Dostawa mebli medycznych do Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich

Data publikacji 2018-11-28
Data zakończenia 2018-12-06 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy im. Prałata J. Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
Miejscowość Strzelce Opolskie
Województwo opolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654078-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż mebli:
I. Zestaw Mebli – kpl. 1 – Odział Noworodków – pokoje personelu
II. Zestaw mebli – kpl. 1 – Oddział Noworodków - pozostałe pomieszczenia
III. Zestaw mebli – kpl. 1 - Oddział Położniczy – pomieszczenia
IV. Konsola pielęgniarska –kpl.1 - Oddział Położniczy
Zestawienie wymaganych parametrów technicznych mebli oraz warunków realizacji zamówienia stanowi zał. 2 do siwz (Wymogi techniczno-eksploatacyjne mebli)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 61eb7c40-db30-43d6-adf2-87e65c2b17c1
Biuletyn 654078-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy im. Prałata J. Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
Regon 31158500000
Zamawiajacy adres ulica Opolska
Zamawiajacy adres numer domu 36 A
Zamawiajacy miejscowosc Strzelce Opolskie
Zamawiajacy kod pocztowy 47-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 4613291-5,
Zamawiajacy fax 774 612 763
Zamawiajacy email zam.publiczne1@szpital.strzelce-op.pl,
Adres strony url www.szpital.strzelce-op.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu „Poprawa wydajności usług medycznych w Szpitalu Powiatowym w Strzelcach Opolskich poprzez Modernizację Oddziału Ginekologiczno-Położniczego i Noworodków” wraz z dostawą sprzętu” – dofinansowanego z Funduszy Europejskich, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, Oś Priorytetowa X
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SPZOZ
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.strzelce-op.pl (dostęp przez zakładkę BIP>Zamówienia publiczne 2018)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Zamawiajacego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Administracji Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich, 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Opolska 36A
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli medycznych do Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich
Numer referencyjny SP/21-ZP/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa i montaż mebli: I. Zestaw Mebli – kpl. 1 – Odział Noworodków – pokoje personelu II. Zestaw mebli – kpl. 1 – Oddział Noworodków - pozostałe pomieszczenia III. Zestaw mebli – kpl. 1 - Oddział Położniczy – pomieszczenia IV. Konsola pielęgniarska –kpl.1 - Oddział Położniczy Zestawienie wymaganych parametrów technicznych mebli oraz warunków realizacji zamówienia stanowi zał. 2 do siwz (Wymogi techniczno-eksploatacyjne mebli)
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 70
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, w tym okresie, min. trzy dostawy i montaże mebli, wykonanych z materiałów, posiadających świadectwa higieniczne dopuszczające do eksploatacji w pomieszczeniach medycznych, o wartości min. 100.000zł dla każdej dostawy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w oparciu art. 24.1 ustawy (brak podstaw wykluczenia), Wykonawca przedkłada: Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (oświadczenie zawarte jest w formularzu ofertowym).
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w oparciu o art. 22 ust. 1 Wykonawca przedkłada: Oświadczenie dot. potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie zawarte jest w formularzu ofertowym).
Inne dokumenty niewymienione W przypadku wniesienia oferty wspólnej dodatkowo: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu lub w postępowaniu i do zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – wraz z ofertą b) jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Warunki odnośnie pełnomocnictw do reprezentacji Wykonawcy: Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pełnomocnictwa do podpisania oferty, w oryginale albo kopię potwierdzoną notarialnie – jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osobą upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego. Wykonawca – zgodnie z art.22a Pzp - może polegać na zdolnościach technicznym lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Zobowiązanie należy przedłożyć wraz z ofertą). Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji (składane w terminie trzech dni od publikacji przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert).
IV 4 4 data 2018-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)