GuidZP400 |
1272c42a-76e0-4098-ade9-787586e54d7a
|
Biuletyn |
653619-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe
|
Regon |
63126570000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fryderyka Chopina
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Września
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
061 6402051, 6404457
|
Zamawiajacy fax |
616 402 051
|
Zamawiajacy email |
starostwo@wrzesnia.powiat.pl
|
Adres strony url |
www.wrzesnia.powiat.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Budowa i wyposażenie Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii w celu realizacji projektu pn.: Rozwój szkolnictwa zawodowego na terenie powiatu wrzesińskiego – dofinansowanego w ramach WRPO 2014-2020 Oś priorytetowa 9, Działanie 9.3. „ inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”, Poddziałanie 9.3.2 „ Inwestowanie w rozwój szkolnictwa zawodowego”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wrzesnia.powiat.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wrzesnia.powiat.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe we Wrześni, ul. Chopina 10, 62-300 Września
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego dla pracowni w budynku Centrum Badań i Rozwoju Nowych Technologii w Grzymysławicach (CBiRNT).
|
Numer referencyjny |
272.44.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego dla pracowni w budynku Centrum Badań i Rozwoju Nowych Technologii w Grzymysławicach (CBiRNT).
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy od 4 do 6 tygodni.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opisy (specyfikacje) oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z podaniem cen jednostkowych oferowanych dostaw- wg załącznika 1a
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć:
a) formularz ofertowy
b) w przypadku działania przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii.
c)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 b ustawy PZP, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ
d) Wykonawca składa następujący dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art. 86 ust.5 ustawy):
oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnej przy zachowaniu wymogów z art. 144 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień umowy w przypadkach, gdy:
a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
b) zaistnieje zdarzenie o charakterze siły wyższej, tj. zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
c) wyjątkowo niesprzyjających i nieprzewidzianych warunków fizycznych.
d) w przypadku uzasadnionej potrzeby modyfikacji terminu realizacji umowy, która nie była znana w momencie wszczęcia postępowania i której nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania,
e) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, a które uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jego treścią.
3. W przypadku konieczności zawarcia aneksu z uwagi na wydłużenie terminu realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do realizacji umowy zgodnie z jej pierwotną treścią oraz złożoną ofertą przetargową.
4. Wszystkie powyższe postanowienia, o których mowa w ust. 2, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 4 4 data |
2018-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|