Dostawa mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2019 roku

Data publikacji 2018-11-28
Data zakończenia 2018-12-10 00:00:00
Instytucja DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
Miejscowość OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654234-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w ilościach i rodzajach określonych
w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ w okresie od dnia 01.01.2019 r., do dnia 31.12.2019 r. Zgodnie z art.34 ust.1 pkt 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji +/- 10% zamówienia podstawowego. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych produktów dopuszcza się możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale pod warunkiem, że produkowany przez niego produkt jest tożsamy w procesie produkcji, składu i grupy technologicznej z artykułem podanym w przedmiocie zamówienia lub równoważne. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie niższych, niż wskazane w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 produkt równoważny pod względem jakości
i właściwości organoleptycznych (kolor, konsystencja, zapach i smak). Produkty wymienionew formularzu ofertowym muszą spełniać odpowiednio normy: PN-A-82007, PN-88/A-82003, PN-86/A-82004, PN-86/A -82002, PN-A-82011 oraz PN-91/A-82001. Nazwy poszczególnych wędlin i wyborów podane w formularzu ofertowym przyjęły się na polskim rynku w wyniku długoletniego stosowania norm branżowych
i w tym rozumieniu zostały użyte. Nazwom tym są przypisane różniące je walory smakowe i jakościowe, przy jednoczesnym obowiązku stosowania Polskich Norm
w zakresie cech zewnętrznych, cech przekroju, smaku i zapachu, cech charakterystycznych oraz wymagań składu chemicznego. Wszystkie wymienione produkty muszą spełniać normy co do jakości jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych, w szczególności z przepisów ustawy
z dnia 16 grudnia 2005 r., o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. Z 2006 r., NT17, poz.127 z późn. zm).
2. Wskazane w formularzu ofertowym ilości zamawianych produktów są wielkościami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie zużycia w ciągu ostatnich 12 miesięcy)
i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw.
3. Wymagania dodatkowe:
a) dostarczane mięso i wędliny powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi. Dostarczana żywność musi być świeża, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodnym z obowiązującymi normami,
b) dostawy realizowane będą transportem Dostawcy, na jego koszt. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję, do wglądu Zamawiającego (kiedy będzie tego wymagał Zamawiający),
c) Wykonawca realizuje dostawy w zamówieniach częściowych, określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub faksem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę,
d) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie (w wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu, konsystencji itp.), aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży.
4. Ceny jednostkowe brutto poszczególnych asortymentów mięsa i wędlin nie zmienią się
w czasie całego okresu obowiązywania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 07ffc7da-d0be-44e5-aaab-24a568e007a6
Biuletyn 654234-N-2018
Zamawiajacy nazwa DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
Regon ---
Zamawiajacy adres ulica GRABOWIECKA
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
Zamawiajacy kod pocztowy 27-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 262 00 23
Zamawiajacy email biuro.dps7@home.pl
Adres strony url www.ostrowiec.naszdps.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Pomoc Społeczna DPS
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2019 roku
Numer referencyjny ZP.271.30.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ w okresie od dnia 01.01.2019 r., do dnia 31.12.2019 r. Zgodnie z art.34 ust.1 pkt 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji +/- 10% zamówienia podstawowego. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych produktów dopuszcza się możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale pod warunkiem, że produkowany przez niego produkt jest tożsamy w procesie produkcji, składu i grupy technologicznej z artykułem podanym w przedmiocie zamówienia lub równoważne. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie niższych, niż wskazane w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 produkt równoważny pod względem jakości i właściwości organoleptycznych (kolor, konsystencja, zapach i smak). Produkty wymienionew formularzu ofertowym muszą spełniać odpowiednio normy: PN-A-82007, PN-88/A-82003, PN-86/A-82004, PN-86/A -82002, PN-A-82011 oraz PN-91/A-82001. Nazwy poszczególnych wędlin i wyborów podane w formularzu ofertowym przyjęły się na polskim rynku w wyniku długoletniego stosowania norm branżowych i w tym rozumieniu zostały użyte. Nazwom tym są przypisane różniące je walory smakowe i jakościowe, przy jednoczesnym obowiązku stosowania Polskich Norm w zakresie cech zewnętrznych, cech przekroju, smaku i zapachu, cech charakterystycznych oraz wymagań składu chemicznego. Wszystkie wymienione produkty muszą spełniać normy co do jakości jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych, w szczególności z przepisów ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r., o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. Z 2006 r., NT17, poz.127 z późn. zm). 2. Wskazane w formularzu ofertowym ilości zamawianych produktów są wielkościami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie zużycia w ciągu ostatnich 12 miesięcy) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw. 3. Wymagania dodatkowe: a) dostarczane mięso i wędliny powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi. Dostarczana żywność musi być świeża, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodnym z obowiązującymi normami, b) dostawy realizowane będą transportem Dostawcy, na jego koszt. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję, do wglądu Zamawiającego (kiedy będzie tego wymagał Zamawiający), c) Wykonawca realizuje dostawy w zamówieniach częściowych, określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub faksem najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę, d) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie (w wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu, konsystencji itp.), aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży. 4. Ceny jednostkowe brutto poszczególnych asortymentów mięsa i wędlin nie zmienią się w czasie całego okresu obowiązywania umowy.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu BRAK
Zakresie kryteriow selekcji BRAK
Wykaz potwierdzenie okolicznosci BRAK
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN ZAPŁATY
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)