwszej potrzeby, tj.: żywności i środków higieny osobistej. Winny zawierać oznaczenie zakazujące sprzedaży alkoholu i papierosów!
10. Bony winny być zabezpieczone przed sfałszowaniem, w szczególności w następujący sposób: na każdym z bonów winien znaleźć się indywidualny numer, termin i miejsce realizacji, pieczęć z siedzibą Wykonawcy oraz pieczęć i podpis pracownika upoważnionego do wystawienia bonu.
11. Koszt wykonania, zabezpieczenia przed fałszowaniem oraz dostawy bonów ponosi Wykonawca.
II. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego:
Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej – wszystkie materiały niezbędne do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca.
III. Dodatkowe informacje:
1. Miejsca dostawy bonów oraz osoby do kontaktu:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kcyni
ul. Libelta 28
89-240 Kcynia
Pani Magdalena Kowalczyk, tel.: 52 384 76 78, biuro nr 7.
2. Zastrzeżenie:
Z uwagi na fakt dofinansowania zamówienia ze środków nie znajdujących się w gestii Zamawiającego istnieje możliwość, że środki te nie zostaną przyznane lub zostaną przyznane w wysokości niższej od zakładanej.
W takiej sytuacji Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu realizacji umowy bądź rozwiązania jej przed wskazanym terminem, jeśli, mimo podjętych starań, nie uda się pozyskać brakujących środków.
|
Cpv glowny przedmiot |
30199750-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą: - wykazać wykonanie równoważnych dostaw (tzn. bonów towarowych na zakup towarów pierwszej potrzeby, tj. żywności i środków higieny osobistej) w ilości nie mniejszej niż 2 (dwie) dostawy w ciągu ostatnich trzech lat, każda o wartości podobnej do (lub większej od) wartości oferty Wykonawcy składanej w przedmiotowym postępowaniu – za wartość podobną Zamawiający uzna wykonaną dostawę bonów o wartości +/-20% wartości oferty Wykonawcy składanej w przedmiotowym postępowaniu, liczonej wg szacunkowej planowanej ilości, tj. 8 328 sztuk;
- dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 1 SIWZ,
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 1 SIWZ,
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 1 SIWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa: zamiast dokumentów, o których mowa w lit. b i c, dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Zamawiający wykorzysta do oceny spełnienia tego warunku oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VIII ppkt 1 lit. b SIWZ, z zastrzeżeniem lit. b i c,
b) wykaz wykonanych (lub obecnie wykonywanych) dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i podmiotów, na rzecz których były wykonane (są wykonywane) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 5) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 2 lit. b tiret pierwsze SIWZ,
c) oświadczenia podmiotów, o których mowa w pkt. IV ppkt 3 SIWZ, stwierdzające, że udostępniają Wykonawcy swoje zasoby osobowe niezbędne do realizacji zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli działają przez pełnomocnika,
b) ponadto Wykonawcy zobowiązani są złożyć – na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy i w terminie tam wskazanym – oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik nr 3) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 1 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w szczególności w zakresie:
a) zmiany, wprowadzenia bądź rezygnacji z wykonania umowy z udziałem podwykonawców,
b) zmiany ilości dostarczanych bonów, w szczególności z uwagi na: zmianę ilości świadczeniobiorców i wysokości pobieranych przez nich zasiłków – w zakresie określonym w §1 ust. 2 i 3 bądź na pozyskanie dofinansowania do realizowanego zamówienia publicznego w wysokości niższej od zakładanej,
c) zmiany ilości punktów handlowych na terenie Gminy Kcynia akceptujących bony Wykonawcy.
3. Każda zmiana umowy, jeżeli nie wynika z inicjatywy Zamawiającego, wymaga jego akceptacji.
|
IV 4 4 data |
2018-10-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 5 okres |
30
|