Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach w ramach projektu „Utworzenie żłobka w Gminie Ryki szansą na rozwój zawodowy rodziców i opiekunów”.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach w ramach projektu „Utworzenie żłobka w Gminie Ryki szansą na rozwój za-wodowy rodziców i opiekunów”.
Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 5 części: część 1 zamówienia – „Dostawa mebli i urządzeń kuchennych z montażem do Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach”, której zakres rzeczowy obejmuje do-stawę mebli i urządzeń kuchennych wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, mon-tażem, podłączeniem do istniejących instalacji oraz uruchomieniem, w miejsce wskazane przez Zamawiającego i Użytkownika, posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmiesz-czeniu mebli/ wyposażenia, szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, , dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,, do-starczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki lub do urządzeń wymagających klucza do urucho-mienia; część 2 zamówienia – „Dostawa wyposażenia meblowego pomieszczeń Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach”, której zakres rzeczowy obejmuje dostawę mebli innych niż kuchenne wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmieszcze-niu mebli/ wyposażenia, dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki; część 3 zamówie-nia – „Dostawa sprzętu RTV i AGD do Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach”, której zakres rzeczowy obejmuje dostawę sprzętu RTV i AGD wraz z jego transportem, wniesieniem, usta-wieniem, montażem, podłączeniem do istniejących instalacji oraz uruchomieniem, w miejsce wskazane przez Zamawiającego i Użytkownika, posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli/ wyposażenia szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku pol-skim,dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; część 4 zamówienia – „Dostawa urządzeń, naczyń i akcesoriów kuchennych do Żłob-ka Miejskiego Nr 1 w Rykach”, której zakres rzeczowy obejmuje dostawę urządzeń, na-czyń i akcesoriów kuchennych wraz z ich transportem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego i Użytkownika, posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i roz-mieszczeniu mebli/ wyposażenia dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; część 5 zamówienia – „Dostawa wyposażenia do Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach”, której zakres rzeczowy obejmuje dostawę zabawek, akceso-riów, tekstyliów, naczyń i innych przedmiotów stanowiących wyposażenie żłobka w zakresie określonym w Załączniku nr 1e do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawie-niem, montażem, w miejsce wskazane przez Zamawiającego i Użytkownika, posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu wyposażenia szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych przedmiotów, dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do ob-sługi instrukcji w języku polskim, dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związa-nej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki.
2) Wszystkie powierzchnie produkcyjne wyposażenia (urządzenia, stoły, stoły ze zlewami, zlewozmywaki, szafki) mające bezpośredni kontakt z żywnością powinny być łatwe do mycia i utrzymania czystości. Powinny być wykonane z gładkich materiałów nie wchodzących w reakcje ze składnikami żywności.
3) Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi 1) posiadać właściwe atesty, dekla-racje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, 2) odpowiadać wyma-ganiom określonym w niniejszej SIWZ, 3) odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 24 stycznia 2017 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z 2017 r., poz. 149), 4) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi.
4) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, zło-żenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika pomieszczeniach obiektu.
Szczegółowy wykaz przedmiotów znajduje się w załącznikach nr 1a-e do SIWZ.
|
GuidZP400 |
d0079b68-0d5c-4cd2-8146-54c6580e67b7
|
Biuletyn |
654146-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk
|
Regon |
52596100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Karola Wojtyły
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ryki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
081 865 71 10
|
Zamawiajacy fax |
081 865 71 11
|
Zamawiajacy email |
ryki@ryki.pl
|
Adres strony url |
www.bip.ryki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamawiający informuje, iż zamówienie realizowane jest w ramch projektu pn. „Utworzenie żłobka w Gminie Ryki szansą na rozwój zawodowy rodziców i opiekunów”, Oś Priorytetowa 9 Rynek pracy, Priorytet Inwestycyjny 8iv Równość mężczyzn i kobiet we wszystkich dziedzinach, w tym dostęp do zatrudnienia, rozwój kariery, godzenie życia zawodowego i prywatnego oraz promowanie równości wynagrodzeń za taką samą pracę Działanie 9.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.ryki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Ryki, ul. Karola Wojtyły 29, 05-800 Ryki Uwaga! Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane powyżej, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach w ramach projektu „Utworzenie żłobka w Gminie Ryki szansą na rozwój zawodowy rodziców i opiekunów”
|
Numer referencyjny |
SASIP.271.38.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach w ramach projektu „Utworzenie żłobka w Gminie Ryki szansą na rozwój zawodowy rodziców i opiekunów”.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach w ramach projektu „Utworzenie żłobka w Gminie Ryki szansą na rozwój za-wodowy rodziców i opiekunów”.
Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 5 części: część 1 zamówienia – „Dostawa mebli i urządzeń kuchennych z montażem do Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach”, której zakres rzeczowy obejmuje do-stawę mebli i urządzeń kuchennych wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, mon-tażem, podłączeniem do istniejących instalacji oraz uruchomieniem, w miejsce wskazane przez Zamawiającego i Użytkownika, posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmiesz-czeniu mebli/ wyposażenia, szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, , dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,, do-starczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki lub do urządzeń wymagających klucza do urucho-mienia; część 2 zamówienia – „Dostawa wyposażenia meblowego pomieszczeń Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach”, której zakres rzeczowy obejmuje dostawę mebli innych niż kuchenne wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmieszcze-niu mebli/ wyposażenia, dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki; część 3 zamówie-nia – „Dostawa sprzętu RTV i AGD do Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach”, której zakres rzeczowy obejmuje dostawę sprzętu RTV i AGD wraz z jego transportem, wniesieniem, usta-wieniem, montażem, podłączeniem do istniejących instalacji oraz uruchomieniem, w miejsce wskazane przez Zamawiającego i Użytkownika, posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli/ wyposażenia szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku pol-skim,dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; część 4 zamówienia – „Dostawa urządzeń, naczyń i akcesoriów kuchennych do Żłob-ka Miejskiego Nr 1 w Rykach”, której zakres rzeczowy obejmuje dostawę urządzeń, na-czyń i akcesoriów kuchennych wraz z ich transportem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego i Użytkownika, posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i roz-mieszczeniu mebli/ wyposażenia dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; część 5 zamówienia – „Dostawa wyposażenia do Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach”, której zakres rzeczowy obejmuje dostawę zabawek, akceso-riów, tekstyliów, naczyń i innych przedmiotów stanowiących wyposażenie żłobka w zakresie określonym w Załączniku nr 1e do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawie-niem, montażem, w miejsce wskazane przez Zamawiającego i Użytkownika, posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu wyposażenia szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych przedmiotów, dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do ob-sługi instrukcji w języku polskim, dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związa-nej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki.
2) Wszystkie powierzchnie produkcyjne wyposażenia (urządzenia, stoły, stoły ze zlewami, zlewozmywaki, szafki) mające bezpośredni kontakt z żywnością powinny być łatwe do mycia i utrzymania czystości. Powinny być wykonane z gładkich materiałów nie wchodzących w reakcje ze składnikami żywności.
3) Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi 1) posiadać właściwe atesty, dekla-racje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, 2) odpowiadać wyma-ganiom określonym w niniejszej SIWZ, 3) odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 24 stycznia 2017 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z 2017 r., poz. 149), 4) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi.
4) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, zło-żenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika pomieszczeniach obiektu.
Szczegółowy wykaz przedmiotów znajduje się w załącznikach nr 1a-e do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Dostawcę ani osobami, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy, w następujących przypadkach:
1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy;
2) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Dostawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi,
3) zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy;
4) co do zmiany terminu okresu trwania gwarancji jakości, gdy po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;
3. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa mebli i urządzeń kuchennych z montażem do Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach”,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
zakres rzeczowy obejmuje dostawę mebli i urządzeń kuchennych wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, montażem, podłączeniem do istniejących instalacji oraz urucho-mieniem, w miejsce wskazane przez Zamawiającego i Użytkownika, posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli/ wyposażenia, szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, , dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,, dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej zwią-zanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki lub do urzą-dzeń wymagających klucza do uruchomienia;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia meblowego pomieszczeń Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
zakres rzeczowy obejmuje dostawę mebli innych niż kuchenne wraz z ich transportem, wnie-sieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, po-sprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli/ wyposażenia, dostarcze-nie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu RTV i AGD do Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
zakres rzeczowy obejmuje dostawę sprzętu RTV i AGD wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, montażem, podłączeniem do istniejących instalacji oraz uruchomieniem, w miejsce wskazane przez Zamawiającego i Użytkownika, posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli/ wyposażenia szkolenie personelu w zakresie obsługi dostar-czonych urządzeń, dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń, naczyń i akcesoriów kuchennych do Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
zakres rzeczowy obejmuje dostawę urządzeń, naczyń i akcesoriów kuchennych wraz z ich transportem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego i Użytkownika, po-sprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli/ wyposażenia dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, dostarczenie doku-mentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia do Żłobka Miejskiego Nr 1 w Rykach”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
której zakres rzeczowy obejmuje dostawę zabawek, akcesoriów, tekstyliów, naczyń i innych przedmiotów stanowiących wyposażenie żłobka w zakresie określonym w Załączniku nr 1e do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, montażem, w miejsce wskazane przez Zamawiającego i Użytkownika, posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i roz-mieszczeniu wyposażenia szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych przedmio-tów, dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki.
2) Wszystkie powierzchnie produkcyjne wyposażenia (urządzenia, stoły, stoły ze zlewami, zlewozmywaki, szafki) mające bezpośredni kontakt z żywnością powinny być łatwe do mycia i utrzymania czystości. Powinny być wykonane z gładkich materiałów nie wchodzących w reakcje ze składnikami żywności.
3) Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi 1) posiadać właściwe atesty, dekla-racje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, 2) odpowiadać wyma-ganiom określonym w niniejszej SIWZ, 3) odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 24 stycznia 2017 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z 2017 r., poz. 149), 4) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi.
4) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, zło-żenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika pomieszczeniach obiektu.
|
| |