Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi „Zakup i dostawę materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz papieru biurowego”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
1) Część I – Materiały biurowe i druki oraz drobny sprzęt biurowy;
2) Część II – Papier biurowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający wymaga , aby oferowane materiały biurowe, drobny sprzęt biurowy oraz papier biurowy były fabrycznie nowe, posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, wolne od wad fizycznych i prawnych, oryginalne w marce lub równoważne, spełniały wszystkie wymagania określone w aktualnych na dzień dostawy obowiązujących przepisach (normach) dla wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia towarów, dopuszczone do obrotu na terenie Polski, dobrej jakości, odpowiadającej jakości wymaganej dla poszczególnych towarów, zgodne z wymaganym terminem gwarancji jakości.
Termin realizacji zamówienia to okres trwania umowy: zamówienia będą realizowane sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego w okresie trwania umowy tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r., zamówienia będą realizowane w 3 formach: telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną.
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia dostarczonych towarów do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego wskazanych przez pracownika Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen jednostkowych wskazanych w ofercie przez cały okres trwania umowy z zastrzeżeniem sytuacji zmiany stawki podatku VAT wynikającej ze zmiany obowiązujących przepisów.
Każda partia dostawy realizowana będzie do miejsca dostawy w dni robocze w godzinach od 08:00 do 15:00.
Podane ilości materiałów biurowych i papieru określają maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych rodzajów towaru, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia bez prawa roszczeń z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego.
Użyte powyżej określenia oznaczają:
- materiały oryginalne w marce - materiały zgodne ze wskazanymi przez Zamawiającego w OPZ, identyczne,
- materiały fabrycznie nowe - materiały do których produkcji zostały wykorzystane półprodukty nowe, nieprefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania oraz uszkodzeń mechanicznych,
- materiały równoważne - materiały fabrycznie nowe, posiadające takie same lub lepsze parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe, jak materiały oryginalne.
|
GuidZP400 |
198c61fe-64c5-4e1d-b966-bdf6c03ff5c6
|
Biuletyn |
544072-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego
|
Regon |
01126394600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowowiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-911
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
586 908 700
|
Zamawiajacy fax |
586 908 701
|
Zamawiajacy email |
gdynia@amw.com.pl
|
Adres strony url |
https://amw.eb2b.com.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://amw.eb2b.com.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://amw.eb2b.com.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta powinna znajdować się w zamkniętej nieprzezroczystej kopercie opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy - złożona osobiście lub za pośrednictwem poczty/kuriera.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oddział Regionalny Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni, ul. M. Curie-Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, pokój nr 20 - parter, Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz papieru biurowego
|
Numer referencyjny |
DZP-OG.7720.169.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi „Zakup i dostawę materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz papieru biurowego”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
1) Część I – Materiały biurowe i druki oraz drobny sprzęt biurowy;
2) Część II – Papier biurowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający wymaga , aby oferowane materiały biurowe, drobny sprzęt biurowy oraz papier biurowy były fabrycznie nowe, posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, wolne od wad fizycznych i prawnych, oryginalne w marce lub równoważne, spełniały wszystkie wymagania określone w aktualnych na dzień dostawy obowiązujących przepisach (normach) dla wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia towarów, dopuszczone do obrotu na terenie Polski, dobrej jakości, odpowiadającej jakości wymaganej dla poszczególnych towarów, zgodne z wymaganym terminem gwarancji jakości.
Termin realizacji zamówienia to okres trwania umowy: zamówienia będą realizowane sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego w okresie trwania umowy tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r., zamówienia będą realizowane w 3 formach: telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną.
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia dostarczonych towarów do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego wskazanych przez pracownika Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen jednostkowych wskazanych w ofercie przez cały okres trwania umowy z zastrzeżeniem sytuacji zmiany stawki podatku VAT wynikającej ze zmiany obowiązujących przepisów.
Każda partia dostawy realizowana będzie do miejsca dostawy w dni robocze w godzinach od 08:00 do 15:00.
Podane ilości materiałów biurowych i papieru określają maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych rodzajów towaru, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia bez prawa roszczeń z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego.
