GuidZP400 |
ba83029b-b18b-4490-b54f-39b96a14c4be
|
Biuletyn |
654200-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
|
Regon |
380149100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krótka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białogard
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
943 123 077
|
Zamawiajacy fax |
943 123 077
|
Zamawiajacy email |
mopsbialogard@wp.pl
|
Adres strony url |
http://bip.mops.bialogard.info
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.mops.bialogard.info
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.mops.bialogard.info
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak, Inny sposób: Oferty składa si ę pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOGARDZIE, 78-200 Bialogard, ul. Krótka 1, sekretariat pok. 11 - I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOGARDZIE W ROKU 2019
|
Numer referencyjny |
SAO.271.4.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA są sukcesywne dostawy do Zamawiającego produktów żywnościowych tj. artykułów spożywczych, nabiału, mrożonych warzyw, mięsa i wędlin, świeżych warzyw i jaj oraz pieczywa, których asortyment szczegółowo określono w zestawieniu zamieszczonym w FORMULARZU CENOWYM, stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 6 zadań:
1) zadanie nr 1 artykuły spożywcze
2) zadanie nr 2 nabiał
3) zadanie nr 3 mrożone warzywa
4) zadanie nr 4 mięso i wędliny
5) zadanie nr 5 świeże warzywa i jaja
6) zadanie nr 6 pieczywo
Wykonawca może złożyć jedną ofertę na dowolną liczbę zadań.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat prze upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwa zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dokumentami potwierdzającymi powyższe warunku są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane lub są wykonywane w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych. Za jedno zamówienie Zamawiający uważa dostawę art. żywnościowych przez okres co najmniej 3 miesięcy.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 4.2. niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych – Wykonawca w takim przypadku zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 uPzp.
3. Zgodnie z treścią art. 23 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców oddzielnie musi złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.1.1 oraz w pkt 5.2 SIWZ,
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 4.2.3.1 SIWZ musi spełnić co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy wykonawcy łącznie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub CEiIDG, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia.
2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia.
3. Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego wskazanych wyżej , w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykazu dostaw wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane ( wg wzoru Zamawiającego, zał. nr 4), z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały lub są wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wymienione w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane, Wykonawca mnie ma obowiązku przekładania dowodów – Wykonawca wpisuje jedynie takie zamówienie do wykazu)
2.Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego w celu wykazania spełnienia warunków udziału postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu wykonawcy (jeżeli dotyczy).
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (wg wzoru Zamawiającego, zał. nr 3) w formie pisemnej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić
dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. Oferta musi zawierać dokumenty wskazane w pkt 5.1 SIWZ oraz formularz oferty - zał. 1 z załącznikami w zakresie części, na które Wykonawca składa ofert - zał. 5.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty na niżej wymienionych warunkach:
1) w stosunku do wartości umowy:
a. w razie zmiany urzędowej stawki podatku VAT – w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki – bez zmiany wartości netto produktów objętych zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, ustawa lub innej podstawy do zmiany cen – zmiany umowy;
b. zamiana ilości szt. w poszczególnych pozycjach, określonych w zestawieniu kosztów zadania z zastrzeżeniem, że cena jednostkowa i maksymalna kwota umowy nie ulegną zmianie.
2) inne:
a. w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego;
b. w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem umowy, możliwość dostarczania odpowiedników, o parametrach nie gorszych niż towary objęte umową, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego;
c. zamawiający dopuszcza możliwość dostawy innych artykułów żywnościowych, nie uwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy wystąpi konieczność dokonania zmian w zakresie jadłospisu klientów Ośrodka;
d. jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia pozycje towaru zaoferowane jako „typ równoważny” nie będą odpowiadały jakości asortymentu przyjętego pod daną nazwą towaru podanego przez Zamawiającego w specyfikacji asortymentowej stanowiącej załącznik nr 5, Zamawiający będzie miał prawo do dokonania zmiany asortymentu w tych pozycjach, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do przedmiotowego przetargu;
3) w zakresie realizacji umowy:
a. zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy – jeśli dotyczy
b. w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej zmiana rozpoczęcia terminu realizacji umowy/dostaw.
2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno -organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców, NIP, REGON);
b. zmiany danych teleadresowych.
Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach normowania Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze. zm.).
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Białogardzie, 78-200 Białogard, ul. Krótka 1,
-dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iodmops@bialogard.info,
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „ Dostawy artykułów żywnościowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białogardzie”, SAO.271.4.1.2018, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego,
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) dalej „ustawa Pzp”; organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Miejskim Ośrodkiem pomocy Społecznej w Białogardzie przetwarzają dane osobowe, dla których administratorem jest MOPS, w tym instytucje finansowe, firmy serwisujące programy komputerowe.
-Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
-Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów zgodnie z przepisami prawa w tym instrukcji kancelaryjnej i ustawy Pzp (10 lat)
-obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
-posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg zał. nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg Załącznika Nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mrożone warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika Nr 5 do SWIZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i Wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg za. Nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Świeże warzywa i jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg zał. Nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
wg załącznika Nr 5 do SIWZ
|
| |