Sukcesywna dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku

Data publikacji 2018-11-28
Data zakończenia 2018-12-06 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 653108-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku w ramach 7 pakietów, szczegółowo opisanych w zał. nr 1B do SIWZ pn. Formularz cenowy.
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia (zwany dalej również towarem) częściami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie jednakże nie dłuższym niż 4 dni od daty złożenia zamówienia (w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
3. Zamawiający składać będzie zamówienie faksem lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić niezwłocznie każde zamówienie faksem na nr +48 12/431-28-98 lub e-mailem na adres: apteka@dzieciecyszpital.pl.
4. Dostawy ubezpieczonego towaru wraz z wniesieniem i rozładowaniem towaru odbywać się będą na koszt wykonawcy, który należy uwzględnić w cenie oferty.
5. Miejsce dostaw: Dział Farmacji w siedzibie Zamawiającego.
6. Oferowany sprzęt musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych.
7. Ilość podana w załączniku nr 1B do SIWZ, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy, jednak nie więcej niż do 30 % ilości określonej w załączniku w ramach każdego z pakietów, w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, którym podawany jest towar. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Ilekroć w opisie zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ (w tym załączniku nr 1B), bądź też przewiduje rozwiązania o parametrach wyższych niż wymagane przez Zamawiającego – wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność. W szczególności wymaga się od Wykonawcy aby skład jakościowy i ilościowy substancji czynnych odpowiadał wymaganiom zawartym w niniejszej SIWZ.
9. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu o które towar został dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców w trakcie trwania umowy o przedłożenie charakterystyk oferowanych towarów oraz dokumentów dopuszczających oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie Polski.
11. Okres przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest Wykonawca przez okres ważności.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7ef88a35-1f20-4021-966d-de8905a410c8
Biuletyn 653108-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika
Regon 000298583
Zamawiajacy adres ulica ul. Strzelecka
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-503
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 6198601
Zamawiajacy fax 12 6198668
Zamawiajacy email zp@dzieciecyszpital.pl
Adres strony url www.dzieciecyszpital.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzieciecyszpital.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzieciecyszpital.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2, 31-503 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku
Numer referencyjny DZP.271-10/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku w ramach 7 pakietów, szczegółowo opisanych w zał. nr 1B do SIWZ pn. Formularz cenowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia (zwany dalej również towarem) częściami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie jednakże nie dłuższym niż 4 dni od daty złożenia zamówienia (w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 3. Zamawiający składać będzie zamówienie faksem lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić niezwłocznie każde zamówienie faksem na nr +48 12/431-28-98 lub e-mailem na adres: apteka@dzieciecyszpital.pl. 4. Dostawy ubezpieczonego towaru wraz z wniesieniem i rozładowaniem towaru odbywać się będą na koszt wykonawcy, który należy uwzględnić w cenie oferty. 5. Miejsce dostaw: Dział Farmacji w siedzibie Zamawiającego. 6. Oferowany sprzęt musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. 7. Ilość podana w załączniku nr 1B do SIWZ, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy, jednak nie więcej niż do 30 % ilości określonej w załączniku w ramach każdego z pakietów, w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, którym podawany jest towar. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Ilekroć w opisie zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ (w tym załączniku nr 1B), bądź też przewiduje rozwiązania o parametrach wyższych niż wymagane przez Zamawiającego – wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność. W szczególności wymaga się od Wykonawcy aby skład jakościowy i ilościowy substancji czynnych odpowiadał wymaganiom zawartym w niniejszej SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu o które towar został dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców w trakcie trwania umowy o przedłożenie charakterystyk oferowanych towarów oraz dokumentów dopuszczających oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie Polski. 11. Okres przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdej dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest Wykonawca przez okres ważności.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ. 2. wypełniony i podpisany Formularz cenowy – zgodnie z załączaniem nr 1B do SIWZ. 3. Stosowne Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5. Wypełnione i podpisane oświadczenia, o którym mowa w pkt. w pkt 6.1. i 6.2. SIWZ. 6. Dowody, o których mowa w pkt. 6.2.1. SIWZ (jeżeli dotyczy)
Czy wadium 1
