1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia:
1) CZĘŚĆ I – dostarczenie sprzętu komputerowego oraz urządzeń sieciowych, zawierająca:
a) serwer – 2 szt.,
b) przełącznik sieciowy zarządzalny – 1 szt.,
c) projektor z windą i ekranem sterowanym elektronicznie – 1 kpl.,
d) dysk SSD 256GB – 6 szt.,
e) przewód krosowy RJ45, kat. 6, długość 0,5m żółty – 30 szt.,
f) przewód krosowy RJ45, kat. 6, długość 1,5m zielony – 30 szt.,
g) przewód krosowy RJ45, kat. 6, długość 2m niebieski – 30 szt.,
h) przewód krosowy RJ45, kat. 6, długość 5m biały lub szary – 30 szt.
i) przewód krosowy RJ45, kat. 6, długość 3m czerwony – 30 szt.,
j) przewód krosowy światłowodowy wielomodowy 50/125, SC-SC, 1m – 10 szt.,
k) przewód krosowy światłowodowy wielomodowy ST-LC, 1 m – 10 szt.,
l) przewód krosowy światłowodowy wielomodowy 50/125, SC-SC, 1,5m – 10 szt.,
m) przewód krosowy światłowodowy wielomodowy LC-SC, 1,5m – 10 szt.,
n) przewód krosowy światłowodowy wielomodowy ST-LC 1,5m – 10 szt.,
o) przewód krosowy światłowodowy wielomodowy LC-SC, 1m – 10 szt.,
p) mysz komputerową (bezprzewodową) – 1 szt.,
q) przejściówkę USB – RS232 – 7 szt.,
r) HUB USB z zewnętrznym zasilaczem – 7 szt.,
2) CZĘŚĆ II – dostarczenie komputera stacjonarnego wraz z oprogramowaniem biurowym – 1 szt.,
3) CZĘŚĆ III – dostarczenie oprogramowania biurowego – 101 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ III zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ
5. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 3 – 5 do SIWZ zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
6. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
7. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia do siedziby zamawiającego – Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
8. Dostarczenie produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych.
9. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, wraz z wymaganymi sterownikami, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ.
10. Przedmiot zamówienia w przypadku CZĘŚCI II zamówienia współfinansowany będzie przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Programu Współpracy Interreg V-A 2014-2020 Litwa-Polska oraz z budżetu państwa.
11. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
|
GuidZP400 |
7fc2eccc-6ba6-49d1-9c81-88c009cf7c62
|
Biuletyn |
654252-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
|
Regon |
000514319
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Marszałka J. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7/9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-575
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
(89) 5232400,
|
Zamawiajacy fax |
(89) 5272049
|
Zamawiajacy email |
sekrzo@uw.olsztyn.pl,
|
Adres strony url |
www.olsztyn.uw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
przedmiot zamówienia w przypadku CZĘŚCI II zamówienia współfinansowany będzie przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Programu Współpracy Interreg V-A 2014-2020 Litwa-Polska oraz z budżetu państwa.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pok. nr 354.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie – zamówienie drugie.
|
Numer referencyjny |
WO-IV.272.63.2018.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach następujących CZĘŚCI zamówienia:
1) CZĘŚĆ I – dostarczenie sprzętu komputerowego oraz urządzeń sieciowych, zawierająca:
a) serwer – 2 szt.,
b) przełącznik sieciowy zarządzalny – 1 szt.,
c) projektor z windą i ekranem sterowanym elektronicznie – 1 kpl.,
d) dysk SSD 256GB – 6 szt.,
e) przewód krosowy RJ45, kat. 6, długość 0,5m żółty – 30 szt.,
f) przewód krosowy RJ45, kat. 6, długość 1,5m zielony – 30 szt.,
g) przewód krosowy RJ45, kat. 6, długość 2m niebieski – 30 szt.,
h) przewód krosowy RJ45, kat. 6, długość 5m biały lub szary – 30 szt.
i) przewód krosowy RJ45, kat. 6, długość 3m czerwony – 30 szt.,
j) przewód krosowy światłowodowy wielomodowy 50/125, SC-SC, 1m – 10 szt.,
k) przewód krosowy światłowodowy wielomodowy ST-LC, 1 m – 10 szt.,
l) przewód krosowy światłowodowy wielomodowy 50/125, SC-SC, 1,5m – 10 szt.,
m) przewód krosowy światłowodowy wielomodowy LC-SC, 1,5m – 10 szt.,
n) przewód krosowy światłowodowy wielomodowy ST-LC 1,5m – 10 szt.,
o) przewód krosowy światłowodowy wielomodowy LC-SC, 1m – 10 szt.,
p) mysz komputerową (bezprzewodową) – 1 szt.,
q) przejściówkę USB – RS232 – 7 szt.,
r) HUB USB z zewnętrznym zasilaczem – 7 szt.,
2) CZĘŚĆ II – dostarczenie komputera stacjonarnego wraz z oprogramowaniem biurowym – 1 szt.,
3) CZĘŚĆ III – dostarczenie oprogramowania biurowego – 101 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego CZĘŚCIĄ III zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ
5. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 3 – 5 do SIWZ zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
6. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
7. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia do siedziby zamawiającego – Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
8. Dostarczenie produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych.
9. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, wraz z wymaganymi sterownikami, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ.
