GuidZP400 |
3a423061-e6e8-484d-8ff5-efb454f00852
|
Biuletyn |
654158-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Wąbrzeski
|
Regon |
871118773
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wąbrzeźno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48566882745
|
Zamawiajacy fax |
+48566882759
|
Zamawiajacy email |
ag@wabrzezno.pl
|
Adres strony url |
https://pow-wabrzeski.rbip.mojregion.info/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia zakupiony w ramach następujących projektów pn. „Dziś nauka jutro praca II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja, Działania 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.3. Kształcenie zawodowe oraz „Przez naukę do sukcesu II” realizowanym przez Powiat Wąbrzeski w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie ogólne współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w okresie od 01.03.2018 r. do 30.09.2020 r.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://pow-wabrzeski.rbip.mojregion.info/typy-tresci/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Dostarczenie lub przesłanie dokumentów do Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie - sekretariat pok. 130
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego podzielonych na 8 części asortymentowych, w ramach projektów pn.: „Dziś nauka jutro praca II” oraz „Przez naukę do sukcesu II”
|
Numer referencyjny |
AG.272.27.2018.SM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego podzielonych na 8 części asortymentowych, w ramach projektów pn.: „Dziś nauka jutro praca II” oraz Przez naukę do sukcesu II Szczegółowy opis zamówienia zawarty w załączniki nr 1a do SIWZ. Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na następujące asortymenty:
Część 1 – dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego – chemia w ramach programu „Przez naukę do sukcesu II”
Część 2 – dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego – biologia w ramach programu „Przez naukę do sukcesu II”
Część 3 – dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego – matematyka w ramach programu „Przez naukę do sukcesu II”
Część 4 – dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego – fizyka w ramach programu „Przez naukę do sukcesu II”
Część 5 - dostawa pomocy dydaktycznych– pozostała część w ramach programu „Przez naukę do sukcesu II”
Część 6 – Elektryczne artykuły i akcesoria w ramach programu „Dziś nauka jutro praca II”
Część 7 - dostawa pomocy dydaktycznych– rehabilitacja w ramach programu „Przez naukę do sukcesu II”
Część 8 - dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego – gastronomia w ramach programu „Przez naukę do sukcesu II”
4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SIWZ
5. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
6. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych
i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych
i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie umowy, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta).
8. Parametry użytkowe opisane zostały przez placówki oświatowe dostosowując je do wymagań programowych i swojej infrastruktury.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
materiały informacyjne dotyczących przedmiotu zamówienia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, z których ma wynikać potwierdzenie wszystkich parametrów technicznych wyspecyfikowanych przez Zamawiającego. Uwaga! Jako materiał informacyjny nie może zostać złożony opis przedmiotu zamówienia Zamawiającego podpisany przez wykonawcę, dokument złożony na potwierdzenie parametrów ma za zadanie potwierdzać wszelkie właściwości określone w opisie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach, gdy:
1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
2) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne
i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej.”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
3) nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania;
4) gdy dostępność do zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa
w związku z jego wycofaniem, zmianą nazwy. W powyższej sytuacji na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy popartego dokumentami producenta, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego towaru (typu - nazwy) z zastrzeżeniem, iż cena nowego towaru nie przekroczy ceny jednostkowej danej pozycji i parametry jakościowe nowego towaru będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność między zamiennikiem i wzorcem. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy o 3 dni robocze licząc od dnia złożenia żądania w formie e-maila, faksu;
5) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy,
w szczególności terminu realizacji zamówienia;
2. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
3. Gdy nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT w takim przypadku umowa nie uleganie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto.
|
IV 4 4 data |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1 – dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego – chemia w ramach programu „Przez naukę do sukcesu II”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego – chemia w ramach programu „Przez naukę do sukcesu II”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego – biologia w ramach programu „Przez naukę do sukcesu II”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego – biologia w ramach programu „Przez naukę do sukcesu II” - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3 – dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego – matematyka w ramach programu „Przez naukę do sukcesu II”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego – matematyka w ramach programu „Przez naukę do sukcesu II”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniki nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego – fizyka w ramach programu „Przez naukę do sukcesu II”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego – fizyka w ramach programu „Przez naukę do sukcesu II” – szczegółowy opis zamówienia zawarty w załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych– pozostała część w ramach programu „Przez naukę do sukcesu II”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pomocy dydaktycznych– pozostała część w ramach programu „Przez naukę do sukcesu II” – szczegółowy opis zamówienia zawarty w załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Elektryczne artykuły i akcesoria w ramach programu „Dziś nauka jutro praca II”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31680000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Elektryczne artykuły i akcesoria w ramach programu „Dziś nauka jutro praca II” – szczegółowy opis zamówienia zawarty w załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych– rehabilitacja w ramach programu „Przez naukę do sukcesu II”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pomocy dydaktycznych– rehabilitacja w ramach programu „Przez naukę do sukcesu II” – szczegółowy opis zamówienia zawarty w załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego – gastronomia w ramach programu „Przez naukę do sukcesu II”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego – gastronomia w ramach programu „Przez naukę do sukcesu II” – szczegółowy opis zamówienia zawarty w załączniku nr 1a do SIWZ
|
| |