GuidZP400 |
2afc1499-5a5e-400d-a37b-67bed4686896
|
Biuletyn |
522523-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
WS SPZOZ
|
Regon |
97077473300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chałubińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Sól
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
67-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
(68)3882285,
|
Zamawiajacy fax |
(68)3871281
|
Zamawiajacy email |
a.flis@szpital-nowasol.pl,
|
Adres strony url |
http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
WS SP ZOZ w Nowej Soli
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Wykaz publikacji do oceny jakości nie podlega uzupełnieniu.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
67-100 Nowa Sól, Ul. Chałubińskiego 7
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Sukcesywna dostawa uniwersalnego zestawu do obłożenia pola operacyjnego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
|
Numer referencyjny |
DZP 280-15/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
„Sukcesywna dostawa uniwersalnego zestawu do obłożenia pola operacyjnego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ.- DO OFERTY. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2.oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem - załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
9.1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ.
9.2.Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – wg załącznika 2.1 do SIWZ.
9.3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
9.4. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
9.5.Wykonawca zobowiązany jest do przesłania próbek w celu dokonania oceny jakości zaoferowanego przedmiotu zamówienia w ilości 3 zestawów.
Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia muszą być dokładnie opisane ( zawierać nazwę producenta, nr.katalogowy w celu weryfikacji zgodności próbki z zaoferowanymi parametrami).
Zamawiający zastrzega ,iż próbki stanowiące treść oferty nie podlegają zwrotowi. Nie dostarczenie wraz z ofertą próbek skutkować będzie odrzuceniem oferty. Próbki do oceny jakości nie podlegają uzupełnieniu ani zwrotowi.
Próbki powinny być złożone w zamkniętym opakowaniu, oznaczone „Próbki do postępowania „Sukcesywna dostawa uniwersalnego zestawu do obłożenia pola operacyjnego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”, nr sprawy DZP 280-15/2019 - nie otwierać przed 15.03.2019r. godz. 10:30"
9.6.Foldery,katalogi,ulotki oferowanego przedmiotu zamówienia, w języku polskim, celem potwierdzenia zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w treści załącznika nr 8 pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Wykonawca zobowiązany jest wyraźnie zaznaczyć, w katalogu (ulotce, prospekcie), którego przedmiotu dotyczy.
9.7. Wykaz publikacji z naukowych czasopism Impact Faxtor potwierdzających bezpieczne używanie oferowanych obłożeń wraz z kopią tej publikacji. Wykaz publikacji do oceny jakości nie podlega uzupełnieniu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do niej nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku:
a) zmiany nazwy producenta produktu objętego umową,
b) zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy, zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT,
c) zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002r. (tj. Dz.U. z 2017r. poz. 847) o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
d) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
e) Stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności zmiany w ilościach nabywanego asortymentu. W tym przypadku Zamawiający może dokonywać zmian pomiędzy poszczególnymi pozycjami wymienionymi w załączniku do umowy „Formularz cenowy”, a Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia po cenie jednostkowej wynikającej ze złożonej przez Wykonawcę oferty. Strony umowy obowiązuje limit maksymalnej wartości umowy.
f) W przypadku zmiany nazwy produktu, sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy przez producenta przy niezmienionym produkcie, Wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku do przedstawienia stosownych dokumentów.
g) W przypadku, gdy nastąpił brak przedmiotu zamówienia na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji, wycofanie z obrotu) istnieje możliwość zastąpienia przedmiotu zamówienia produktem równoważnym. Warunkiem zastosowania produktu równoważnego jest dostarczenie go Zamawiającemu po cenie nie wyższej niż wynikająca w umowie dla przedmiotu zamówienia oraz wykazanie przez Wykonawcę, iż produkt równoważny posiada te same lub lepsze parametry i zastosowanie.
3. Zamawiający przewiduje ewentualną zmianę terminu obowiązywania umowy w przypadku:
a) wcześniejszego jej zrealizowania w zakresie dostaw przedmiotu umowy – wówczas umowa wygasa;
b) nie wyczerpania ilości i wartości umowy w terminie jej obowiązywania – wówczas w drodze aneksu, można przedłużyć przedmiotową umowę do wyczerpania ilości przedmiotu i wartości umowy.
4. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą istotne w stosunku do treści oferty.
5. Obniżenie cen przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego oraz sporządzania aneksu do umowy
6. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem. pkt.5.
7. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie.
8. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału
w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2019-03-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|