1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń multimedialnych oraz mebli w ramach Projektu pn. „EduStarter – inspiracje, kompetencje, rozwój”, z uwzględnieniem podziału na następujące CZĘŚCI:
1) CZĘŚĆ I – zakup i dostawa pomocy dydaktycznych,
2) CZĘŚĆ II – zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem,
3) CZĘŚĆ III – zakup i dostawa urządzeń multimedialnych,
4) CZĘŚĆ IV – zakup i dostawa mebli,
i uwzględnieniem poszczególnych Zadań zamówienia:
1) Zadanie 1 – Szkoła Podstawowa w Bartach
2) Zadanie 2 – Zespół Szkół w Borecznie,
3) Zadanie 3 – Zespół Szkół w Dobrzykach,
4) Zadanie 4 – Zespół Szkół w Zalewie.
2. Rodzaj, opis oraz ilości pomocy dydaktycznych dla CZĘŚCI I z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Rodzaj, opis oraz ilości sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla CZĘŚCI II z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Rodzaj, opis oraz ilości urządzeń multimedialnych dla CZĘŚCI III z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Rodzaj, opis oraz ilości mebli dla CZĘŚCI IV z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 1 - 4 do SIWZ zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
7. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
8. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w odniesieniu do parametrów technicznych i użytkowych - pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności.
9. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia dla Zadania 1 (produkty z tabel o symbolu A w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ) do siedziby Szkoły Podstawowej w Bartach, adres: Barty 25, 14-230 Zalewo, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
10. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia dla Zadania 2 (produkty z tabel o symbolu B w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ) do siedziby Zespołu Szkół w Borecznie, adres: Boreczno 22, 14-230 Zalewo, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
11. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia dla Zadania 3 (produkty z tabel o symbolu C w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ) do siedziby Zespołu Szkół w Dobrzykach, adres: Dobrzyki 25, 14-230 Zalewo, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
12. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia dla Zadania 4 (produkty z tabel o symbolu D w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ) do siedziby Zespołu Szkół w Zalewie, adres: ul. Szkolna 2, 14-230 Zalewo, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
13. Dostarczenie produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych. Dostawa obejmuje rozładunek do wskazanych pomieszczeń.
14. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
15. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ.
16. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
17. Zamawiający podpisze na wykonanie każdej z CZĘŚCI zamówienia odrębną umowę.
|
GuidZP400 |
2973e174-092b-42e7-ad62-25d0c0c4a53d
|
Biuletyn |
654306-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Zalewo
|
Regon |
51074363400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Częstochowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zalewo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
14230
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
897 588 377
|
Zamawiajacy fax |
89 758 82 72
|
Zamawiajacy email |
przetargi@zalewo.pl
|
Adres strony url |
www.zalewo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„EduStarter – inspiracje, kompetencje, rozwój” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 – 2020. Oś priorytetowa RPWM.02.00.00 Kadry dla gospodarki. Działanie:RPWM.02.02.00 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania:
Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Zalewie, ul. Częstochowska 8, 14-230 Zalewo.
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zalewo.f117.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Sposób inny: w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lb za pośrenictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Zalewie, ul. Częstochowska 8, 14-230 Zalewo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń multimedialnych oraz mebli w ramach Projektu pn. „EduStarter – inspiracje, kompetencje, rozwój”
|
Numer referencyjny |
2.2018.POM Zalewo
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Na wszystkie części
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń multimedialnych oraz mebli w ramach Projektu pn. „EduStarter – inspiracje, kompetencje, rozwój”, z uwzględnieniem podziału na następujące CZĘŚCI:
1) CZĘŚĆ I – zakup i dostawa pomocy dydaktycznych,
2) CZĘŚĆ II – zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem,
3) CZĘŚĆ III – zakup i dostawa urządzeń multimedialnych,
4) CZĘŚĆ IV – zakup i dostawa mebli,
i uwzględnieniem poszczególnych Zadań zamówienia:
1) Zadanie 1 – Szkoła Podstawowa w Bartach
2) Zadanie 2 – Zespół Szkół w Borecznie,
3) Zadanie 3 – Zespół Szkół w Dobrzykach,
4) Zadanie 4 – Zespół Szkół w Zalewie.
