GuidZP400 |
339c3341-6dbf-432f-bad4-c195c4fd43e8
|
Biuletyn |
655093-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30248000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sadowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Przasnysz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
06300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
29 75 34 310
|
Zamawiajacy fax |
297 534 380
|
Zamawiajacy email |
szpitalprzasnysz@o2.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalprzasnysz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów opatrunkowych dla SPZZOZ w Przasnyszu
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SPZZOZ
|
Dostep dokumentow zamowienia |
TAK
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalprzasnysz.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
NIE
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZZOZ ul. Sadowa 9, 06-300 Przasnysz, I piętro, Sekretariat pok. Z110
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Numer referencyjny |
SPZZOZ.ZP/72/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych pogrupowanych w 9 Pakietach. Szczegółowy opis w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp.
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami , w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, Ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W trakcie obowiązywania umowy Strony dopuszczają zmiany cen w przypadku:
a) Zmian przepisów dotyczących stawki pod. VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian, a także zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa.
b) Zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. Zmiana cen może nastąpić w musi być poprzedzona zawiadomieniem Wykonawcy (wraz z uzasadnieniem i dowodami)
c) W przypadku szczególnych okoliczności, tj. wycofania z obrotu lub zaprzestania produkcji czy też wstrzymania lub braku produkcji asortymentu będącego przedmiotem niniejszej Umowy lub zaistnienia incydentu medycznego - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiednika asortymentu będącego przedmiotem Umowy o tej samej lub niższej cenie jak określono w ZAŁ. Nr 1 do Umowy.
d) Wykonawca, w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w pkt. c) każdorazowo pisemnie informuje Zamawiającego, załączając odpowiednie dokumenty potwierdzające zaistnienie w/w faktów. Odpowiednia zmiana umowy w tym zakresie jest dopuszczalna jedynie po pisemnej akceptacji Zamawiającego.
a) W przypadku zmiany cen na niższe (promocje, kampanie reklamowe, obniżki cen, wyprzedaże, itp.) - ceny ulegają obniżeniu z dniem pisemnego powiadomienia Zamawiającego (data wpływu pisma do siedziby Zamawiającego)
Powyższe zmiany muszą być wprowadzone Aneksem do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I Środki opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I - Środki opatrunkowe.
Pakiet składa się z 42 pozycji. Szczegółowy opis w SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II Specjalistyczne środki opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet II Specjalistyczne środki opatrunkowe.
Pakiet składa się z 9 pozycji. Szczegółowy opis w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet III Siatki do rekonstrukcji dna miednicy i taśmy urologiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet III - Siatki do rekonstrukcji dna miednicy i taśmy urologiczne.
Pakiet składa się z 4 pozycji. Szczegółowy opis w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IV Środki opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet IV - Środki opatrunkowe
Pakiet składa się z 13 pozycji. Szczegółowy opis w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet V Siatki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet V Siatki. Pakiet składa się z 7 pozycji. Szczegółowy opis w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet VI Środki opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet VI Środki opatrunkowe.
Pakiet składa się z 33 pozycji. Szczegółowy opis w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet VII Środki opatrunkowe - opatrunki specjalistyczne i przeciwodleżynowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet VII Środki opatrunkowe- opatrunki specjalistyczne i przeciwodleżynowe.
Pakiet składa się z 24 pozycji. Szczegółowy opis w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet VIII Środki opatrunkowe - specjalistyczne opatrunki jałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet VIII Środki opatrunkowe- specjalistyczne opatrunki jałowe.
Pakiet składa się z 7 pozycji. Szczegółowy opis w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IX Narzędzia jednorazowe, jałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet IX Narzędzia jednorazowe, jałowe
Pakiet składa się z 15 pozycji. Szczegółowy opis w SIWZ.
|
| |