Użyte powyżej określenia oznaczają:
- materiały oryginalne w marce - materiały zgodne ze wskazanymi przez Zamawiającego w OPZ, identyczne,
- materiały fabrycznie nowe - materiały do których produkcji zostały wykorzystane półprodukty nowe, nieprefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania oraz uszkodzeń mechanicznych,
- materiały równoważne - materiały fabrycznie nowe, posiadające takie same lub lepsze parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe, jak materiały oryginalne.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, a także przewidziane Zmiany Istotnych Postanowień Umowy, stanowią załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-05-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:30
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Materiały biurowe i druki oraz drobny sprzęt biurowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający wymaga , aby oferowane materiały biurowe, drobny sprzęt biurowy oraz papier biurowy były fabrycznie nowe, posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, wolne od wad fizycznych i prawnych, oryginalne w marce lub równoważne, spełniały wszystkie wymagania określone w aktualnych na dzień dostawy obowiązujących przepisach (normach) dla wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia towarów, dopuszczone do obrotu na terenie Polski, dobrej jakości, odpowiadającej jakości wymaganej dla poszczególnych towarów, zgodne z wymaganym terminem gwarancji jakości.
Termin realizacji zamówienia to okres trwania umowy: zamówienia będą realizowane sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego w okresie trwania umowy tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r., zamówienia będą realizowane w 3 formach: telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną.
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia dostarczonych towarów do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego wskazanych przez pracownika Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen jednostkowych wskazanych w ofercie przez cały okres trwania umowy z zastrzeżeniem sytuacji zmiany stawki podatku VAT wynikającej ze zmiany obowiązujących przepisów.
Każda partia dostawy realizowana będzie do miejsca dostawy w dni robocze w godzinach od 08:00 do 15:00.
Podane ilości materiałów biurowych i papieru określają maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych rodzajów towaru, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia bez prawa roszczeń z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego.
Użyte powyżej określenia oznaczają:
- materiały oryginalne w marce - materiały zgodne ze wskazanymi przez Zamawiającego w OPZ, identyczne,
- materiały fabrycznie nowe - materiały do których produkcji zostały wykorzystane półprodukty nowe, nieprefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania oraz uszkodzeń mechanicznych,
- materiały równoważne - materiały fabrycznie nowe, posiadające takie same lub lepsze parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe, jak materiały oryginalne.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Papier biurowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający wymaga , aby oferowane materiały biurowe, drobny sprzęt biurowy oraz papier biurowy były fabrycznie nowe, posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, wolne od wad fizycznych i prawnych, oryginalne w marce lub równoważne, spełniały wszystkie wymagania określone w aktualnych na dzień dostawy obowiązujących przepisach (normach) dla wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia towarów, dopuszczone do obrotu na terenie Polski, dobrej jakości, odpowiadającej jakości wymaganej dla poszczególnych towarów, zgodne z wymaganym terminem gwarancji jakości.
Termin realizacji zamówienia to okres trwania umowy: zamówienia będą realizowane sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego w okresie trwania umowy tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r., zamówienia będą realizowane w 3 formach: telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną.
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia dostarczonych towarów do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego wskazanych przez pracownika Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen jednostkowych wskazanych w ofercie przez cały okres trwania umowy z zastrzeżeniem sytuacji zmiany stawki podatku VAT wynikającej ze zmiany obowiązujących przepisów.
Każda partia dostawy realizowana będzie do miejsca dostawy w dni robocze w godzinach od 08:00 do 15:00.
Podane ilości materiałów biurowych i papieru określają maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych rodzajów towaru, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia bez prawa roszczeń z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego.
Użyte powyżej określenia oznaczają:
- materiały oryginalne w marce - materiały zgodne ze wskazanymi przez Zamawiającego w OPZ, identyczne,
- materiały fabrycznie nowe - materiały do których produkcji zostały wykorzystane półprodukty nowe, nieprefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania oraz uszkodzeń mechanicznych,
- materiały równoważne - materiały fabrycznie nowe, posiadające takie same lub lepsze parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe, jak materiały oryginalne.
|
| |