GuidZP400 |
a2afc06d-16c4-4efb-a60d-410902aa0e58
|
Biuletyn |
656314-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespól do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 1
|
Regon |
368966230
|
Zamawiajacy adres ulica |
św. Bonifacego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
81
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-945
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22-842-17-22,
|
Zamawiajacy fax |
22- 842-17-22
|
Zamawiajacy email |
b.lewandowska@zpow.waw.pl,
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.zpow.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zpow.waw.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychwawczych św. Bonifacego 81, 02-945 Warszawa
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Drogą pocztową na adres Zamawijącego
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych dla placówek opiekuńczo- wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych Nr 1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane przez siebie zadanie (zadania - 6 zadań). Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, wybrane przez siebie zadanie lub na kilka zadań.
2. Części nie mogą być dzielone przez wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
3. Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na pełny asortyment dla danego zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 - 3.5 do SIWZ. W przypadku podania w zestawieniu kosztów zadania - załącznik nr 3-3.5, nazw własnych lub typów to zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert „równoważnych”.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące produkty konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych, tj. produktów innych producentów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe nie były gorsze niż parametry i cechy wskazanych produktów. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego.
5. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie. Termin i ilość dostaw każdorazowo będą określone telefonicznie, w zależności od zapotrzebowania na dwa dni przed umówioną datą dostawy. Wykonawca zapewni, że dostarczane artykuły będą należytej jakości oraz będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, za wyjątkiem mięsa, warzyw, nabiału i jaj, które będą dostarczane świeże. Każe opakowanie musi być oznakowane nazwą (logo) producenta i terminem przydatności do spożycia. Za datę końcową przydatności do spożycia będzie się również uważać datę opisaną jako „najlepiej spożyć (należy spożyć do)….”.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane przez siebie zadanie (zadania - 6 zadań). Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, wybrane przez siebie zadanie lub na kilka zadań.
2. Części nie mogą być dzielone przez wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
3. Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na pełny asortyment dla danego zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 - 3.5 do SIWZ. W przypadku podania w zestawieniu kosztów zadania - załącznik nr 3-3.5, nazw własnych lub typów to zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert „równoważnych”.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące produkty konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych, tj. produktów innych producentów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe nie były gorsze niż parametry i cechy wskazanych produktów. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego.
5. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie. Termin i ilość dostaw każdorazowo będą określone telefonicznie, w zależności od zapotrzebowania na dwa dni przed umówioną datą dostawy. Wykonawca zapewni, że dostarczane artykuły będą należytej jakości oraz będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, za wyjątkiem mięsa, warzyw, nabiału i jaj, które będą dostarczane świeże. Każe opakowanie musi być oznakowane nazwą (logo) producenta i terminem przydatności do spożycia. Za datę końcową przydatności do spożycia będzie się również uważać datę opisaną jako „najlepiej spożyć (należy spożyć do)….”.
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
2. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
2.1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
2.1.2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2.2.2. spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy doświadczenia
2.1.3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
2.1.4. spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2.1.5. Wykonawca winien oświadczyć, że:
a) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp
b) oraz że brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z przedmiotowego postępowania
1) Warunki - Wiedza i doświadczenie W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali minimum 1 dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem (asortymentem) przedmiotowi zamówienia dla każdego zadania osobno o wartości brutto minimum:
a) dla zadania Nr 1 (produkty mleczarskie) – 70 000 zł.
b) dla zadania Nr 2 (warzywa, owoce i warzywa przetworzone) – 50.000 zł.
c) dla zadania Nr 3 (mrożonki i ryby mrożone) – 40.000 zł.
d) dla zadania Nr 4 (mięso, drób i produkty mięsne) – 90 000. zł
e) dla zadania Nr 5 (różne artykuły spożywcze) – 70.000 zł.
f) dla zadania Nr 6 (pieczywo, wyroby piekarskie i cukiernicze) – 30.000 zł
oraz potwierdzą, że dostawy te zostały wykonane należycie.
