GuidZP400 |
286fda31-91a1-410e-a779-f662b1d7be62
|
Biuletyn |
654268-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.
|
Regon |
2069886400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ratuszowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałbrzych
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58304
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 848 84 94
|
Zamawiajacy fax |
74 848 84 94
|
Zamawiajacy email |
biuro@agua-zdroj.pl
|
Adres strony url |
www.aqua-zdroj.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sp. z o.o.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip/aqua-zdroj.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Sp. z o.o. 58 - 304 Wałbrzych, ul. Ratuszowa 6, Biuro Zarządu.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
|
Numer referencyjny |
38/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa i artykułów cukierniczych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo- Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzych, zgodnie z formularzem ofertowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Zamawiający według bieżących potrzeb zamawiał będzie u Wykonawcy pieczywo i wyroby cukiernicze według wykazu szczegółowego, zawartego w załączniku nr 2 – Formularz asortymentowo – cenowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy, w stosunku do ilości wskazanych w formularzu asortymentowo – cenowym. W ramach oceny oferty Wykonawcy wg kryteriów wyszczególnionych w SIWZ Zamawiający przewiduje konieczność dostarczenia przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego próbek oferowanych produktów. Szczegóły dotyczące zasad dokonywania oceny dostarczonych produktów określa załącznik nr 9 – Regulamin pracy Komisji Degustacyjnej oraz zasady dokonywania oceny jakości przedstawionych przez Wykonawców próbek pieczywa i artykułów cukierniczych. Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transportu dostarczanych produktów do siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien dysponować samochodami odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( tekst jednolity z 2015 r Dz.U. 2015 poz. 594) w związku z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i rady Unii Europejskiej z dnia 29.04.2004 r – higiena środków spożywczych ( zał. nr 2 do rozporządzenia), którymi będzie dostarczał przedmiot zamówienia.mawiający każdorazowo będzie kontrolował warunki, w jakich przewożone są produkty. W razie stwierdzenia uchybień Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy odbioru produktów. Towar zamawiany będzie od poniedziałku do piątku. Przewiduje się dostawy w sobotę. Zamawiający nie dopuszcza ograniczenia w bieżącym zapotrzebowaniu w postaci minimum logistycznego etc. Każde zgłoszone zapotrzebowanie niezależnie od wartości musi zostać zrealizowane terminowo i rzetelnie. Zgodnie z zapisami wzoru umowy każda niewłaściwie zrealizowana dostawa będzie odnotowana przez Zamawiającego i przy dwukrotnie stwierdzonych nieprawidłowościach Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i nałożenia kar umownych. Do określenia jakości odbieranego towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przez WSSE lub WIJHARS ( także w obecności uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego)w zakresie: procesów technologicznych, jakości surowców użytych do produkcji, stanu sanitarno – higienicznego pomieszczeń, urządzeń i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów oraz transportu towaru. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobom upoważnionym do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawienia żywności prze Wykonawcę osobom nieupoważnionym.W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamację osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad maksymalnie do 2 godzin od dnia i godziny jej zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań. Wykonawca winien zapewnić, że oferowane produkty są wysokiej jakości, spełniają wymagania jakościowe dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz obowiązujących przepisach prawa a także posiadają ważne terminy przydatności do spożycia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo - Rekreacyjne „AQ.UA - ZDRÓJ" Spółka z o.o. ul. Ratuszowa 6 58- 304 Wałbrzych, tel./fax +48 74 848 84 94, e-mail: biuro@aqua-zdroj.pl, zwana dalej Administratorem.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, kontakt: e-mail iodo@aqua- zdroj.pl, tel./fax +48 74 848 84 94
3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 4 części: 1 Nabiał i wyroby mleczarskie , 2 Warzywa i owoce, 3. Słodycze i przekąski, 4. Artykuły sypkie i przetwory.
4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”.
5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
a) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych wykonawcy**.
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawcy narusza przepisy RODO.
b) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych.
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli posiada kompetencje i uprawnienia wymagane przepisami prawa. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli jego sytuacja ekonomiczna i finansowa umożliwia realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o jeśli do realizacji niniejszego zamówienia skieruje 1 osobę, odpowiedzialną za koordynację i kontrolę jakości świadczonych dostaw ( Koordynator Umowy) zatrudnioną na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3.Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie dostaw, kontrolę jakości oraz podstawie do dysponowania tymi osobami
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenia i dokumenty dotyczące tych podmiotów. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów do oferty dołącza Zobowiązanie o udostępnieniu zasobów 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia i dokumenty składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 5. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. 6. Umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana. 7. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę usługi, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku. Wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III. 4 pkt 1,2,3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Zamawiający przewiduje konieczność dostarczenia przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego próbek oferowanych produktów wraz z wymaganaymi załącznikami Szczegóły dotyczące zasad dokonywania oceny dostarczonych produktów określa załącznik nr 9 – Regulamin pracy Komisji Degustacyjnej oraz zasady dokonywania oceny jakości przedstawionych przez Wykonawców próbek pieczywa i artykułów cukierniczych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego ( korzyść ekonomiczna , techniczna, eksploatacyjna),
b) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,
c) jeżeli wystąpiła urzędowa zmiana stawki podatku VAT.
d) zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia lub terminu dostarczenia towaru w przypadku zaistnienia przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, np. udokumentowanego ogólnego braku na rynku jakiegoś produktu lub wielkości opakowań. Wykonawca może po uzgodnieniu i uzyskaniu aprobaty przedstawiciela Zamawiającego dokumentując zaistniałą przyczynę, dostarczyć produkt podobny lub w innym opakowaniu w cenie podanej w formularzu cenowym po przeliczeniu na aktualną wielkość opakowania lub towaru. O zaistniałym fakcie Wykonawca zobowiązany jest w dniu otrzymania zamówienia na towar pisemnie powiadomić przedstawiciela Zamawiającego w osobie ………….. pod rygorem zastosowania kar umownych.
|
IV 4 4 data |
2018-12-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być złożona w formie pisemnej, napisana czytelnie w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|