„Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach”

Data publikacji 2018-11-28
Data zakończenia 2018-12-06 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa w Raczycach
Miejscowość Gnojno
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654135-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151000009, 158100009, 155000003, 153000001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach z podziałem na 5 części: Część I zamówienia obejmuje – mięso i produkty mięsne Część II zamówienia obejmuje – pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie Część III zamówienia obejmuje – artykuły mleczarskie Część IV zamówienia obejmuje – artykuły spożywcze suche i inne Część V zamówienia obejmuje – warzywa i owoce Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1 do SIWZ. Zestawienie asortymentowo – cenowe dotyczące poszczególnych części zawierają Tabele – wykazy asortymentowo - cenowe stanowiące załączniki nr 1.2 A- 1.2 E do SIWZ. II. Wymagania dotyczące wytworzenia i dowozu przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 Nr 136, poz. 914) oraz ustawą z dnia 21.12.2000r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz.U. z 2005r. Nr 187 poz.1577 z późn. zm.), wraz z aktami wykonawczymi; 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Dowóz przedmiotu zamówienia winien odbywać się ubezpieczonym transportem – pojazdem Wykonawcy. 4. Dostawa zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w godz. od godz 6:15 do godz. 14:00 - dotyczy części I, III, IV, V oraz w godz. od 6:15 do 8:00 dotyczy części II. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru następnego dnia po dniu w którym złożono zamówienie dotyczy części II oraz w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia dotyczy części I, III, IV, V. 6. Dostawy winny być wykonywane sukcesywnie wg zamówień składanych przez SP Raczyce osobiście z dostawy na dostawę, w formie telefonicznej, faksem lub e-mailem. 7. Biorąc pod uwagę, że SP Raczyce będzie składał zamówienie na piśmie faksem lub e-mailem. Wykonawca winien posiadać czynny faks lub adres poczty elektronicznej, który wskaże Zamawiającemu w druku oferty. 8. Towar winien być dostarczany w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 9. Wykonawca każdorazowo za dostarczoną partię towaru wystawi fakturę. 10. Za dostarczoną żywność odpowiada Wykonawca do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Uwaga! Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierowcy w zakresie dowozu żywności do Szkoły Podstawowej w Raczycach. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań, określone zostały we wzorze umowy załącznik nr 6 do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b39b837b-d5b7-4ef3-b594-9ae011065d88
Biuletyn 654135-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa w Raczycach
Regon 121633400000
Zamawiajacy adres ulica Raczyce
Zamawiajacy adres numer domu 64
Zamawiajacy miejscowosc Gnojno
Zamawiajacy kod pocztowy 28114
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 532 085
Zamawiajacy fax 413 532 038
Zamawiajacy email spraczyce@op.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Gnojno, Gnojno 145, 28-114 Gnojno pokój nr 11 sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach”
Numer referencyjny SPR.271.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach z podziałem na 5 części: Część I zamówienia obejmuje – mięso i produkty mięsne Część II zamówienia obejmuje – pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie Część III zamówienia obejmuje – artykuły mleczarskie Część IV zamówienia obejmuje – artykuły spożywcze suche i inne Część V zamówienia obejmuje – warzywa i owoce Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1 do SIWZ. Zestawienie asortymentowo – cenowe dotyczące poszczególnych części zawierają Tabele – wykazy asortymentowo - cenowe stanowiące załączniki nr 1.2 A- 1.2 E do SIWZ. II. Wymagania dotyczące wytworzenia i dowozu przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 Nr 136, poz. 914) oraz ustawą z dnia 21.12.2000r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz.U. z 2005r. Nr 187 poz.1577 z późn. zm.), wraz z aktami wykonawczymi; 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Dowóz przedmiotu zamówienia winien odbywać się ubezpieczonym transportem – pojazdem Wykonawcy. 4. Dostawa zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w godz. od godz 6:15 do godz. 14:00 - dotyczy części I, III, IV, V oraz w godz. od 6:15 do 8:00 dotyczy części II. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru następnego dnia po dniu w którym złożono zamówienie dotyczy części II oraz w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia dotyczy części I, III, IV, V. 6. Dostawy winny być wykonywane sukcesywnie wg zamówień składanych przez SP Raczyce osobiście z dostawy na dostawę, w formie telefonicznej, faksem lub e-mailem. 7. Biorąc pod uwagę, że SP Raczyce będzie składał zamówienie na piśmie faksem lub e-mailem. Wykonawca winien posiadać czynny faks lub adres poczty elektronicznej, który wskaże Zamawiającemu w druku oferty. 8. Towar winien być dostarczany w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 9. Wykonawca każdorazowo za dostarczoną partię towaru wystawi fakturę. 10. Za dostarczoną żywność odpowiada Wykonawca do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Uwaga! Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierowcy w zakresie dowozu żywności do Szkoły Podstawowej w Raczycach. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań, określone zostały we wzorze umowy załącznik nr 6 do siwz.