DOSTAWA: WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH, POJEMNIKÓW NA MATERIAŁY HISTOPATOLOGICZNE

Data publikacji 2018-11-30
Data zakończenia 2018-12-10 00:00:00
Instytucja Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
Miejscowość Szczecinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 655477-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000, 398000000, 331694006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) i podzielony na części - pakiety od nr 1 do nr 7 w celu ułatwienia sporządzenia oferty przez Wykonawców.
Pakiet nr 1 – Pozycjonery pacjenta, łączniki do drenów – 3 poz.,
Pakiet nr 2 – Zestawy i narzędzia jednorazowe do zabiegów aseptycznych – 24 poz.,
Pakiet nr 3 – Zestawy do respiratorów – 5 poz.,
Pakiet nr 4 – Woda sterylna do tlenoterapii, rurki intubacyjne i tracheostomijne – 5 poz ,
Pakiet nr 5 – Emulsja do mycia rąk -2 poz.
Pakiet nr 6 – Pojemniki na badania histopatologiczne - 9 poz.
Pakiet nr 7 – Staplery okrężne – 5 poz.,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 44c74b12-55ba-4749-8e4c-6174c249b42f
Biuletyn 655477-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
Regon 32052419000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Szczecinek
Zamawiajacy kod pocztowy 78400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 094 3726720, 3726721
Zamawiajacy fax 094 3726729, 3730886
Zamawiajacy email przetargi@szpital.szczecinek.pl
Adres strony url www.szpital.szczecinek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka z o.o.
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.szczecinek.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.szczecinek.pl
Wymagane przeslanie ofert inny listownie, osobiście lub poczta kurierską
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA: WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH, POJEMNIKÓW NA MATERIAŁY HISTOPATOLOGICZNE
Numer referencyjny 14/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) i podzielony na części - pakiety od nr 1 do nr 7 w celu ułatwienia sporządzenia oferty przez Wykonawców. Pakiet nr 1 – Pozycjonery pacjenta, łączniki do drenów – 3 poz., Pakiet nr 2 – Zestawy i narzędzia jednorazowe do zabiegów aseptycznych – 24 poz., Pakiet nr 3 – Zestawy do respiratorów – 5 poz., Pakiet nr 4 – Woda sterylna do tlenoterapii, rurki intubacyjne i tracheostomijne – 5 poz , Pakiet nr 5 – Emulsja do mycia rąk -2 poz. Pakiet nr 6 – Pojemniki na badania histopatologiczne - 9 poz. Pakiet nr 7 – Staplery okrężne – 5 poz.,
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow IV. Termin wykonania zamówienia. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 15.11.2019.
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Zakresie warunkow udzialu odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie o posiadaniu aktualnych świadectw, certyfikatów, dopuszczeń zgodnie z wymogami ustawowymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia (z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych Dz.U. Nr 107, poz. 679), a w przypadku wyrobów niemedycznych innych dokumentów oraz, że zostaną one udostępnione na każde wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie, że na każdym etapie postępowania, na żądanie Zamawiającego, złoży próbki zgodne z zaoferowanym asortymentem w ofercie, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie i na następujących warunkach: a) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego – w każdym przypadku; b) zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zapisów zawartych w § 1 w następującym zakresie „Zamawiający ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć, tj. ze względu na konieczność przeprowadzenia procedur nie ujętych w harmonogramie planowanych procedur medycznych, może dokonać zamówienia dodatkowego asortymentu nie ujętego w Załączniku nr 2 Pakiet nr …… w drodze każdorazowego aneksu do niniejszej umowy. Zamówienia te realizowane będą w cenach określonych w Załączniku nr 2, Pakiet nr ….. do umowy” c) obniżenie cen jednostkowych poszczególnych towarów w przypadku obniżki cen, promocji, upustów itp.; d) zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej stawki podatku, e) zakończenia lub wstrzymania produkcji, lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, o czym Wykonawca mógł nie wiedzieć w chwili zawarcia umowy, dopuszcza się zmianę na nowy produkt tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowanej w ofercie, f) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, g) przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wyczerpania całości zamówienia do czasu wykorzystania całości zamówienia, h) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, i) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu poszczególnych towarów wskazanych w umowie w formularzu asortymentowo-cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy, j) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub całości produktem o lepszych parametrach, przy zachowaniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia.
IV 4 4 data 2018-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1. Pozycjonery pacjenta, łaczniki do drenów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1. Pozycjonery pacjenta, łaczniki do drenów - 3 poz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 – Zestawy i narzędzia jednorazowe do zabiegów aseptycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 – Zestawy i narzędzia jednorazowe do zabiegów aseptycznych – 24 poz.,
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 – Zestawy do respiratorów – 5 poz.,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 – Zestawy do respiratorów
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 – Woda sterylna do tlenoterapii, rurki intubacyjne i tracheostomijne –
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4 – Woda sterylna do tlenoterapii, rurki intubacyjne i tracheostomijne – 5 poz
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 – Emulsja do mycia rąk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5 – Emulsja do mycia rąk -2 poz.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 – Pojemniki na badania histopatologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6 – Pojemniki na badania histopatologiczne - 9 poz.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 – Staplery okrężne – 5 poz.,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 7 – Staplery okrężne – 5 poz.,
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)