Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT

Data publikacji 2018-11-28
Data zakończenia 2018-12-10 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Hajnówka
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653946-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000, 336928005, 331413247, 331815007, 331815203
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT do SP ZOZ w Hajnówce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zamieszczony w Załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy. Nazwa i kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przedmiot główny:
33692800-5 roztwory do dializy
33181520-3 wyroby do dializy nerkowej
33141630-5 filtry osocza krwi
33141324-7 igły do dializy
33181200-4 filtry do dializy
33181500-7 wyroby do terapii nerkowej
2. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być nowy, z minimalnym terminem ważności 8 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny i po dostarczeniu Zamawiającemu, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, a także posiada aktualne polskie i obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty / świadectwa rejestracyjne oraz pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym - wydane przez Ministra Zdrowia lub wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji (od 1 maja 2011) ustawa z dnia 18 marca 2011 r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz.U. 2016r. poz. 1718), które Wykonawca okaże Zamawiającemu na każde jego wezwanie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 88514086-d533-410c-b264-649c71cf950d
Biuletyn 653946-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 5058250000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Doc. Adama Dowgirda
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Hajnówka
Zamawiajacy kod pocztowy 17200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 684 26 79
Zamawiajacy fax 85 684 26 79
Zamawiajacy email spzoz@onet.eu
Adres strony url http://spzoz.hajnowka.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Zakup i dostawa materiałów eksplotacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie -ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą albo przesyłką kurierską
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce (Sekretariat) ul. Doc. Adama Dowgirda 9 17-200 Hajnówka
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT
Numer referencyjny 2018/PN/SD/01
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT do SP ZOZ w Hajnówce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zamieszczony w Załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy. Nazwa i kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przedmiot główny: 33692800-5 roztwory do dializy 33181520-3 wyroby do dializy nerkowej 33141630-5 filtry osocza krwi 33141324-7 igły do dializy 33181200-4 filtry do dializy 33181500-7 wyroby do terapii nerkowej 2. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być nowy, z minimalnym terminem ważności 8 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny i po dostarczeniu Zamawiającemu, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, a także posiada aktualne polskie i obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty / świadectwa rejestracyjne oraz pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym - wydane przez Ministra Zdrowia lub wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji (od 1 maja 2011) ustawa z dnia 18 marca 2011 r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz.U. 2016r. poz. 1718), które Wykonawca okaże Zamawiającemu na każde jego wezwanie.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6. W celu dokonania oceny oferty w zakresie przedmiotowym, Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: - świadectwa dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 maja 2010 r. (Dz.U.2017r., poz. 211 t.j. z dnia 2017.02.03) i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych, - ulotek, katalogów lub folderów (przedmiotu zamówienia), zawierających dokładny i jednoznaczny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wszystkich bez wyjątku parametrów, których wymaga Zamawiający w treści SIWZ (Załączniki Nr 2 do SIWZ), - w celu weryfikacji zgodności oferty z wymogami SIWZ, Zamawiający może żądać próbek. Próbki dołączone do testowania są materiałem zużywalnym i nie podlegają zwrotowi po zakończeniu postępowania.
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy Załącznik nr 2 - Formularz asortymentowo-cenowy Załącznik nr 3 - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania Załącznik nr 4 - Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej. Załącznik nr 5 - Wzór umowy Załącznik nr 6 – Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyłączeniem sytuacji przewidzianej w pkt 1, 2, 3, 4 i 5. 1) Ceny jednostkowe mogą ulec zmianie zgodnie z warunkami SIWZ wyłącznie na skutek zaistnienia możliwości obniżenia cen (zmiany korzystne dla Zamawiającego– promocje, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy), 2) W przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: zmiany dotyczące danych obydwu stron umowy w tym zmiany adresowe, zmiany w nazwie firmy, zmiany rachunku bankowego, itp., przy czym zmiany te nie mogą prowadzić do zmian podmiotowych. 3) W przypadku zmiany polegającej na zamianie jeszcze niewykorzystanego asortymentu, przewidzianego niniejszą umową, na inny asortyment z tej umowy, który został już wykorzystany, z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie. Zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, na wniosek Zamawiającego. 4) W przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w umowie w okresie, na jaki umowa została zawarta, okres ten może ulec przedłużeniu na wniosek Zamawiającego o czas określony, nie dłuższy jednak niż kolejne 3 miesiące. 5) W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku, lub wprowadzenia unowocześnionej, lepszej wersji produktu, dopuszcza się zmianę na inny produkt o tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie.
