Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Czeladzi w okresie od 02.01.2019 do 31.12.2019

Data publikacji 2018-11-30
Data zakończenia 2018-12-12 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w Czeladzi
Miejscowość Czeladź
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655406-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Czeladzi w okresie od 02.01.2019 do 31.12.2019. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ oraz warunki jego realizacji określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ(wzór umowy) oraz załączniku nr 1 Formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym(Opis Przedmiotu Zamówienia)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a6d18244-c86e-4143-8d82-8ab793f2aadf
Biuletyn 655406-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w Czeladzi
Regon 368093249
Zamawiajacy adres ulica Lwowska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Czeladź
Zamawiajacy kod pocztowy 41-253
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 269 66 95
Zamawiajacy fax 32 269 66 95
Zamawiajacy email sp5@sp5.czeladz.pl
Adres strony url www.sp5.czeladz.pl/zamowienia/publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sp5.czeladz.pl/zamowienia/publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp5.czeladz.pl/zamowienia/publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Poczta Polska, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w Czeladzi, ul. Lwowska 2, 41-253 Czeladź
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Czeladzi w okresie od 02.01.2019 do 31.12.2019
Numer referencyjny ZP/53/D/SP5/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Czeladzi w okresie od 02.01.2019 do 31.12.2019. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ oraz warunki jego realizacji określone zostały w załączniku nr 6 do SIWZ(wzór umowy) oraz załączniku nr 1 Formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym(Opis Przedmiotu Zamówienia)
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie określa wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie określa wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - tj. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje dostawę lub dostawy(umowy) polegające na sukcesywnej dostawie artykułów żywnościowych trwającej minimum 6 miesięcy, a jej łączna wartość wynosiła co najmniej: dla części A - POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE, NABIAŁ, JAJA - Łączna wartość dla danej części minimum 5 000,00 PLN; część B - PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE - Łączna wartość dla danej części minimum 5 000,00 PLN; część C - RYBY I MROŻONKI - Łączna wartość dla danej części minimum 5 000,00 PLN; część D - WARZYWA, OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE - Łączna wartość dla danej części minimum 4 000,00 PLN; część E - PIECZYWO - Łączna wartość dla danej części minimum 3 000,00 PLN
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca przedstawia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane(sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca przedstawia: załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy(opis przedmiotu zamówienia), załącznik nr 2 - Formularz ofertowy, załącznik nr 5 - dotyczący przynależności albo braku przynależności do tej samej Grupy Kapitałowej, Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się lub Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego(jest to Upoważnienie osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Pełnomocnictwo podpisują wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Dokument(np. Zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w przypadkach: a) zmiany podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, za pisemną zgodą Zamawiającego pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca. b) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. c) w przypadku zmiany cen żywności i napojów bezalkoholowych wg "Cen w Gospodarce Narodowej" (strona internetowa GUS) lub "Biuletyn Statystyczny"(miesięcznik GUS) za kwartał poprzedni - jeżeli wskaźnik wzrostu cen w danym kwartale w stosunku do poprzedniego przekroczy 5%. d) zwiększenie ilości dostawy określonego asortymentu wymienionego w zestawieniu asortymentowo-ilościowo-cenowym pod warunkiem nie przekroczenia wartości umowy określonej w § 3. e) zmniejszenia lub rezygnacji z określonego asortymentu wymienionego w zestawieniu asortymentowo-ilościowo-cenowym, w przypadku zaleceń, decyzji lub innych dokumentów wydanych przez Instytut Żywności i Żywienia i/lub Państwową Inspekcję Sanitarną dot. ograniczenia lub zakazu stosowania określonego produktu do przygotowywania potraw w placówkach zbiorowego żywienia. Zmiana umowy wymaga porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Warunki te nie dotyczą zmian, o których mowa powyżej(ust.2), które dla swojej skuteczności i ważności wymagają powiadomienia drugiej Strony na piśmie. Zmian umowy w rozumieniu art.144 ustawy pzp nie stanowią: a) zmiany wskazanych w umowie osób odpowiedzialnych za realizację umowy; b) zmiany danych teleadresowych Stron; c) zmiany danych rejestrowych Stron.
IV 4 4 data 2018-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W nawiązaniu do prowadzonego postępowania oraz w związku z wprowadzeniem przepisów dotyczących danych osobowych RODO informuję co następuje: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 str. 1), dalej "RODO"informuję, że: 1/ Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskiej Macierzy Szkolnej w Czeladzi, ul. Lwowska 2, 41-253 Czeladź, tel. 32 269 66 95, email: sp5@sp5.czeladz.pl. 2/ Jednocześnie Administrator Danych Osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - jest nim "Marwik-Marek Woźniak" ul. Osiedle Orłowiec 52/12, 44-280 Rydułtowy, tel. 694 167 023, email: marekwozniak@marwikpoland.pl. Z inspektorem można się kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 3/ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podst. art. 6. ust. 1 lit. c RODO (" przetwarzanie jest niezbędne do wykonywania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze") w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie Zakup w raz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych(produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Czeladzi w okresie od 02.01.2019 do 31.12.2019. 