GuidZP400 |
88514086-d533-410c-b264-649c71cf950d
|
Biuletyn |
653946-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
5058250000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Doc. Adama Dowgirda
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Hajnówka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
17200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 684 26 79
|
Zamawiajacy fax |
85 684 26 79
|
Zamawiajacy email |
spzoz@onet.eu
|
Adres strony url |
http://spzoz.hajnowka.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Zakup i dostawa materiałów eksplotacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie -ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą albo przesyłką kurierską
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce (Sekretariat) ul. Doc. Adama Dowgirda 9 17-200 Hajnówka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT
|
Numer referencyjny |
2018/PN/SD/01
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT do SP ZOZ w Hajnówce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zamieszczony w Załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy. Nazwa i kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przedmiot główny:
33692800-5 roztwory do dializy
33181520-3 wyroby do dializy nerkowej
33141630-5 filtry osocza krwi
33141324-7 igły do dializy
33181200-4 filtry do dializy
33181500-7 wyroby do terapii nerkowej
2. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być nowy, z minimalnym terminem ważności 8 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny i po dostarczeniu Zamawiającemu, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, a także posiada aktualne polskie i obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty / świadectwa rejestracyjne oraz pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym - wydane przez Ministra Zdrowia lub wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji (od 1 maja 2011) ustawa z dnia 18 marca 2011 r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz.U. 2016r. poz. 1718), które Wykonawca okaże Zamawiającemu na każde jego wezwanie.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6. W celu dokonania oceny oferty w zakresie przedmiotowym, Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
- świadectwa dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 maja 2010 r. (Dz.U.2017r., poz. 211 t.j. z dnia 2017.02.03) i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych,
- ulotek, katalogów lub folderów (przedmiotu zamówienia), zawierających dokładny i jednoznaczny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wszystkich bez wyjątku parametrów, których wymaga Zamawiający w treści SIWZ (Załączniki Nr 2 do SIWZ),
- w celu weryfikacji zgodności oferty z wymogami SIWZ, Zamawiający może żądać próbek. Próbki dołączone do testowania są materiałem zużywalnym i nie podlegają zwrotowi po zakończeniu postępowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 - Formularz asortymentowo-cenowy
Załącznik nr 3 - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 4 - Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej.
Załącznik nr 5 - Wzór umowy
Załącznik nr 6 – Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyłączeniem sytuacji przewidzianej w pkt 1, 2, 3, 4 i 5.
1) Ceny jednostkowe mogą ulec zmianie zgodnie z warunkami SIWZ wyłącznie na skutek zaistnienia możliwości obniżenia cen (zmiany korzystne dla Zamawiającego– promocje, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy),
2) W przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: zmiany dotyczące danych obydwu stron umowy w tym zmiany adresowe, zmiany w nazwie firmy, zmiany rachunku bankowego, itp., przy czym zmiany te nie mogą prowadzić do zmian podmiotowych.
3) W przypadku zmiany polegającej na zamianie jeszcze niewykorzystanego asortymentu, przewidzianego niniejszą umową, na inny asortyment z tej umowy, który został już wykorzystany, z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie. Zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, na wniosek Zamawiającego.
4) W przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w umowie w okresie, na jaki umowa została zawarta, okres ten może ulec przedłużeniu na wniosek Zamawiającego o czas określony, nie dłuższy jednak niż kolejne 3 miesiące.
5) W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku, lub wprowadzenia unowocześnionej, lepszej wersji produktu, dopuszcza się zmianę na inny produkt o tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie.
|
IV 4 4 data |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda 9,
tel. 85 682 92 02, fax. 85684 26 79; e-mail: spzoz@hajnowka.pl
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Hajnówce jest Pan Dariusz Drywulski,
kontakt: adres e-mail: iod@spzoz.hajnowka.pl, telefon 85 682 92 35;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „ Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT”, znak sprawy 2018/PN/SD/01, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego:
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz.1986), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1A
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33692800-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Linie krwi do aparatu do leczenia hemodializą firmy GAMBRO modele AK 95, AK 96, AK 98 i firmy Fresenius model 4008
Specyfikacja:
- pakowane w komplecie w jednym opakowaniu;
komplet zawiera: żyłę, tętnicę, worek do płukania, łącznik żyła – tętnica, igłę do butelek,
zaciski na części żylnej i tętniczej, dwa jeziorka żylne i tętnicze, dwa czujniki żylny i tętniczy
- dodatkowe porty do iniekcji w jeziorku żylnym;
- porty do podawania leków z zaciskami Luer w jeziorku żylnym;
- przewody linii tętniczych i żylnych wykonane z wysokiej jakości tworzywa, nie ulegającego
zmianom pod wpływem temperatury, nie ulegającego odkształceniom i załamaniom na
wszystkich odcinkach linii,
- poprzeczkę (łącznik) segmentu pompy krwi ułatwiający zakładanie linii na pompie.
(średnica wewnętrzna modułu pompy krwi do 8 mm, zewnętrzna do 12 mm)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33692800-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Linie krwi do aparatu do leczenia hemodializą firmy Braun Model HD DIALOG WERSJA (A+)
Specyfikacja:
- pakowane w komplecie w jednym opakowaniu;
komplet zawiera: żyłę, tętnicę, worek do płukania, łącznik żyła – tętnica, igłę do butelek,
zaciski na części żylnej i tętniczej, dwa jeziorka żylne i tętnicze, trzy czujniki: żylny, tętniczy i czujnik wykrzepniania krwi PBE.
