1. Sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego produktów mleczarskich w następującym asortymencie
i ilościach:1. Mleko,zawartość tłuszczu 2%, op. foliowe 1-10L, 50000L; 2. Ser topiony, bez dodatku tłuszczu roślinnego, op. 100g/szt, 1300kg; 3. Twaróg półtłusty Krajanka, pakowany w pergaminie lub VAC, 3000kg; 4. Ser żółty bez dodatku tłuszczów roślinnych opakowanie 1-3kg (kg), 400kg; 5. Jogurt naturalny, Bez cukru, opakowanie jednostkowe 100g-150g, 600kg; 6. Śmietana, zawartość tłuszczu 12%, opakowanie jednostkowe 200-500g, 400kg; 7. Serek homogenizowany naturalny, opakowanie jednostkowe 100-150g, 600kg; 8. Twarożek kubek kremowy
Opakowanie jednostkowe 100-150g, 600kg; Kod CPV: 15500000-3
Dostarczone produkty muszą posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny oraz etykiety z informacją zawierającą: nazwę producenta, nazwę asortymentową zgodną ze specyfikacją oraz fakturą VAT, numer partii oraz datę przydatności do spożycia.
Minimalny okres przydatności do spożycia produktów dostarczonych w dniu dostawy wynosi:
1) mleko: 3 dni
2) pozostałe produkty mleczarskie: 14 dni
2. Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu), z uwagi na zmienną ilość osób żywionych, wynikać będzie ze składanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu ofertowym. Podane w formularzu ofertowym wielkości zapotrzebowania na wyroby w ciągu trwania umowy (12 miesięcy) mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na wyroby będące przedmiotem zamówienia w takim okresie. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia wyrobów, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw.
Ilość produktów określona w rozdziale IV pkt 1 jest ilością maksymalną jaką może zamówić Zamawiający i może ona ulec zmniejszeniu max. o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. Proporcjonalnej zmianie ulegnie wówczas również cena całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego.
3. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać towar na swój koszt i ryzyko do magazynu zamawiającego : ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź. Dokładna wielkość i terminy dostaw zostaną każdorazowo określane przez Zamawiającego w zamówieniu złożonym za pośrednictwem faksu, drogą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy winny być realizowane trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godz. 9-12. Dostawa wyrobów dokonywana będzie przystosowanym do tego środkiem transportu Wykonawcy w taki sposób, aby nie została naruszona jakość zdrowotna zamówionych wyrobów.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów.
5. Przedmiot zamówienia, sposób jego przewozu, jak również sposób i rodzaj opakowania powinien spełniać wymagania obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
6. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania umowy do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującym również odpowiedzialność ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe spowodowane przez dostarczone towary.
7. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów leczenia osób poszkodowanych i przeprowadzenia zabiegów sanitarnych oraz do zaspokojenia roszczeń odszkodowawczych wynikających z zatruć dostarczonymi towarami. |
GuidZP400 |
d90e56f9-77f1-46e2-b651-76b1d50ccde0
|
Biuletyn |
655352-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Karny nr 1 w Łodzi
|
Regon |
32006400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Beskidzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
54
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91612
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
042 6750415, 6750415
|
Zamawiajacy fax |
426 750 500
|
Zamawiajacy email |
zk_lodz_1@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zakład Karny Nr 1 w Łodzi
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Karny Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy produktów mleczarskich do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
|
Numer referencyjny |
DKW.2232.15.2018.KK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego produktów mleczarskich w następującym asortymencie
i ilościach:1. Mleko,zawartość tłuszczu 2%, op. foliowe 1-10L, 50000L; 2. Ser topiony, bez dodatku tłuszczu roślinnego, op. 100g/szt, 1300kg; 3. Twaróg półtłusty Krajanka, pakowany w pergaminie lub VAC, 3000kg; 4. Ser żółty bez dodatku tłuszczów roślinnych opakowanie 1-3kg (kg), 400kg; 5. Jogurt naturalny, Bez cukru, opakowanie jednostkowe 100g-150g, 600kg; 6. Śmietana, zawartość tłuszczu 12%, opakowanie jednostkowe 200-500g, 400kg; 7. Serek homogenizowany naturalny, opakowanie jednostkowe 100-150g, 600kg; 8. Twarożek kubek kremowy
Opakowanie jednostkowe 100-150g, 600kg; Kod CPV: 15500000-3
Dostarczone produkty muszą posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny oraz etykiety z informacją zawierającą: nazwę producenta, nazwę asortymentową zgodną ze specyfikacją oraz fakturą VAT, numer partii oraz datę przydatności do spożycia.
