Dostawa urządzeń medycznych

Data publikacji 2018-12-31
Data zakończenia 2019-01-10 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664946-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331941100, 331681006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa, uruchomienie urządzeń medycznych w zakresie niżej wymienionych zadań:
Zadanie nr 1. Pompa infuzyjna - Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 5 szt.
Zadanie nr 2. Pompa infuzyjna - Zestaw pomp infuzyjnych - 1 kpl.
Zadanie nr 3. Endoskopy - Zestaw endoskopowy - 1 szt.
oraz przeszkolenie personelu użytkownika w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3d8ff93c-2d76-4d09-b7d1-f7cc147e515b
Biuletyn 664946-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Regon 34051714500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ujejskiego
Zamawiajacy adres numer domu 75
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85168
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 052 3655352, 3655521, 3655296
Zamawiajacy fax 523 655 752
Zamawiajacy email przetargi@biziel.pl
Adres strony url www.biziel.umk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.biziel.umk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.biziel.umk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr J. Biziela, ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz w Kancelarii Szpitala lok. nr 46A
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń medycznych
Numer referencyjny NZZ/76/D/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa, uruchomienie urządzeń medycznych w zakresie niżej wymienionych zadań: Zadanie nr 1. Pompa infuzyjna - Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 5 szt. Zadanie nr 2. Pompa infuzyjna - Zestaw pomp infuzyjnych - 1 kpl. Zadanie nr 3. Endoskopy - Zestaw endoskopowy - 1 szt. oraz przeszkolenie personelu użytkownika w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego będzie wymagane aktualny dokument dotyczący oferowanego przedmiotu zamówienia (rysunki, prospekty lub broszury lub instrukcja lub wyciągi z instrukcji użytkowania, foldery lub zdjęcia lub inne posiadane dokumenty) dotyczy wszystkich zadań. 2. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia w zakresie wyrobów medycznych posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania zgodnie ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych tzn: deklarację zgodności i/lub certyfikat CE i/lub inne dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia, zgodnie z regulacjami w/w ustawy. Oświadczenie zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ, 3 .Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania w przypadku jeżeli nie podlega on regulacji ustawy o wyrobach medycznych. Oświadczenie zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną w sytuacji gdy reprezentacja nie wynika z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2. wypełniony i podpisany załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 do SIWZ. 3. wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ( informacja z publicznego otwarcia ofert – protokół z otwarcia ofert ), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: 1) w przypadkach określonych w ustawie prawo zamówień publicznych na zasadach w niej określonych, 2) w zakresie obniżenia ceny w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) obniżenie ceny, 3) w zakresie wydłużenia okresu rękojmi i/lub gwarancji w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) wydłużenie okresu gwarancji, 4) w zakresie wydłużenia terminu wykonania (czasu trwania) umowy w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego mających wpływ na wydłużenie czasu koniecznego do dokonania czynności będących przedmiotem niniejszej umowy. 5) w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, 6) w zakresie wymiany Towaru, w ramach rękojmi lub gwarancji na inny, niż określony w niniejszej umowie, o parametrach i walorach użytkowych, co najmniej nie gorszych, jak określone w niniejszej umowie, co może nastąpić w przypadku niedostępności Towaru takiego samego, jak określony w umowie lub jeżeli niemożliwe jest z innych przyczyn zapewnienie nowego Towaru wolnego od wad takiego samego, jak określony w umowie albo w przypadku wprowadzenia ulepszonego lub nowego urządzenia będącego odpowiednikiem Towaru objętego przedmiotu umowy,
IV 4 4 data 2019-01-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Numer sprawy NZZ/76/D/18. 2. Pracownicy uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami: Arkadiusz Wojciuk - Dział Administracyjno-Techniczny 52/36-55-860 Kajetan Kliszewski. Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia. 52/36-55-295. Nr faxu - 52/36-55-752. 3. Otwarcie ofert: Publiczne, jawne otwarcie ofert nastąpi w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok 018 -niski parter, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy w dniu: 10.01.2019 r. o godzinie: 14:00. 4. Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 4.2.W przypadku, o którym mowa w ppkt. 4.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.3.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie. 4.4. Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie i dokumenty, o którym mowa w Sekcji III.3 i III.4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wskazuje brak podstaw wykluczenia. 4.6. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia. 4.7. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu o ile zostały określone przez Zamawiającego. 5. Informacja dotycząca wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ppkt. 5.1. stosuje się odpowiednio. 6. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert 6.1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert nieodrzuconych wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert. 6.2. Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów podanych poniżej, przy czym za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która otrzyma największą liczbę procent. 6.3. Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Dotyczy wszystkich zadań ( części ) z uwzględnieniem punktacji przypisanej do danego zadania Nazwa kryterium Waga kryterium Cena 60%. Dodatkowa gwarancja 20%. Parametry techniczne 20%. Sposób oceniania ofert: A) - Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru: C = ( Cn / Cb ) x 60 Gdzie: Cn - cena brutto najtańszej oferty. Cb - cena brutto badanej oferty. B) - Kryterium: dodatkowa gwarancja – wskaźnik G – obliczony będzie według wzoru G = ( Gp / Gmax ) x 20 Gdzie: Gp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. Gmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium dodatkowa gwarancja. Gmax = 24 pkt. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji 24 miesiące wykonawca otrzymuje 0 pkt. Opis oceniany w ramach kryterium - dodatkowa gwarancja: Sposób przyznawania punktów: dla: 24 m-cy < okres gwarancji ≤ 48 m-cy, za każdy dodatkowy miesiąc ponad wartość wymaganą ( 24 miesiące ) zamawiający przyzna 1 pkt., tzn: - za dodatkowy 1 miesiąc – 1 pkt. - za dodatkowe 2 miesiące – 2 pkt. - za dodatkowe 3 miesiące – 3 pkt. - za dodatkowe 4 miesiące – 4 pkt. - za dodatkowe 5 miesięcy – 5 pkt. - za dodatkowe 6 miesięcy – 6 pkt. - za dodatkowe 7 miesięcy – 7 pkt. - za dodatkowe 8 miesięcy – 8 pkt. - za dodatkowe 9 miesięcy – 9 pkt. - za dodatkowe 10 miesięcy – 10 pkt. - za dodatkowe 11 miesięcy – 11 pkt. - za dodatkowe 12 miesięcy – 12 pkt. - za dodatkowy 13 miesięcy – 13 pkt. - za dodatkowe 14 miesięcy – 14 pkt. - za dodatkowe 15 miesięcy – 15 pkt. - za dodatkowe 16 miesięcy – 16 pkt. - za dodatkowe 17 miesięcy – 17 pkt. - za dodatkowe 18 miesięcy – 18 pkt. - za dodatkowe 19 miesięcy – 19 pkt. - za dodatkowe 20 miesięcy – 20 pkt. - za dodatkowe 21 miesięcy – 21 pkt. - za dodatkowe 22 miesiące – 22 pkt. - za dodatkowe 23 miesiące – 23 pkt. - za dodatkowe 24 miesiące – 24 pkt. Powyższy sposób przyznawania punktów dotyczy wszystkich zadań ( części ). Uwaga: Okres gwarancji należy podawać z dokładnością do jednego miesiąca. W przypadku podania okresu gwarancji z dokładnością większą niż jeden miesiąc zamawiający / zaokrągli ilość punktów w dół. W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 48 m-cy zamawiający przyzna 24 pkt. C) - Kryterium: parametry techniczne – wskaźnik P – obliczony będzie według wzoru: P = ( Pp / Pmax ) x 20 Gdzie: Pp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. Pmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium parametry techniczne: Pmax = się odpowiednio dla: Zadania nr 1 = 10 pkt. Zadania nr 2 = 45 pkt. Zadania nr 3 = 10 pkt. Opis oceniany w ramach kryterium – parametry techniczne szczegółowo został określony w załączniku nr 1 do SIWZ pn: „Walory techniczno-eksploatacyjne punktowane przez użytkownika w kryterium Parametry techniczne”, odpowiednio dla danego zadania. D) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru: O = C + G + P Gdzie: O - wskaźnik ocena oferty. C - wskaźnik cena. G - wskaźnik dodatkowa gwarancja. P - wskaźnik parametry techniczne. Uwaga: Wszystkie wyżej wymienione kryteria oceny ofert będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania liczb, tj: jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie równa 5 lub więcej to zostanie zaokrąglona w górę, jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie mniejsza niż 5 to zostanie zaokrąglona w dół. Właściwe zaokrąglenie liczb, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym nastąpi po dokonaniu wszystkich czynności matematycznych określonych wzorem, czyli po obliczeniu wyniku końcowego danego kryterium. 4. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta spełnia warunki określone w SIWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza (otrzymała największą liczbę procent). 7.Udostępnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia 7.1. SIWZ jest dostępna w formie elektronicznej od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do dnia składania ofert włącznie. 7.2. SIWZ można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego – www.biziel.umk.pl 8. Zamawiający wykluczy Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający dodatkowo wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 10. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy – Szpital Uniwersytecki nr 2 im dr Jana Biziela - Zespół Magazynów Szpitalnych w siedzibie Zamawiającego. Uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w jego siedzibie. 11. Oferty złożone po wyznaczonym terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez jej otwierania.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Pompa infuzyjna - Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa - 5 szt. oraz przeszkolenie personelu użytkownika w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Pompa infuzyjna - Zestaw pomp infuzyjnych - 1 kpl. oraz przeszkolenie personelu użytkownika w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3. Endoskopy - Zestaw endoskopowy - 1 szt oraz przeszkolenie personelu użytkownika w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dodatkowa gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)