GuidZP400 |
e113c450-ef42-440d-b4dc-73910dd340f7
|
Biuletyn |
654436-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
|
Regon |
28875100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. dr K. Jaczewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20954
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-81 72-44-360
|
Zamawiajacy fax |
081 746-71-55
|
Zamawiajacy email |
dzp@spsk4.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.spsk4.lublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spsk4.lublin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wersji pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurier A
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
_Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 , ul. dr K. Jaczewskiego 8, 20-954 Lublin - Kancelaria Ogólna na I piętrze (pok. 106)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH – 2 zadania
|
Numer referencyjny |
EDZ.242.111/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH – 2 zadania
wg następującego asortymentu szczegółowo wyspecyfikowanego w załącznikach:
Zadanie nr 1 Artykuły ogólnobiurowe
Zadanie nr 2 Płyty CD/DVD
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania
oceny tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie
oszczędnościowo – kredytowej lub zdolność kredytową na łączną kwotęw przypadku składania oferty na oba zadania - co najmniej 34 000,00 zł, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania - w wysokości co najmniej dla poszczególnych zadań:
Nr zadania Poziom warunku (zł)
1. 25 000,00
2. 9 000,00
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego
zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2)
Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w pkt. 1) wystąpi
wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub
sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności
przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (uwzględniające co
najmniej informacje podane w ppkt. lit. c); b) Zamawiający oceni, czy
udostępniane Wykonawcy przez podmioty trzecie zdolności techniczne lub
zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie
przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy
nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art.
24 ust. 1 pkt 13 – 22 i ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; c) Z zobowiązania lub innych
dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi
bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych
wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego
podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres
udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa towarów stanowiących przedmiot postępowania (nie wymaga się, aby zamówienie obejmowało wszystkie produkty wymienione w załącznikach nr 1-2, a dodatkowo w zakresie zadania nr 1 – musi to być nie mniej niż dziesięć różnych produktów wskazanych w Załączniku nr 1) o wartości nie mniejszej 94 000,00 PLN w przypadku składania oferty na oba zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania – w wysokości co najmniej dla poszczególnych zadań:
Nr zadania Poziom warunku (zł)
1. 70 000,00
2. 24 000,00
W przypadku
Wykonawców podających wartości w innych walutach niż PLN, Zamawiający
przeliczy wartość według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano
ogłoszenie o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu,
Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, przyjęty zostanie kurs
przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem
publikacji ogłoszenia o zamówieniu. 2. Potencjał podmiotu trzeciego: 1)
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego
zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lubzawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2)
Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w pkt. 1) wystąpi
wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub
sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności
przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (uwzględniające co
najmniej informacje podane w ppkt. lit. c); b) Zamawiający oceni, czy
udostępniane Wykonawcy przez podmioty trzecie zdolności techniczne lub
zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie
przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy
nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art.
24 ust. 1 pkt 13 – 22 i ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; c) Z zobowiązania lub innych
dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi
bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych
wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego
podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres
udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Zamawiający wymaga od
wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji
zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu
tych osób:
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1
ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem
terminu składania ofert. 2) Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, 2.1.
dowodami, o których mowa w pkt. 2) są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 3 do SIWZ);
2) kosztorys ofertowy - uwzględniający co najmniej:
a) nazwę handlową przedmiotu zamówienia, jego producenta (uzupełniająco jeżeli występują - zaleca się podanie nazwy własnej i oznaczeń katalogowych),
b) wielkość zamówienia w sztukach elementów, dla których w SIWZ określono zapotrzebowanie ilościowe *)
c) cenę jednostkową netto poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, dla których określono zapotrzebowanie ilościowe **)
d) stawkę podatku VAT
e) wartość pozycji asortymentowej netto i brutto oraz łącznie dla każdego z pakietów
3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – również pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ).
jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w zakresie analogicznym jak Wykonawca) oraz spełnienia (w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) warunków udziału w postępowaniu
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków:
a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy;
b) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT – cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto,
c) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta – przy niezmienionym produkcie.
d) w przypadku nie wyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania - strony mogą przedłużyć niniejszą umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy.
6.Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez stronę wnioskującą. Zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen brutto przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|