Usługa polegającą na sporządzeniu, emisji i publikacji materiałów promujących projekt pn. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku”

Data publikacji 2018-11-29
Data zakończenia 2018-12-07 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Brzesko
Województwo małopolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 654848-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na „sporządzeniu, emisji i publikacji materiałów promujących projekt pn. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku”. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1 przygotowania artykułów do opublikowania w prasie lokalnej
• 2 artykuły
• Artykuły dotyczące realizowanego projektu, źródeł finansowania. Rozmiar ok. 1/2 strony formatu A4 każdy wraz z fotografią z miejsca realizacji projektu
• Publikacja artykułów w lokalnej prasie o zasięgu co najmniej powiatu brzeskiego
Termin:
• Opublikowanie pierwszego artykułu do 7 dni roboczych od dnia zaakceptowania artykułu przez Zamawiającego,
• Przedstawienie drugiego artykułu do zatwierdzenia przez Zamawiającego do dnia 06.05.2019 roku
• Opublikowanie drugiego artykułu do 7 dni roboczych od dnia zaakceptowania artykułu przez Zamawiającego

2 przygotowania artykułów do zamieszczenia na stronie internetowej
• 3 artykuły do zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego dotyczącego realizowanego projektu
• Każdy artykuł musi zawierać co najmniej 2 zdjęcia
• Artykuły zostaną przekazane Zamawiającemu celem publikacji na stronie internetowej Zamawiającego
• Opublikowanie artykułów przez Wykonawcę w co najmniej jednym internetowym portalu lokalnym
Termin:
• Opublikowanie pierwszego artykułu do 5 dni roboczych od dnia zaakceptowania treści przez Zamawiającego w lokalnym portalu
• Przedstawienie drugiego artykułu oraz zdjęć do zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie ustalonym z Zamawiającym
• Opublikowanie drugiego artykułu do 5 dni roboczych od dnia zaakceptowania treści przez Zamawiającego w internetowym lokalnym portalu
• Przedstawienie trzeciego artykułu oraz zdjęć do zatwierdzenia przez Zamawiającego do 06.05.2019 roku
• Opublikowanie trzeciego artykułu do 5 dni roboczych od dnia zaakceptowania treści przez Zamawiającego w internetowym lokalnym portalu

3 przygotowania filmu
• 1 film dotyczący realizowanego projektu
• Długość filmu – minimum 3 minuty. Film musi zawierać co najmniej: rozmowę ze specjalistą, informację o zakresie projektu, okresie realizacji projektu i źródłach finansowania, informację o zakupionym w ramach projektu sprzęcie
• Przedstawienie filmu do zatwierdzenia przez Zamawiającego do dnia 17.05.2019 roku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 55a6b312-f58f-4300-b0f8-0ac924803192
Biuletyn 654848-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Brzesko
Zamawiajacy kod pocztowy 32800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy fax 146 621 155
Zamawiajacy email ZOZ.brzesko@pro.onet.pl.
Adres strony url www.spzoz-brzesko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie realizowane na podstawie umowy nr POIS.09.01.00-00-0341/18-00/261/2018/318 o dofinansowanie projektu pn. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku’’ w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz-brzesko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz-brzesko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem lub dostarczyć osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brzesku ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko Dział Zamówień Publicznych pokój 386
Nazwa nadana zamowieniu Usługa polegającą na sporządzeniu, emisji i publikacji materiałów promujących projekt pn. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku”
Numer referencyjny DZP-271-53/2018
Rodzaj zamowienia 2
Oferty lub wnioski 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na „sporządzeniu, emisji i publikacji materiałów promujących projekt pn. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku”. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1 przygotowania artykułów do opublikowania w prasie lokalnej • 2 artykuły • Artykuły dotyczące realizowanego projektu, źródeł finansowania. Rozmiar ok. 1/2 strony formatu A4 każdy wraz z fotografią z miejsca realizacji projektu • Publikacja artykułów w lokalnej prasie o zasięgu co najmniej powiatu brzeskiego Termin: • Opublikowanie pierwszego artykułu do 7 dni roboczych od dnia zaakceptowania artykułu przez Zamawiającego, • Przedstawienie drugiego artykułu do zatwierdzenia przez Zamawiającego do dnia 06.05.2019 roku • Opublikowanie drugiego artykułu do 7 dni roboczych od dnia zaakceptowania artykułu przez Zamawiającego 2 przygotowania artykułów do zamieszczenia na stronie internetowej • 3 artykuły do zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego dotyczącego realizowanego projektu • Każdy artykuł musi zawierać co najmniej 2 zdjęcia • Artykuły zostaną przekazane Zamawiającemu celem publikacji na stronie internetowej Zamawiającego • Opublikowanie artykułów przez Wykonawcę w co najmniej jednym internetowym portalu lokalnym Termin: • Opublikowanie pierwszego artykułu do 5 dni roboczych od dnia zaakceptowania treści przez Zamawiającego w lokalnym portalu • Przedstawienie drugiego artykułu oraz zdjęć do zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie ustalonym z Zamawiającym • Opublikowanie drugiego artykułu do 5 dni roboczych od dnia zaakceptowania treści przez Zamawiającego w internetowym lokalnym portalu • Przedstawienie trzeciego artykułu oraz zdjęć do zatwierdzenia przez Zamawiającego do 06.05.2019 roku • Opublikowanie trzeciego artykułu do 5 dni roboczych od dnia zaakceptowania treści przez Zamawiającego w internetowym lokalnym portalu 3 przygotowania filmu • 1 film dotyczący realizowanego projektu • Długość filmu – minimum 3 minuty. Film musi zawierać co najmniej: rozmowę ze specjalistą, informację o zakresie projektu, okresie realizacji projektu i źródłach finansowania, informację o zakupionym w ramach projektu sprzęcie • Przedstawienie filmu do zatwierdzenia przez Zamawiającego do dnia 17.05.2019 roku.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wykształcenie dziennikarskie oraz min. 5 lat pracy dziennikarskiej (podpisane oświadczenie stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie Zamawiającego aktualny wpis do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 roku Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 2344 z późn. zm.); Zamawiający może wykluczyć z postępowania wykonawcę jeżeli zajdą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 5.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym w pkt 5.1 ppkt 3 lit. a, wykonawca może złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Uwaga: jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 5.2, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższy dokument obejmuje okres odpowiednio jak w pkt 5.2
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 6 1 sposob udostepniania W przypadku gdy informacje składane w trakcie postępowania stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane ogólnie, muszą być opatrzone klauzulą: „NIE UDOSTĘPNIAĆ OGÓLNIE. INFORMACJA STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIEBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI” (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 419 z późn. zm.) i załączona jako odrębna część niezłączona z ofertą w sposób trwały. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie ma na celu udowodnienie spełnienia przesłanek określonych w tym przepisie, tj. że zastrzeżona informacja: a) ma charakter techniczny, technologiczny lub organizacyjny przedsiębiorstwa, b) nie została wykorzystana do wiadomości publicznej, c) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin przedstawienia materiałów promujących
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)