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1 a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy, formularz asortymentowo -cenowy, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), Wykonawca który powołuje się na zasoby innych podmiotów składa do oferty zobowiązanie podmiotu na załączniku nr 5 do siwz.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się możliwość wprowadzenia pisemnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na podst. art. 144 ust. 1 ustawy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: a) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, spowodowana zmianą przepisów, b) wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. 4. W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidział korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby podwykonawców, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej. Zgoda na zmianę, rezygnację z podwykonawcy może nastąpić pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę oświadczeń podwykonawców, którzy byli związani umową z dotychczasowym podwykonawcą, potwierdzających zapłatę przez niego należnego wynagrodzenia za wykonaną część zamówienia do dnia dokonania zmiany umowy w tym zakresie. 5. Wszelkie zmiany treści umowy będą wprowadzane drogą aneksów i wymagają formy pisemnej oraz zgody obu stron pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach z podziałem na 5 części: Część I zamówienia obejmuje – mięso i produkty mięsne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1 do SIWZ. Zestawienie asortymentowo – cenowe dotyczące poszczególnych części zawierają Tabele – wykazy asortymentowo - cenowe stanowiące załączniki nr 1.2 A do SIWZ. II. Wymagania dotyczące wytworzenia i dowozu przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 Nr 136, poz. 914) oraz ustawą z dnia 21.12.2000r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz.U. z 2005r. Nr 187 poz.1577 z późn. zm.), wraz z aktami wykonawczymi; 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Dowóz przedmiotu zamówienia winien odbywać się ubezpieczonym transportem – pojazdem Wykonawcy. 4. Dostawa zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w godz. od godz 6:15 do godz. 14:00 - dotyczy części I, 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia dotyczy części I. 6. Dostawy winny być wykonywane sukcesywnie wg zamówień składanych przez SP Raczyce osobiście z dostawy na dostawę, w formie telefonicznej, faksem lub e-mailem. 7. Biorąc pod uwagę, że SP Raczyce będzie składał zamówienie na piśmie faksem lub e-mailem. Wykonawca winien posiadać czynny faks lub adres poczty elektronicznej, który wskaże Zamawiającemu w druku oferty. 8. Towar winien być dostarczany w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 9. Wykonawca każdorazowo za dostarczoną partię towaru wystawi fakturę. 10. Za dostarczoną żywność odpowiada Wykonawca do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Uwaga! Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierowcy w zakresie dowozu żywności do Szkoły Podstawowej w Raczycach. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiajacego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań, określone zostały we wzorze umowy załącznik nr 6 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II – pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach z podziałem na 5 części: Część II zamówienia obejmuje – pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1 do SIWZ. Zestawienie asortymentowo – cenowe dotyczące poszczególnych części zawierają Tabele – wykazy asortymentowo - cenowe stanowiące załączniki nr 1.2 B do SIWZ. II. Wymagania dotyczące wytworzenia i dowozu przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 Nr 136, poz. 914) oraz ustawą z dnia 21.12.2000r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz.U. z 2005r. Nr 187 poz.1577 z późn. zm.), wraz z aktami wykonawczymi; 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Dowóz przedmiotu zamówienia winien odbywać się ubezpieczonym transportem – pojazdem Wykonawcy. 4. Dostawa zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w godz. od 6:15 do 8:00 dotyczy części II. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru następnego dnia po dniu w którym złożono zamówienie dotyczy części II. 6. Dostawy winny być wykonywane sukcesywnie wg zamówień składanych przez SP Raczyce osobiście z dostawy na dostawę, w formie telefonicznej, faksem lub e-mailem. 7. Biorąc pod uwagę, że SP Raczyce będzie składał zamówienie na piśmie faksem lub e-mailem. Wykonawca winien posiadać czynny faks lub adres poczty elektronicznej, który wskaże Zamawiającemu w druku oferty. 8. Towar winien być dostarczany w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 9. Wykonawca każdorazowo za dostarczoną partię towaru wystawi fakturę. 10. Za dostarczoną żywność odpowiada Wykonawca do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Uwaga! Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierowcy w zakresie dowozu żywności do Szkoły Podstawowej w Raczycach. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań, określone zostały we wzorze umowy załącznik nr 6 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III – artykuły mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach z podziałem na 5 części: Część III zamówienia obejmuje – artykuły mleczarskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1 do SIWZ. Zestawienie asortymentowo – cenowe dotyczące poszczególnych części zawierają Tabele – wykazy asortymentowo - cenowe stanowiące załączniki nr 1.2 C do SIWZ. II. Wymagania dotyczące wytworzenia i dowozu przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 Nr 136, poz. 914) oraz ustawą z dnia 21.12.2000r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz.U. z 2005r. Nr 187 poz.1577 z późn. zm.), wraz z aktami wykonawczymi; 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Dowóz przedmiotu zamówienia winien odbywać się ubezpieczonym transportem – pojazdem Wykonawcy. 