- dodatkowe porty do iniekcji w jeziorku żylnym;
- porty do podawania leków z zaciskami Luer w jeziorku żylnym;
- przewody linii tętniczych i żylnych wykonane z wysokiej jakości tworzywa, nie ulegającego
zmianom pod wpływem temperatury, nie ulegającego odkształceniom i załamaniom na
wszystkich odcinkach linii.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141324-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Igła dotętnicza do hemodializy 16G szt. 7000
Igła dożylna do hemodializy 16G szt. 7000
Igła dotętnicza do hemodializy 18G szt. 200
Igła dożylna do hemodializy 18G szt. 200
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3A
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181500-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Poliuretanowy zestaw do hemodializy z potrójnym światłem o średnicy nie mniejszym niż 12 Fr szt. 20
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181500-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Igły do nakłucia naczynia typu Y szt. 50
Rozszerzacze szt. 50
Prowadnik nitinolowy szt. 50
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3C
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181520-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do hemodializy dwukanałowy permanentny (długość w zależności od potrzeb) o średnicy 14,5 Fr wykonany z carbothanu szt. 20
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3D
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181520-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Poliuretanowy zestaw do hemodializy dwukanałowy z końcówkami i zastawkami hemostatycznymi (dł. w zależności od potrzeb), igła w zestawie typu Y z końcówkami wygiętymi o średnicy nie mniejszej niż 13 Fr szt. 70
Poliuretanowy zestaw do hemodializy dwukanałowy z końcówkami i zastawkami hemostatycznymi (dł. w zależności od potrzeb), igła w zestawie typu Y z końcówkami prostymi o średnicy nie mniejszej niż 13 Fr szt. 70
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3E
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181500-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kateter do hemodializy dwudrożny z końcówkami i zastawkami hemostatycznymi z końcówkami wygiętymi (długość w zależności od potrzeb) szt. 30
Kateter do hemodializy dwudrożny z końcówkami i zastawkami hemostatycznymi z końcówkami prostymi (długość w zależności od potrzeb) szt. 20
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181500-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kapsuła dwuwęglanowa o poj. 650 – 720 gram do nerek „Gambro AK 95”, "Dialog" firmy Braun, Model HD Dialog wersja A+ firmy Braun szt. 6000
Koncentrat składnik „kwaśny” do kapsuły o składzie elektrolitowym w zależności od potrzeb* do „Gambro AK 95”, "Dialog" firmy Braun, Model HD Dialog wersja A+ firmy Braun opak.a 10 l. 5550
Zapotrzebowanie na poszczególne składy koncentratu będzie zależało od rzeczywistych potrzeb zamawiającego:
"* Na: 138,0 K:2,0 Ca: 1,25 Mg: 0,50 Cl: 108,5 Octan: 3,0 HCO3: 32,0 Glukoza:0
Na: 138,0 K:2,0 Ca: 1,25 Mg : 0,50 Cl: 108,5 Octan: 3,0 HCO3: 32,0 glukoza: 1,5g/l
Na: 138,0 K:3,0 Ca: 1,25 Mg: 0,50 Cl: 109,5 Octan: 3,0 HCO3: 32,0 Glukoza: 1,5g/l
Na: 137,0 K: 3,0 Ca: 1,25 Mg: 0,50 Cl: 108,5 Octan: 2,0 HCO3: 33,0 Glukoza: 0
"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181520-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dializatory z błoną syntetyczną niskoprzepływowe typu „Low-Flux” sterylizowane parą wodną
Dializator o powierzchni 1,6– 1,7 m² szt. 6000
Dializator o powierzchni 1,8 – 2,1 m² , klirens fosforanów nie mniejszy niż 210 ml/min., Qb=300ml, Qd=500ml, objetość wypełnienia dializatora nie więcej niż 95 ml szt. 2000
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6A
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33692800-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Płyny i zestawy do Prismaflex.
Płyn dializacyjny o zawartości K+ 2 mmol/L opakowanie worek a’5 L do aparatu Primaflex szt. 200
Płyn dializacyjny o zawartości K+ 4 mmol/L opakowanie worek a’5 L do aparatu Primaflex szt. 200
Zestaw do zabiegów nerkozastępczych typu ST 150 z workiem ściekowym a' 9 L, kompatybilny z aparatem Primaflex szt. 150
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33692800-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt jednorazowy dedykowany do aparatu typu Prismaflex do zabiegów z cytrynianem
Dren do podawania wapnia kompatybilny z zestawem do zabiegów zabiegów CRRT z użyciem cytrynianów do aparatu Prismaflex szt. 100
Płyn substytucyjny z zawartością cytrynianu, kompatybilny z aparatem Prismaflex; worek 5 litr. O zawartości cytrynianów 18 mmol/l. szt. 700
Płyn dializacyjny bezwapniowy kompatybilny z aparatem Prismaflex stosowany wraz z płynem substytucyjnym z zawartością cytrynianów 18 mmol/l; worek dwukomorowy 5 litr. szt. 700
Płyn substytucyjny worek dwukomorowy 5 litr. Skład: sód 140 mmol/l, wapń 1,25 mmol/l, wodorowęglan 30 mmol/l, fosforany 1,2 mmol/l, magnez 0,6 mmol/l, chlorki 115,9 mmol/l. szt. 700
|
| |