| GuidZP400 | 
						
															86fcdfb9-2ed3-4cce-9ea7-3f12bbebd25b
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															653152-N-2018
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Krajowa Szkoła Skarbowości 
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															366664067
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															Okrzei
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															4
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Warszawa
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															03-710 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															mazowieckie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															22 670 11 82
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															22 619 51 27
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															slawomir.nosowski@mz.mofnet.gov.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.kss.gov.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | 
						
															jednostka podległa Ministrowi Finansów
													 | 
					
							                							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															publikowane są wyłącznie informacje i dokumenty wymagane w ustawie Pzp
													 | 
					
							                							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															www.kss.gov.pl
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Forma pisemna
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Krajowa Szkoła Skarbowości, 03-710 Warszawa, ul. Okrzei 4.
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (warzyw i owoców)  do Filii Krajowej Szkoły Skarbowości  w Otwocku i Białobrzegach.
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															0301.ELZ.260.1.18.2018
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy podzielone na czesci | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (warzyw i owoców) do Filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku i Białobrzegach. Szczegółowy wykaz asortymentu określony został w załącznikach nr 1A i 1B do formularza oferty.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															15300000-1
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Data rozpoczecia | 
						
															2019-01-01T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                									
						| Data zakonczenia | 
						
															2019-12-31T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę mięsa i wędlin o wartości: a) dla części I zamówienia nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto*, dla jednej dostawy, b)	dla części II zamówienia nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto*, dla jednej dostawy.
*Wykonawca składając ofertę na dwie części zamówienia może wykazać dla każdej części zamówienia tę samą dostawę o wartości nie niższej niż 80 000 zł brutto. Przez wartość 1 dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych dostaw w ramach 1 umowy.
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															2)	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda wykazu dostaw (w formie oryginału, zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik do SIWZ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia opisanego w pkt 5.2 ppkt 3) SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny 
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (w formie oryginału). W przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę dostaw obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku doświadczenia, Wykonawca powinien podać całkowitą wartość do-staw oraz podać wartość dostaw w zakresie wymaganym warunkiem.
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy:
1)  zmiany wartości umowy  przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r., poz. 1221),
2)	zmiana terminu realizacji Umowy wynikająca z działania siły wyższej, o której mowa  w § 7 Umowy.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2018-12-05T00:00:00+01:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															14:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 | 
					
							                							                									
									
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					1
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (warzyw i owoców) do Filii KSS w Otwocku ul. Kolorowa 13
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					15300000-1
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data rozpoczecia | 
									
																					2019-01-01T00:00:00+01:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 
									
																					2019-12-31T00:00:00+01:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (warzyw i owoców) do Filii Krajowej Szkoły Skarbowości  w Otwocku. Szczegółowy wykaz asortymentu określony został w załącznikach nr 1A  do formularza oferty.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					2
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (artykułów ogólnospożywczych) do Filii KSS w Białobrzegach ul. Wczasowa 50 (gm. Nieporęt).
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					15300000-1
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data rozpoczecia | 
									
																					2019-01-01T00:00:00+01:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik data zakonczenia | 
									
																					2019-12-31T00:00:00+01:00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (artykułów ogólnospożywczych) do Filii KSS w Białobrzegach ul. Wczasowa 50 (gm. Nieporęt). Szczegółowy wykaz asortymentu określony został w załączniku  nr 1B do formularza oferty.
																			 | 
								
														
						|   |   |