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda 9, tel. 85 682 92 02, fax. 85684 26 79; e-mail: spzoz@hajnowka.pl 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Hajnówce jest Pan Dariusz Drywulski, kontakt: adres e-mail: iod@spzoz.hajnowka.pl, telefon 85 682 92 35; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „ Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT”, znak sprawy 2018/PN/SD/01, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego: 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz.1986), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33692800-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Linie krwi do aparatu do leczenia hemodializą firmy GAMBRO modele AK 95, AK 96, AK 98 i firmy Fresenius model 4008 Specyfikacja: - pakowane w komplecie w jednym opakowaniu; komplet zawiera: żyłę, tętnicę, worek do płukania, łącznik żyła – tętnica, igłę do butelek, zaciski na części żylnej i tętniczej, dwa jeziorka żylne i tętnicze, dwa czujniki żylny i tętniczy - dodatkowe porty do iniekcji w jeziorku żylnym; - porty do podawania leków z zaciskami Luer w jeziorku żylnym; - przewody linii tętniczych i żylnych wykonane z wysokiej jakości tworzywa, nie ulegającego zmianom pod wpływem temperatury, nie ulegającego odkształceniom i załamaniom na wszystkich odcinkach linii, - poprzeczkę (łącznik) segmentu pompy krwi ułatwiający zakładanie linii na pompie. (średnica wewnętrzna modułu pompy krwi do 8 mm, zewnętrzna do 12 mm)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 1B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33692800-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Linie krwi do aparatu do leczenia hemodializą firmy Braun Model HD DIALOG WERSJA (A+) Specyfikacja: - pakowane w komplecie w jednym opakowaniu; komplet zawiera: żyłę, tętnicę, worek do płukania, łącznik żyła – tętnica, igłę do butelek, zaciski na części żylnej i tętniczej, dwa jeziorka żylne i tętnicze, trzy czujniki: żylny, tętniczy i czujnik wykrzepniania krwi PBE. - dodatkowe porty do iniekcji w jeziorku żylnym; - porty do podawania leków z zaciskami Luer w jeziorku żylnym; - przewody linii tętniczych i żylnych wykonane z wysokiej jakości tworzywa, nie ulegającego zmianom pod wpływem temperatury, nie ulegającego odkształceniom i załamaniom na wszystkich odcinkach linii.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141324-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Igła dotętnicza do hemodializy 16G szt. 7000 Igła dożylna do hemodializy 16G szt. 7000 Igła dotętnicza do hemodializy 18G szt. 200 Igła dożylna do hemodializy 18G szt. 200
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 3A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Poliuretanowy zestaw do hemodializy z potrójnym światłem o średnicy nie mniejszym niż 12 Fr szt. 20
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 3B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Igły do nakłucia naczynia typu Y szt. 50 Rozszerzacze szt. 50 Prowadnik nitinolowy szt. 50
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 3C
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do hemodializy dwukanałowy permanentny (długość w zależności od potrzeb) o średnicy 14,5 Fr wykonany z carbothanu szt. 20
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 3D