Minimalny okres przydatności do spożycia produktów dostarczonych w dniu dostawy wynosi:
1) mleko: 3 dni
2) pozostałe produkty mleczarskie: 14 dni
2. Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu), z uwagi na zmienną ilość osób żywionych, wynikać będzie ze składanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu ofertowym. Podane w formularzu ofertowym wielkości zapotrzebowania na wyroby w ciągu trwania umowy (12 miesięcy) mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na wyroby będące przedmiotem zamówienia w takim okresie. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia wyrobów, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw.
Ilość produktów określona w rozdziale IV pkt 1 jest ilością maksymalną jaką może zamówić Zamawiający i może ona ulec zmniejszeniu max. o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. Proporcjonalnej zmianie ulegnie wówczas również cena całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego.
3. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać towar na swój koszt i ryzyko do magazynu zamawiającego : ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź. Dokładna wielkość i terminy dostaw zostaną każdorazowo określane przez Zamawiającego w zamówieniu złożonym za pośrednictwem faksu, drogą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy winny być realizowane trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godz. 9-12. Dostawa wyrobów dokonywana będzie przystosowanym do tego środkiem transportu Wykonawcy w taki sposób, aby nie została naruszona jakość zdrowotna zamówionych wyrobów.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów.
5. Przedmiot zamówienia, sposób jego przewozu, jak również sposób i rodzaj opakowania powinien spełniać wymagania obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
6. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania umowy do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującym również odpowiedzialność ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe spowodowane przez dostarczone towary.
7. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów leczenia osób poszkodowanych i przeprowadzenia zabiegów sanitarnych oraz do zaspokojenia roszczeń odszkodowawczych wynikających z zatruć dostarczonymi towarami.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył lub świadczy dostawy przedmiotowych produktów o wartości 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100 brutto) oraz potwierdzi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania:
UWAGA – dokumenty składa tylko Wykonawca, którego oferta w wyniku wstępnej oceny okaże się najkorzystniejsza.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca przedłoży dokumenty w odpowiedzi na skierowane przed udzieleniem zamówienia, podczas toczącego się postępowania, wezwanie Zamawiającego z oznaczonym terminem złożenia dokumentów, nie krótszym niż 5 dni od daty otrzymania wezwania. Dokumenty winny być aktualne na dzień ich składania Zamawiającemu :
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
UWAGA - W przypadku składania oferty wspólnej ww dokumenty składa każdy z Wykonawców odrębnie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
UWAGA – dokumenty składa tylko Wykonawca, którego oferta w wyniku wstępnej oceny okaże się najkorzystniejsza:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży następujące dokumenty w odpowiedzi na skierowane przed udzieleniem zamówienia, podczas toczącego się postępowania, wezwanie Zamawiającego z oznaczonym terminem złożenia dokumentów, nie krótszym niż 5 dni od daty otrzymania wezwania:
4.1 wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.zp.sw.gov.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, każdy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Ofertę należy złożyć w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 91–612 Łódź nie później niż do dnia 10.12.2018 r., do godziny 12:00 – sekretariat jednostki (decyduje data i godzina wpływu do Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi a nie data stempla pocztowego). Oferta złożona po powyższym terminie nie będzie rozpatrywana i zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy.
2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, Zakład Karny nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 91 – 612 Łódź, w dniu 10.12.2018 r., o godz. 12:15 – klub funkcjonariusza.
3. Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego – sekretariat jednostki lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego: Zakład Karny nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, 91 – 612 Łódź.
|