10. Przedmiot zamówienia w przypadku CZĘŚCI II zamówienia współfinansowany będzie przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Programu Współpracy Interreg V-A 2014-2020 Litwa-Polska oraz z budżetu państwa.
11. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
|
Cpv glowny przedmiot |
48700000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
okres realizacji zamówienia w przypadku każdej z CZĘŚCI zamówienia może być krótszy, w zależności od wskazanego w ofertach wykonawców.
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie:
1) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia – co najmniej dwóch dostaw komputerów i/lub oprogramowania i/lub urządzeń komputerowych, z których wartość każdej była nie mniejsza niż 50.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy),
2) w przypadku CZĘŚCI III zamówienia – co najmniej dwóch dostaw komputerów i/lub oprogramowania i/lub urządzeń komputerowych, z których wartość każdej była nie mniejsza niż 50.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – załącznik nr 1 do SIWZ,
2) wydruki ze stron internetowych - https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php; http://cpubenchmark.net/high_end_cpus.html z datą wyników testów nie starszą niż dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, tj. 29.11.2018 r., ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testu - dotyczy ofert składanych odpowiednio na realizację CZĘŚCI I oraz CZĘŚCI II zamówienia,
3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy,
5) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza w przypadku każdej z CZĘŚCI zamówienia możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących przypadkach:
1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszących znamiona siły wyższej – uprawniających strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji,
2) pojawienia się nowych, korzystnych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych umową; w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie może zostać zwiększone,
3) wycofania z produkcji lub dystrybucji produktów wymienionych w ofercie wykonawcy – zamawiający dopuszcza wówczas dostarczenie w ich miejsce innych produktów, o parametrach nie gorszych niż minimalne wymogi postawione w załączniku nr 1 do umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez wykonawcę braku możliwości ich dostarczenia (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora); w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone,
4) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem – uprawniających strony do zmiany terminu wykonania umowy,
5) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone.
2. Podstawą do dokonania zmian, o których jest mowa w pkt 1, jest złożenie pisemnego wniosku przez jedną ze stron i jego pisemna akceptacja przez drugą stronę.
|
IV 4 4 data |
2018-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostarczenie sprzętu komputerowego oraz urządzeń sieciowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48822000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
okres realizacji zamówienia może być krótszy, w zależności od wskazanego w ofertach wykonawców.
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ I - dostarczenie sprzętu komputerowego oraz urządzeń sieciowych, zawierająca:
1) serwer – 2 szt.,
2) przełącznik sieciowy zarządzalny – 1 szt.,
3) projektor z windą i ekranem sterowanym elektronicznie – 1 kpl.,
4) dysk SSD 256GB – 6 szt.,
5) przewód krosowy RJ45, kat. 6, długość 0,5m żółty – 30 szt.,
6) przewód krosowy RJ45, kat. 6, długość 1,5m zielony – 30 szt.,
7) przewód krosowy RJ45, kat. 6, długość 2m niebieski – 30 szt.,
8) przewód krosowy RJ45, kat. 6, długość 5m biały lub szary – 30 szt.
9) przewód krosowy RJ45, kat. 6, długość 3m czerwony – 30 szt.,
10) przewód krosowy światłowodowy wielomodowy 50/125, SC-SC, 1m – 10 szt.,
11) przewód krosowy światłowodowy wielomodowy ST-LC, 1 m – 10 szt.,
12) przewód krosowy światłowodowy wielomodowy 50/125, SC-SC, 1,5m – 10 szt.,
13) przewód krosowy światłowodowy wielomodowy LC-SC, 1,5m – 10 szt.,
14) przewód krosowy światłowodowy wielomodowy ST-LC 1,5m – 10 szt.,
15) przewód krosowy światłowodowy wielomodowy LC-SC, 1m – 10 szt.,
16) mysz komputerową (bezprzewodową) – 1 szt.,
17) przejściówkę USB – RS232 – 7 szt.,
18) HUB USB z zewnętrznym zasilaczem – 7 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostarczenie komputera stacjonarnego wraz z oprogramowaniem biurowym.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
okres realizacji zamówienia może być krótszy, w zależności od wskazanego w ofertach wykonawców.
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ 2 - dostarczenie komputera stacjonarnego wraz z oprogramowaniem biurowym - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostarczenie oprogramowania biurowego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48700000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
okres realizacji zamówienia może być krótszy, w zależności od wskazanego w ofertach wykonawców.
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ III - dostarczenie oprogramowania biurowego - 101 szt.
|
| |