Zakup wyposażenia medycznego

Data publikacji 2018-11-29
Data zakończenia 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627644-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331900008, 315240005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup wyposażenia medycznego”, w podziale na części:
1. Część nr 3: Zakup oświetlenia - lamp dla siedziby poradni stomatologicznej USK w Opolu, celem dostosowania do funkcji obiektu dydaktycznego służącemu kształceniu w zakresie anatomii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ;
2. Część nr 5-1: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E-1 do SIWZ;
3. Część nr 5-2: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E-2 do SIWZ;
4. Część nr 5-3: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E-3 do SIWZ;
5. Część nr 5-4: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E-4 do SIWZ;
6. Część nr 5-5: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E-5 do SIWZ;
7. Część nr 5-6: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E-6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 87ee6508-98bd-4c3b-a294-0002cbec313f
Biuletyn 627644-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 138200000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony url www.zamowienia.uni.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zamowienia.uni.opole.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.uni.opole.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, pokój nr 2-3
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia medycznego
Numer referencyjny D/20/2018/A
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup wyposażenia medycznego”, w podziale na części: 1. Część nr 3: Zakup oświetlenia - lamp dla siedziby poradni stomatologicznej USK w Opolu, celem dostosowania do funkcji obiektu dydaktycznego służącemu kształceniu w zakresie anatomii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ; 2. Część nr 5-1: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E-1 do SIWZ; 3. Część nr 5-2: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E-2 do SIWZ; 4. Część nr 5-3: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E-3 do SIWZ; 5. Część nr 5-4: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E-4 do SIWZ; 6. Część nr 5-5: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E-5 do SIWZ; 7. Część nr 5-6: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E-6 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądać dostarczenia od Wykonawcy Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikami nr 1C, 1E-1, 1E- 2, 1E-3, 1E-4, 1E-5, 1E-6 do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca musi zaproponować przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych od podanych w Opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1C, 1E-1, 1E-2, 1E-3, 1E-4, 1E-5, 1E-6 do SIWZ – odpowiednio do części). Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić parametry techniczne opisanych sprzętów poprzez podanie szczegółowych dane techniczne/parametry, producenta, nazwę i model przedmiotu zamówienia w sporządzonym przez Wykonawcę opisie, szczegółowo określając oferowany przedmiot zamówienia, w kolumnie przeznaczonej do wypełnienia przez Wykonawcę (kolumna „Parametry oferowane przez Wykonawcę”). Zamawiający nie dopuszcza wpisania tylko wyrazu „TAK”. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę zamiast Opisu przedmiotu zamówienia – jedynie karty produktu/specyfikacji technicznej producenta, Zamawiający zastrzega, że dostarczona karta produktu/ specyfikacja techniczna producenta nie zostanie poddana ocenie, a Wykonawca zostanie ponownie wezwany o dostarczenie Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikami nr 1C, 1E-1, 1E- 2, 1E-3, 1E-4, 1E-5, 1E-6 do SIWZ (odpowiednio do części).
Inne dokumenty niewymienione I. ZAWARTOŚĆ OFERTY (poza Oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o kórym mowa w pkt. III.3): 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3: Zakup oświetlenia - lamp dla siedziby poradni stomatologicznej USK w Opolu, celem dostosowania do funkcji obiektu dydaktycznego służącemu kształceniu w zakresie anatomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31524000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 20 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1. jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem wskazanym w pkt. 19.5 SIWZ. 4. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
Zalacznik krotki opis Część nr 3: Zakup oświetlenia - lamp dla siedziby poradni stomatologicznej USK w Opolu, celem dostosowania do funkcji obiektu dydaktycznego służącemu kształceniu w zakresie anatomii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 51
Zalacznik nazwa Część nr 5-1: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 20 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1. jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem wskazanym w pkt. 19.5 SIWZ. 4. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
Zalacznik krotki opis Część nr 5-1: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E-1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 52
Zalacznik nazwa Część nr 5-2: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 20 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1. jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem wskazanym w pkt. 19.5 SIWZ. 4. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
Zalacznik krotki opis Część nr 5-2: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E-2 do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 53
Zalacznik nazwa Część nr 5-3: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 20 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1. jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem wskazanym w pkt. 19.5 SIWZ. 4. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
Zalacznik krotki opis Część nr 5-3: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E-3 do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 54
Zalacznik nazwa Część nr 5-4: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 20 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1. jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem wskazanym w pkt. 19.5 SIWZ. 4. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
Zalacznik krotki opis Część nr 5-4: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E-4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 55
Zalacznik nazwa Część nr 5-5: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 20 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1. jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem wskazanym w pkt. 19.5 SIWZ. 4. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
Zalacznik krotki opis Część nr 5-5: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E-5 do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 56
Zalacznik nazwa Część nr 5-6: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 20 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1. jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem wskazanym w pkt. 19.5 SIWZ. 4. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
Zalacznik krotki opis Część nr 5-6: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E-6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 56
Zalacznik nazwa Część nr 5-6: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu [ 20 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1. jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem wskazanym w pkt. 19.5 SIWZ. 4. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
Zalacznik krotki opis Część nr 5-6: Zakup wyposażenia Pracowni Fizjologii Zmysłów Zakładu Fizjologii - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E-6 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)