2. Rodzaj, opis oraz ilości pomocy dydaktycznych dla CZĘŚCI I z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Rodzaj, opis oraz ilości sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla CZĘŚCI II z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Rodzaj, opis oraz ilości urządzeń multimedialnych dla CZĘŚCI III z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Rodzaj, opis oraz ilości mebli dla CZĘŚCI IV z podziałem na poszczególne Zadania określone są w formularzu oferty – załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 1 - 4 do SIWZ zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
7. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
8. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w odniesieniu do parametrów technicznych i użytkowych - pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności.
9. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia dla Zadania 1 (produkty z tabel o symbolu A w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ) do siedziby Szkoły Podstawowej w Bartach, adres: Barty 25, 14-230 Zalewo, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
10. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia dla Zadania 2 (produkty z tabel o symbolu B w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ) do siedziby Zespołu Szkół w Borecznie, adres: Boreczno 22, 14-230 Zalewo, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
11. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia dla Zadania 3 (produkty z tabel o symbolu C w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ) do siedziby Zespołu Szkół w Dobrzykach, adres: Dobrzyki 25, 14-230 Zalewo, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
12. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia dla Zadania 4 (produkty z tabel o symbolu D w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ) do siedziby Zespołu Szkół w Zalewie, adres: ul. Szkolna 2, 14-230 Zalewo, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
13. Dostarczenie produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych. Dostawa obejmuje rozładunek do wskazanych pomieszczeń.
14. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
15. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ.
16. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
17. Zamawiający podpisze na wykonanie każdej z CZĘŚCI zamówienia odrębną umowę.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
18
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia – co najmniej dwie dostawy pomocy dydaktycznych, z których wartość każdej była nie mniejsza niż 40.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy),
b) w przypadku CZĘŚCI II zamówienia – co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, z których wartość każdej była nie mniejsza niż 40.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy),
c) w przypadku CZĘŚCI III zamówienia – co najmniej jedną dostawę urządzeń multimedialnych, której wartość była nie mniejsza niż 20.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy),
d) w przypadku CZĘŚCI IV zamówienia – co najmniej jedną dostawę mebli, której wartość była nie mniejsza niż 20.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 5 ppkt 2) SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale V pkt 1 ppkt 3) SIWZ odnośnie CZĘŚCI I, CZĘŚCI II, CZĘŚCI III i CZĘŚCI IV zamówienia, tj. złożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) wypełniony formularz oferty w zależności, na którą CZĘŚĆ zamówienia wykonawca składa ofertę – odpowiednio załącznik nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 do SIWZ,
2) wydruki ze stron internetowych - http://cpubenchmark.net/laptop.html z datą wyników testów nie starszą niż dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, tj. 28.11.2018 r., ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testu - dotyczy ofert składanych na realizację CZĘŚCI II zamówienia,
3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy,
5) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, noszących znamiona siły wyższej – uprawniających Strony do zmiany Umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji,
2) pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych Umową; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone,
3) wycofania z produkcji lub dystrybucji produktów wymienionych w ofercie Wykonawcy – Zamawiający dopuszcza wówczas dostarczenie w ich miejsce innych produktów, o parametrach nie gorszych niż minimalne wymogi postawione w załączniku nr 1 do Umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę braku możliwości ich dostarczenia (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora); w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone,
4) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację Umowy zgodnie z pierwotnym terminem – uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania Umowy,
5) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji Umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone.
2. Podstawą do dokonania zmian, o których jest mowa w ust. 1, jest złożenie pisemnego wniosku przez jedną ze Stron i jego pisemna akceptacja przez drugą Stronę.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w związku z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał., iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.
|
IV 4 4 data |
2018-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|