Wadium 8.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi w zakresie: - pakietu nr 1 - 1 450,00 PLN, - pakietu nr 2 - 340,00 PLN, - pakietu nr 3 - 540,00 PLN, - pakietu nr 4 - 1 870,00 PLN, - pakietu nr 5 - 1 310,00 PLN, - pakietu nr 6 - 280,00 PLN, - pakietu nr 7 - 50,00 PLN. W przypadku złożenia oferty częściowej wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. Jeżeli wysokość wniesionego wadium będzie niższa niż suma wynikająca z poszczególnych części zamówienia, zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione w wymaganej wysokości. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:, 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018.110 t.j. ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Pekao SA 06 1240 4689 1111 0000 5143 2083 z dopiskiem: „Wadium DZP.271-10/18 pakiet nr …..” 4. Zaleca się aby Wykonawca dołączył do oferty dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania wymaganej kwoty na rachunku zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w punkcie 8.2.2-8.2.5 wykonawca może dołączyć do oferty kopię gwarancji bądź poręczenia (kserokopia dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie). Zamawiający zaleca niniejszą kopię dokumentu zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą. Oryginał dokumentu gwarancji bądź poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2 (pok. nr 5). Zamawiający zaleca niniejszy oryginał dokumentu zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć, by była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania dokumentu. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 6.1. być wystawione na Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika w Krakowie, 31-503 Kraków, ul. Strzelecka 2, 6.2. zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp, 6.3. okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokona zwrotu wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z §12 projektu umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) Strony przewidują możliwość zmiany postanowień umowy na następujących warunkach: 1) w przypadku zaprzestania produkcji lub wstrzymania w obrocie i stosowaniu odpowiedniego towaru objętego przedmiotem umowy - zastąpienie tego towaru przez Wykonawcę innym o identycznych właściwościach i cenie nie wyższej niż o 5% w stosunku do ceny zastępowanego, 2) w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta - zmianę cen jednostkowych produktów objętych umową z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, 3) w przypadku zmiany osób upoważnionych, o których mowa w §11, 4) w przypadku zmian cen urzędowych, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, zmiany cen następują automatycznie stosownie do tych zmian, 5) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, 6) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonej w niniejszej umowie, w oparciu o wskaźnik wzrostu minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej, wynikający z obowiązujących przepisów prawa, 7) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 8) w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 6 PZP poprzez zmianę wartości jak i możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy. 2. W przypadku, gdy strony nie dojdą do porozumienia w zakresie zmian cen towarów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) i 2), zakres umowy ulega odpowiedniemu zmniejszeniu. 3. W przypadkach, o którym mowa w ust. 1 pkt. 5), 6) i 7) Strona umowy, która powołuje się na zaistniałą zmianę zobowiązana jest wykazać drugiej Stronie: 1) Że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, oraz 2) o jaką dokładnie wartość zmienią się koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt. 5), 6) i 7) obowiązywać będą od pierwszego dnia miesiąca, następującego po miesiącu, w którym weszła w życie ta zmiana, pod warunkiem pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę zamiaru dokonania zmian umowy w związku ze zmianą przedmiotowych przepisów. Zmiany te zostaną dokonane, jeżeli będę one miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Ciężar udowodnienia tego faktu oraz wykazania zmienionej wartości wynagrodzenia leży wyłącznie po stronie Wykonawcy 5. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt. 3-8 następują w formie pisemnych aneksów.
IV 4 4 data 2018-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET NR 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku - zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ pakiet nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET NR 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku - zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ pakiet nr 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET NR 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku - zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ pakiet nr 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET NR 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku - zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ pakiet nr 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET NR 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku - zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ pakiet nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PAKIET NR 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis DOSTAWA: Filtr infuzyjny z poram o wielkości 0,2 mcm z membraną Supor(PES) bez ładunków, niski poziom wiązania białka i niezależnym od pozycji filtra systemem odpowietrzania. Do stosowania z ciśnieniowym sprzętem infuzyjnym (pompy infuzyjne) zgodnie z ISO 8536-11 ( 200 kPa/2bary) - 800 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PAKIET 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis DOSTAWA: Okulary ochronne do fototerapii dla noworodków obwód głowy 30-38cm. Zapewniające całkowitą ochronę przed światłem wykorzystywanym w fototerapii. Specjalna ochrona na oczy chroni je przed szkodliwym działaniem swiatła, podczas gdy opaska okularów na głowę przepuszcza lecznicze promienie. Konstrukcja w kształcie litery Y co sprawia że założone na główkę nie przemieszczają się . x 1 szt - 200 szt.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)