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Poliuretanowy zestaw do hemodializy dwukanałowy z końcówkami i zastawkami hemostatycznymi (dł. w zależności od potrzeb), igła w zestawie typu Y z końcówkami wygiętymi o średnicy nie mniejszej niż 13 Fr szt. 70 Poliuretanowy zestaw do hemodializy dwukanałowy z końcówkami i zastawkami hemostatycznymi (dł. w zależności od potrzeb), igła w zestawie typu Y z końcówkami prostymi o średnicy nie mniejszej niż 13 Fr szt. 70
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 3E
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kateter do hemodializy dwudrożny z końcówkami i zastawkami hemostatycznymi z końcówkami wygiętymi (długość w zależności od potrzeb) szt. 30 Kateter do hemodializy dwudrożny z końcówkami i zastawkami hemostatycznymi z końcówkami prostymi (długość w zależności od potrzeb) szt. 20
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kapsuła dwuwęglanowa o poj. 650 – 720 gram do nerek „Gambro AK 95”, "Dialog" firmy Braun, Model HD Dialog wersja A+ firmy Braun szt. 6000 Koncentrat składnik „kwaśny” do kapsuły o składzie elektrolitowym w zależności od potrzeb* do „Gambro AK 95”, "Dialog" firmy Braun, Model HD Dialog wersja A+ firmy Braun opak.a 10 l. 5550 Zapotrzebowanie na poszczególne składy koncentratu będzie zależało od rzeczywistych potrzeb zamawiającego: "* Na: 138,0 K:2,0 Ca: 1,25 Mg: 0,50 Cl: 108,5 Octan: 3,0 HCO3: 32,0 Glukoza:0 Na: 138,0 K:2,0 Ca: 1,25 Mg : 0,50 Cl: 108,5 Octan: 3,0 HCO3: 32,0 glukoza: 1,5g/l Na: 138,0 K:3,0 Ca: 1,25 Mg: 0,50 Cl: 109,5 Octan: 3,0 HCO3: 32,0 Glukoza: 1,5g/l Na: 137,0 K: 3,0 Ca: 1,25 Mg: 0,50 Cl: 108,5 Octan: 2,0 HCO3: 33,0 Glukoza: 0 "
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dializatory z błoną syntetyczną niskoprzepływowe typu „Low-Flux” sterylizowane parą wodną Dializator o powierzchni 1,6– 1,7 m² szt. 6000 Dializator o powierzchni 1,8 – 2,1 m² , klirens fosforanów nie mniejszy niż 210 ml/min., Qb=300ml, Qd=500ml, objetość wypełnienia dializatora nie więcej niż 95 ml szt. 2000
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 6A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33692800-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Płyny i zestawy do Prismaflex. Płyn dializacyjny o zawartości K+ 2 mmol/L opakowanie worek a’5 L do aparatu Primaflex szt. 200 Płyn dializacyjny o zawartości K+ 4 mmol/L opakowanie worek a’5 L do aparatu Primaflex szt. 200 Zestaw do zabiegów nerkozastępczych typu ST 150 z workiem ściekowym a' 9 L, kompatybilny z aparatem Primaflex szt. 150
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 6B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33692800-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sprzęt jednorazowy dedykowany do aparatu typu Prismaflex do zabiegów z cytrynianem Dren do podawania wapnia kompatybilny z zestawem do zabiegów zabiegów CRRT z użyciem cytrynianów do aparatu Prismaflex szt. 100 Płyn substytucyjny z zawartością cytrynianu, kompatybilny z aparatem Prismaflex; worek 5 litr. O zawartości cytrynianów 18 mmol/l. szt. 700 Płyn dializacyjny bezwapniowy kompatybilny z aparatem Prismaflex stosowany wraz z płynem substytucyjnym z zawartością cytrynianów 18 mmol/l; worek dwukomorowy 5 litr. szt. 700 Płyn substytucyjny worek dwukomorowy 5 litr. Skład: sód 140 mmol/l, wapń 1,25 mmol/l, wodorowęglan 30 mmol/l, fosforany 1,2 mmol/l, magnez 0,6 mmol/l, chlorki 115,9 mmol/l. szt. 700
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)