4. Dostawa zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w godz. od godz 6:15 do godz. 14:00 - III. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia dotyczy części III. 6. Dostawy winny być wykonywane sukcesywnie wg zamówień składanych przez SP Raczyce osobiście z dostawy na dostawę, w formie telefonicznej, faksem lub e-mailem. 7. Biorąc pod uwagę, że SP Raczyce będzie składał zamówienie na piśmie faksem lub e-mailem. Wykonawca winien posiadać czynny faks lub adres poczty elektronicznej, który wskaże Zamawiającemu w druku oferty. 8. Towar winien być dostarczany w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 9. Wykonawca każdorazowo za dostarczoną partię towaru wystawi fakturę. 10. Za dostarczoną żywność odpowiada Wykonawca do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Uwaga! Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierowcy w zakresie dowozu żywności do Szkoły Podstawowej w Raczycach. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań, określone zostały we wzorze umowy załącznik nr 6 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV – artykuły spożywcze suche i inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach z podziałem na 5 części: Część IV zamówienia obejmuje – artykuły spożywcze suche i inne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1 do SIWZ. Zestawienie asortymentowo – cenowe dotyczące poszczególnych części zawierają Tabele – wykazy asortymentowo - cenowe stanowiące załączniki nr 1.2 D do SIWZ. II. Wymagania dotyczące wytworzenia i dowozu przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 Nr 136, poz. 914) oraz ustawą z dnia 21.12.2000r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz.U. z 2005r. Nr 187 poz.1577 z późn. zm.), wraz z aktami wykonawczymi; 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Dowóz przedmiotu zamówienia winien odbywać się ubezpieczonym transportem – pojazdem Wykonawcy. 4. Dostawa zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w godz. od godz 6:15 do godz. 14:00 - dotyczy części IV 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia dotyczy części IV. 6. Dostawy winny być wykonywane sukcesywnie wg zamówień składanych przez SP Raczyce osobiście z dostawy na dostawę, w formie telefonicznej, faksem lub e-mailem. 7. Biorąc pod uwagę, że SP Raczyce będzie składał zamówienie na piśmie faksem lub e-mailem. Wykonawca winien posiadać czynny faks lub adres poczty elektronicznej, który wskaże Zamawiającemu w druku oferty. 8. Towar winien być dostarczany w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 9. Wykonawca każdorazowo za dostarczoną partię towaru wystawi fakturę. 10. Za dostarczoną żywność odpowiada Wykonawca do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Uwaga! Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierowcy w zakresie dowozu żywności do Szkoły Podstawowej w Raczycach. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań, określone zostały we wzorze umowy załącznik nr 6 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V – warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Raczycach z podziałem na 5 części: Część V zamówienia obejmuje – warzywa i owoce Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1 do SIWZ. Zestawienie asortymentowo – cenowe dotyczące poszczególnych części zawierają Tabele – wykazy asortymentowo - cenowe stanowiące załączniki nr 1.2 E do SIWZ. II. Wymagania dotyczące wytworzenia i dowozu przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 Nr 136, poz. 914) oraz ustawą z dnia 21.12.2000r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz.U. z 2005r. Nr 187 poz.1577 z późn. zm.), wraz z aktami wykonawczymi; 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Dowóz przedmiotu zamówienia winien odbywać się ubezpieczonym transportem – pojazdem Wykonawcy. 4. Dostawa zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w godz. od godz 6:15 do godz. 14:00 - dotyczy części V . 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru następnego dnia po dniu w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia dotyczy części V. 6. Dostawy winny być wykonywane sukcesywnie wg zamówień składanych przez SP Raczyce osobiście z dostawy na dostawę, w formie telefonicznej, faksem lub e-mailem. 7. Biorąc pod uwagę, że SP Raczyce będzie składał zamówienie na piśmie faksem lub e-mailem. Wykonawca winien posiadać czynny faks lub adres poczty elektronicznej, który wskaże Zamawiającemu w druku oferty. 8. Towar winien być dostarczany w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 9. Wykonawca każdorazowo za dostarczoną partię towaru wystawi fakturę. 10. Za dostarczoną żywność odpowiada Wykonawca do czasu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Uwaga! Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierowcy w zakresie dowozu żywności do Szkoły Podstawowej w Raczycach. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiajacego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań, określone zostały we wzorze umowy załącznik nr 6 do siwz.
  

Criterion

Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)