2) Zamawiający dopuszcza wykazanie doświadczenia w dowolnym zestawieniu realizacji zadań, lecz ogólna wartość wykonanych zadań, musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia/asortymentowi oraz wartościom brutto (wymienionym w ppkt od a) do f), na który została złożona oferta.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu.
3.1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp do oferty należy dołączyć:
a. oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust 1 pkt 4 ustawy -zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 I do SIWZ.
b. Wykaz wykonanych zadań - załącznik nr 4 do SIWZ.
c. Dokument (np. referencje) od poprzednich zamawiających potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 4 zadania zostały wykonane należycie.
3.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć:
a. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik Nr 2- II do SIWZ
b. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 Ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 Ustawy PZP- zgodnie z załącznikiem nr 2A.
3.3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 Ustawy pzp.
3.4 W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione pkt. 3.2 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie, a dokumenty z pkt. 3.2. lit. b winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę lub podmiot, którego dokumenty dotyczą zgodnie z § 6 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
3.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.2. lit. b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
3.6 Dokumenty o których mowa w pkt 3.5. lit. a), b) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski.
3.7 Dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3.8 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3.2. lit b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3.9 Pozostałe dokumenty wymagane w postępowaniu
1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ),
2) zestawienie kosztów zadania - załącznik nr 3 i /lub 3.1, i /lub 3.2, i /lub 3.3, i /lub 3.4. i/lub 3.5. do SIWZ
3.10 Informacje ogólne dotyczące załączonych dokumentów:
1) Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający.
2) Formularz oferty oraz załączniki nr 2 - 4, powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę. Zaistniałe w załącznikach różnice lub błędy nie mające wpływu na treść oferty nie będą skutkować odrzuceniem oferty.
3.11 Aktualne Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub Zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.12 Aktualne Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub Zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności:
1. ustawą z dnia 8 kwietnia 2015r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. z dnia 5 lipca 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1541) oraz ustawą z dnia 7 kwietnia 2014r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych tj. z dnia 25 października 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 2164), wraz z aktami wykonawczymi;
2. dyrektywami i rozporządzeniami UE w szczególności: Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), Rozporządzeniem (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 55, z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 14, z późn. zm ), Rozporządzeniem (WE) Nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 206, z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 75, z późn. zm), Rozporządzenie (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności ( Dz. U. UE L z dnia 1 lutego z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463, z późn. zm.),
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu.
3.1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp do oferty należy dołączyć:
a. oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust 1 pkt 4 ustawy -zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 I do SIWZ.
b. Wykaz wykonanych zadań - załącznik nr 4 do SIWZ.
c. Dokument (np. referencje) od poprzednich zamawiających potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 4 zadania zostały wykonane należycie.
3.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć:
a. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik Nr 2- II do SIWZ
b. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 Ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 Ustawy PZP- zgodnie z załącznikiem nr 2A.
3.3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 Ustawy pzp.
3.4 W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione pkt. 3.2 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie, a dokumenty z pkt. 3.2. lit. b winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę lub podmiot, którego dokumenty dotyczą zgodnie z § 6 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
3.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.2. lit. b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
3.6 Dokumenty o których mowa w pkt 3.5. lit. a), b) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski.
3.7 Dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3.8 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3.2. lit b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3.9 Pozostałe dokumenty wymagane w postępowaniu
1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ),
2) zestawienie kosztów zadania - załącznik nr 3 i /lub 3.1, i /lub 3.2, i /lub 3.3, i /lub 3.4. i/lub 3.5. do SIWZ
3.10 Informacje ogólne dotyczące załączonych dokumentów:
1) Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający.
2) Formularz oferty oraz załączniki nr 2 - 4, powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę. Zaistniałe w załącznikach różnice lub błędy nie mające wpływu na treść oferty nie będą skutkować odrzuceniem oferty.
3.11 Aktualne Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub Zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.12 Aktualne Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub Zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 data |
2018-12-17T00:00:00+01:00
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa,owoce i warzywa przetworzone.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Morożonki i ryby mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15221000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mięso,drób i produkty miesne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mięso,drób i produkty miesne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Różne artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo, wyroby piekarskie i cukiernicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| |