4/ Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póżn. zmianami), dalej "ustawa Pzp" 5/ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6/ Obowiązek podania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Panią/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7/ W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8/ Posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo dostepu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podst, art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podst. art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art. 18 ust.2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9/ W związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; na podst. art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 lit c RODO. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Prawo do usunięcia nie ma zastosowania w zakresie w jakim jest niezbędne do: wywiązywania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa unijnego lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator lub wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi ; do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych zgodnie z art. 89 ust. 1 RODO, o ile prawdopodobne jest, że prawo do usunięcia danych uniemożliwi lub poważnie utrudni realizację celów takiego przetwarzania; do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie B - PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE - załącznik nr 1 do SIWZ, część B.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe W przypadku kiełbas i wędlin wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktu. Mięso świeże, nie mrożone, o barwie i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej. Przetwory mięsne zawierające co najmniej 82% mięsa i nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100 g produktu gotowego do spożycia - termin przydatności do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa oraz przetworów mięsnych, w tym wędlin w ilości opisanej w załączniku nr 1 - Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym w części B. Dostawy mięsa i przetworów mięsnych będą realizowane 2 do 3 razy w tygodniu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie C - RYBY I MROŻONKI - załącznik nr 1 do SIWZ - część c
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga aby towar zamówiony(mrożony) przywożony był w temp. minimum - 18 st.C z terminami przydatności do spożycia i pakowany w oryginalnych opakowaniach lub zabezpieczony folią. Mrożonki powinny być sypkie i nie zbrylone. Termin przydatności do spożycia minimum 14 dni od dnia dostawy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ryb i mrożonek, w tym ryb świeżych i mrożonych oraz warzyw i owoców mrożonych, w ilości opisanej w załączniku nr 1 - Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy. Dostawa ryb i mrożonek dokonywana będzie 1 lub 2 razy w tygodniu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie D - WARZYWA, OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE - załącznik nr 1 do SIWZ - część D.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Świeże owoce mają być o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości. Warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa warzyw, owoców świeżych i przetworzonych w ilościach opisanych w załączniku nr 1 - Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy w części D. Dostawa warzyw i owoców świeżych i przetworzonych odbywać się będzie 2 do 3 razy w tygodniu.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie E - PIECZYWO, ŚWIEŻE WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE - załącznik nr 1 - część E.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pieczywo ma być świeżo wypieczone, zawartość soli, cukru w ww. produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety za składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktu. Pieczywo wyprodukowane będzie w dobie dostawy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich w ilości opisanej w załączniku nr 1 - Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy w części E. Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich dokonywana będzie codziennie.
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie A - POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE, NABIAŁ, JAJA- załącznik nr 1 do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby artykuły spożywcze nie zawierały konserwantów np. benzoesanu sodu, glutaminianu sodu itp. oraz środków polepszających smak i zapach. Zawartość soli, cukru w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktu. Soczki owocowe- bez dodatku cukru i substancji słodzących o niskiej zawartości sodu. Masło o zawartości nie mniej niż 82% tłuszczu mlecznego. Produkty mleczne zawierające nie więcej niż 10 g cukru w 100 g/ ml produktu gotowego do spożycia. Makarony - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o podobnej lecz nie gorszej jakości - z mąki DURUM. Jajka konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania. Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego. Termin przydatności do spożycia minimum 14 dni od daty dostawy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych, w szczególności artykułów spożywczych, nabiału i jaj, zgodnie z asortymentem opisanym w formularzu asortymentowo -ilościowo - cenowym. Artykuły spożywcze będące przemiotem zamówienia muszą być świeże, z aktualnym terminem przydatności do spożycie, wysokiej jakości handlowej i zdrowotnej, zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego, GMP oraz systemu HACCP.
  

Criterion

Kryteria Wysokość kary za rozwiązanie umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy.
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas reakcji na zgłoszenie i wymiana wadliwego towaru/dowóz brakującego(zamawianego wcześniej) nie dostarczonego towaru.
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas reakcji na zamówienie(dotyczy szczególnych przypadków) składane przez Zamawiającego w dniu, w którym chce otrzymać zamówienie(dotyczy asortymentu nie zamawianego zgodnie z terminami wskazanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Wysokość kary umownej za nieterminową realizację zamówienia.
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)