Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Oddziału Neonatologicznego

Data publikacji 2018-11-29
Data zakończenia 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654861-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawy sprzętu medycznego dla potrzeb oddziału Neonatologicznego tj. pulsoksymetr, czujnik wielorazowy, pompa strzykawkowa w ilości, asortymencie oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ- Formularz cenowy i załączniku nr 9 –Zestawienie parametrów technicznych.
Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części
Zadanie nr 1- Pulsoksymetr, czujnik wielorazowy
Zadanie nr 2- Pompa strzykawkowa

Przedmiot zamówienia obejmuje:
- dostawa towaru fabrycznie nowego rok produkcji min. 2018, montaż,
- gwarancja na dostarczony towar min. 24 miesiące,
- przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi (eksploatacji) w siedzibie Zamawiającego.
- dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim oraz paszportów technicznych,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ca142037-6a6b-4f1e-acaa-a885434126df
Biuletyn 654861-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
Regon 00030643700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młyńska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Sącz
Zamawiajacy kod pocztowy 33300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (018) 44388-77; 443-66-35
Zamawiajacy fax (018) 4438540; 443-86-01
Zamawiajacy email sns@pro.onet.pl
Adres strony url www.szpitalnowysacz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalnowysacz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalnowysacz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół ds. Zamówień Publicznych, Szpitala Specjalistycznego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Nowym Sączu ul. Młyńska 5
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Oddziału Neonatologicznego
Numer referencyjny DA271-71/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawy sprzętu medycznego dla potrzeb oddziału Neonatologicznego tj. pulsoksymetr, czujnik wielorazowy, pompa strzykawkowa w ilości, asortymencie oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ- Formularz cenowy i załączniku nr 9 –Zestawienie parametrów technicznych. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części Zadanie nr 1- Pulsoksymetr, czujnik wielorazowy Zadanie nr 2- Pompa strzykawkowa Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawa towaru fabrycznie nowego rok produkcji min. 2018, montaż, - gwarancja na dostarczony towar min. 24 miesiące, - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi (eksploatacji) w siedzibie Zamawiającego. - dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim oraz paszportów technicznych,
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 11730,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustaw
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których, może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP– według wzoru na załączniku nr 6 do SIWZ; 2) Karty katalogowe ( prospekty) w języku polskim z opisem produktu w którym został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia ( pozycja z numerem katalogowym) celem sprawdzenia zgodności parametrów z opisem przedmiotu. 3) Deklaracja zgodności, CE, wpis do rejestru wyrobów medycznych
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 6 ustawy przekazuje Zamawiającemu: listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144. Okoliczności dokonywania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą wymienione zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik 8 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pulsoksymetr, czujnik wielorazowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7930,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Pulsoksymetr, czujnik wielorazowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pompa strzykawkowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3800,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Pompa strzykawkowa
  

Criterion

Kryteria warunki dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)